Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Biologinen kuolemattomuus

Aloittaja Sini, 21.12.13 - klo:19:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

Sini

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 08.01.14 - klo:08:14

Sitten nämä jo eläessään aivokuolleet unelmoivat  että he eläisivät ikuisesti.


Aivokuolleille suositellaan reilua päivittäistä annosta kalaöljyä (omega-3)!

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Sini - 09.01.14 - klo:13:39
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 08.01.14 - klo:08:14

Sitten nämä jo eläessään aivokuolleet unelmoivat  että he eläisivät ikuisesti.


Aivokuolleille suositellaan reilua päivittäistä annosta kalaöljyä (omega-3)!

Jaa-a, tykkäävätkö he tästä suosituksesta?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

sniper

Tällaista olen lukenut että omega 3-kalaöljyllä on ollut tosi hyviä tuloksia masennuksen ja sktsofrenian hoidossa, mutta en ole kuullut, että se on myös hyvä aivokuolleille joiden aivojen sähkötoiminta ja refleksit ovat täysin ja peruuttamattomasti loppunut. 

Mutta miksei?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 09.01.14 - klo:16:59
Lainaus käyttäjältä: sniper - 09.01.14 - klo:16:01
Tällaista olen lukenut että omega 3-kalaöljyllä on ollut tosi hyviä tuloksia masennuksen ja sktsofrenian hoidossa,

just....Tuo tarkoittaa että et tiedä mitään masennuksesta tai skitsofreniasta.

Rrape kunhan nyt ensin oppisit lukemaan toistenkin viestit etkä vain omiasi ja jos luit sen mun niin kysyisin vain, että missä vitussa siinä olen sanonut, että tiedän jotain niistä, lue perkele uudestaan niin monta kertaa jotta se uppoo kalloosi. Pistän sen uudestaan tähän hieman isommalla jotta näet sen:
Lainaus käyttäjältä: sniperTällaista olen lukenut että omega 3-kalaöljyllä on ollut tosi hyviä tuloksia masennuksen ja sktsofrenian hoidossa, mutta en ole kuullut, että se on myös hyvä aivokuolleille joiden aivojen sähkötoiminta ja refleksit ovat täysin ja peruuttamattomasti loppunut.  
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Amanda

#94
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 09.01.14 - klo:17:34
.
Tässä on 2 kuukautta vanha kirjoitus, jos huipputyyppi kirjoittaa, miten hitaasti tieto skitsofreniasta on kehittynyt 50-luvulta lähtien. Tauti on tunnistettu 100 vuotta.

1980- ja 90 luvuilla opittiin tietämään että taudilla on vahva perinnöllinen pohja 60-80%.

Mutta........lopultaan ei asiaa tunneta kovin hyvin.


Siitä ei ole kuin jokunen päivä, kun jossain yhteydessä luki, että D vitamiinin puute raskauden aikana vaikuttaisi Skitsofrenian kehittymiseen lapselle. Pysähdytti, kun se on jotenkin outo yhteys.. mutta tarkemmin ajatellen siinä voi olla jotain perääkin.

Eikö pohjoisessa ole sitä sairautta enemmän, olisi ihan loogista, että auringonvalon puutteella olisi jotain tekemistä sen kanssa.. koitan katsella koneen linkkihistoriasta, jospa muistan sen artikkelin...

......
Muoks.
Kalanmaksaöljy on hyvää terveydelle varsinkin, jos ravinto on yksipuolista. Toin lomalta ison purkin sitä kapseleina, otan niitä kun muistan.. ja jotenkin tuntuu ole skarpimmalta.. joku voi olla täällä toista mieltä :P


THL tiedottaa

.
Aha, Rape ehti ensin.

Edellä on mainioita esimerkkejä siitä, miten tärkeätä on lähdekriittisyys.

Mihin uskoa, mihin ei?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

#96

En löytänyt lukemaani artikkelia, mutta google auttoi:

February 28, 2007
Vitamin D deficiency widespread during pregnancy, Increasing Schizophrenia Risk in Children


LainaaPast research has linked Vitamin D deficiency during pregnancy with increased risk of schizophrenia for the child later in life (see research here and here).....

Nämä ovat tietenkin uudempia tutkimuksia.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.01.14 - klo:18:15
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 09.01.14 - klo:17:34
.
Tässä on 2 kuukautta vanha kirjoitus, jos huipputyyppi kirjoittaa, miten hitaasti tieto skitsofreniasta on kehittynyt 50-luvulta lähtien. Tauti on tunnistettu 100 vuotta.

1980- ja 90 luvuilla opittiin tietämään että taudilla on vahva perinnöllinen pohja 60-80%.

Mutta........lopultaan ei asiaa tunneta kovin hyvin.


Siitä ei ole kuin jokunen päivä, kun jossain yhteydessä luki, että D vitamiinin puute raskauden aikana vaikuttaisi Skitsofrenian kehittymiseen lapselle. Pysähdytti, kun se on jotenkin outo yhteys.. mutta tarkemmin ajatellen siinä voi olla jotain perääkin.

Eikö pohjoisessa ole sitä sairautta enemmän, olisi ihan loogista, että auringonvalon puutteella olisi jotain tekemistä sen kanssa..
Ja ihan epäloogista, että kun sieltä auringonpaisteesta moderoidaan tämmöistä saittia tänne hullujen kansoittamalle peräloukolle, niin väki sen kun vähenee outomaalla. Sehän pitäis olla ihan päinvastoin.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

#98
 ,

niin,  väki sen kun vähenee outomaalla . Sanan säilän holtiton käyttö.





Sini

Lainaus käyttäjältä: sniper - 09.01.14 - klo:16:01
Tällaista olen lukenut että omega 3-kalaöljyllä on ollut tosi hyviä tuloksia masennuksen ja sktsofrenian hoidossa, mutta en ole kuullut, että se on myös hyvä aivokuolleille joiden aivojen sähkötoiminta ja refleksit ovat täysin ja peruuttamattomasti loppunut. 

Mutta miksei?

Mä luulin, että Rape tarkoitti aivokuolleilla outomaalaisia... siis meitä ja meidän juttuja... tänkin ketjun nimi on biologinen kuolemattomuus. No olkoon mitä tahtovaa! Kalaöljyä - ei siis missään tapauksessa kalanmaksaöljyä - kannattaa nauttia joka päivä. Muistaakseni aivot ovat 70 % rasvaa ja solukalvoissa on rasvaa. Omega-3 on välttämätön rasvahappo.

Mutta mitäs mieltä olette margariinista ja/tai voista?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä