Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jäsenten kirjoitukset muualla

Aloittaja Juha, 03.01.14 - klo:18:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda


Lainaus käyttäjältä: Juha - eilen kello 13:40
LainaaEi ymmärtävää asennetta voi pakkosyöttää.

Ollaan eri leirissä, eikä siihen tilaan kuulu sulla ymmärtämään pyrkiminen, Tiistai.

Voi Juha. En ole vihollinen ja olen aidosti yrittänyt tavata pitkiä viestejäsi useasti kaksikin kertaa.. kolmekin.

Taisin vähän suutahtaa tuota lainaamaasi viestiä kirjoittaessa, syy yllä. En halua ymmärryksen pakkosyöttämistä sinulta..  on niin paljon tärkeämpää ymmärtämistä, kuin sinun kiemuraiset pohdintasi asioista, jotka ovat minulle toisarvoisia.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Juha - 31.08.14 - klo:20:38

En ole asettanut ketään omaksi vihollisekseni. Ihan olen tutkailemassa kaikkea, ja pyrin pitämään hyviä välejä kaikkiin.

Soopaa!..pyrin pitämään hyviä välejä kaikkiin.

Minä olen kokenut kirjoittelusi niin vihamieliseksi että koen olevani vihollinen. Se ei minua säikäytä eikä mitään merkitse, mutta mielestäni valehtelet selkeästi.
päivä kerrallaan

Juha

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 31.08.14 - klo:20:47
En halua ymmärryksen pakkosyöttämistä sinulta..  on niin paljon tärkeämpää ymmärtämistä, kuin sinun kiemuraiset pohdintasi asioista, jotka ovat minulle toisarvoisia.


On sitten poissa niistä, eikä latele tyhmyyksiä.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 31.08.14 - klo:20:52
Lainaus käyttäjältä: Juha - 31.08.14 - klo:20:38
En ole asettanut ketään omaksi vihollisekseni. Ihan olen tutkailemassa kaikkea, ja pyrin pitämään hyviä välejä kaikkiin.

Minä olen kokenut kirjoittelusi niin vihamieliseksi että koen olevani vihollinen. Se ei minua säikäytä eikä mitään merkitse, mutta mielestäni valehtelet selkeästi.


Kirjoitteluni mm sinua kohtaan on ainakin ajoittain selkeästi tuntuvaksi tarkoitettuakin.
Kun isken esim takaisin, ei se tee minusta sinun vihollistasi. Ei ainakaan minun puoleltani katsoen.

Se tulee ymmärtää, jos asia on toisin päin. Parempaa on tietysti ymmärtää tällainen molemman, ei vain minun.

Kremppamestari

Juha on täysin linjaton paskiainen. Tämän päivän vihollista nuoleskelee huomenna ja päinvastoin. Tämän takia äijään ei kannata luottaa pennin vertaa. Juhailun ikävä kääntöpuoli.


Juha

#245
Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 31.08.14 - klo:21:25
Juha on täysin linjaton paskiainen. ...


Linjani:

1.  Pyrkimys hyvien suhteiden ylläpitoon kaikkia kohtaan.
2.  Pyrkimys tuottaa palkkiota hyvästä käytöksestä, mielipahaa pahasta käytöksestä. (mielekäs palkkiojärjestelmä siinä kun siihen vaikutan)

Jos kohta 2 joskus, niin samanaikaisesti myös kohta 1.

Esim sinuun en ole juuri käyttänyt kohtaa 2, sillä olet niin pahasti suossa. Mitäs siihen enää enempää lyödä painetta. Olet aika fiksu, tosin jossain viiraa, ja se näkyy ajoittain.

kromi

Lainaus käyttäjältä: Juha - 31.08.14 - klo:21:29
Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 31.08.14 - klo:21:25
Juha on täysin linjaton paskiainen. ...


Linjani:

1.  Pyrkimys hyvien suhteiden ylläpitoon kaikkia kohtaan.
2.  Pyrkimys tuottaa palkkiota hyvästä käytöksestä, mielipahaa pahasta käytöksestä. (mielekäs palkkiojärjestelmä siinä kun siihen vaikutan)

Jos kohta 2 joskus, niin samanaikaisesti myös kohta 1.

Esim sinuun en ole juuri käyttänyt kohtaa 2, sillä olet niin pahasti suossa. Mitäs siihen enää enempää lyödä painetta. Olet aika fiksu, tosin jossain viiraa, ja se näkyy ajoittain.

kukkuu kukkuu.....

Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 31.08.14 - klo:21:25
Juha on täysin linjaton paskiainen. Tämän päivän vihollista nuoleskelee huomenna ja päinvastoin. Tämän takia äijään ei kannata luottaa pennin vertaa. Juhailun ikävä kääntöpuoli.


Ehkä tämä kommentti antaa jotain vinkkiä susta.

Jos on selkeästi huonokäytöksinen taho, ja itselleen sen tilan itselleen ehkä tiedostetun vahvasti hyväksynyt, niin sinusta tulisi tällaista tahoa vastaan asettua selkeään vastaleiriasemaan?

Jos noin, niin toimin tosiaan eri tavoin. Minusta yksioikoinen vihollisleiriasettautuminen on tehotonta. Toisaalta se on myös väärin, jos ymmärtää näistä tilanteista enemmän yleistä.

Jos joku on selkeästi "paha" ja sen itselleen hyväksynyt, niin ei siinä auta pelkkä tylsämielinen vastustaminen.

Juha


Vähän aiheeseen liittyvää, jonka kirjoitin eilen:

LainaaPienen pensselin ongelma on siinä, ettei sillä saa käytännössä aikaan sellaisia kuvia, joita ei voisi suhteuttamalla kyseenalaistaa. Jos käsittely on suppea, se näyttää aina jostain vinkkelistä oudolta.

Jos Aslak ajattelee pelkkää puhetta, niin on silloin oikeassa. Tarvitaan toimiakin.

Yleensä ihmiset eroavat eri rooleihin. Sen haitta on juuri siinä, että menettelypaketitkin saadaan helposti naurunalaiseksi vastaleireistä.

Miksi eriytyä, jos ei osata pelata sen jälkeen yhteen?

http://jheyno.puheenvuoro.uusisuomi.fi/174913-kansa-joka-ei-tunne-menneisyytta-on-tuomittu-toistamaan-sen#comment-2716484

Juha


Minulla on edelleen vastakkainasettuvia toimia suhteessa yleiseen menoon. Tekojen tasolla sanoudun irti niin paljosta, että yleinen hegemonia on minulle käytännössä vihollinen. Siihen asetelmaan olen kasvanut pienestä pitäen.

Töitä onkin leirien purkamisessa. Ei käy silmänräpäyksessä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä