Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kiusattiiks sua koulussa?

Aloittaja THL tiedottaa, 04.10.08 - klo:20:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Jos oon, niin onko syytä olla ylpeä noin suuresta kunniasta?



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

#51
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 02.11.10 - klo:09:01
Jos oon, niin onko syytä olla ylpeä noin suuresta kunniasta?





kaikki nerot ovat olleet koulussa kiusattuja. Kuten huomaat, olet ainut.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: QUIT - 02.11.10 - klo:10:20
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 02.11.10 - klo:09:01
Jos oon, niin onko syytä olla ylpeä noin suuresta kunniasta?


kakki nerot ovat olleet koulussa kiusattuja. Kuten huomaat, olet ainut.

Epäilet siis, että THL olisi kiusattu Nero ?

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 02.11.10 - klo:12:52
Lainaus käyttäjältä: QUIT - 02.11.10 - klo:10:20
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 02.11.10 - klo:09:01
Jos oon, niin onko syytä olla ylpeä noin suuresta kunniasta?


kakki nerot ovat olleet koulussa kiusattuja. Kuten huomaat, olet ainut.

Epäilet siis, että THL olisi kiusattu Nero ?

Joo. Pitkävihainen jätkä. Nyt se alkoi syyttää mua siitä että sitä potkittiin  pienenä  päähän.
Eikä mulla ole sen asian kanssa mitään tekemistä. En mä koskaan käynyt heikompien kimppuun, enkä nerojen.


rapevainaa

#54
.
Tytöt kiusasivat mua koulussa silleen että ne kanteli opelle mun koiruuksista. Akat on syntymästä asti tommosia kälkättäjiä ja pisteiden kerääjiä. Muka lahjakkaista.
Eihän siinä muuta kuin arestia tai nurkassa seisomista. Elämä opettaa.

Kerran piirsin tunnilla kuvan jossa naama näyttää kieltä ja kämmenet ovat korvina.
Vieressä oleva tyttö nappasi kuvan ja vei opelle. Ope tuli ja läsäytti korvapuustin.

Näin tukahdutettiin mun herkkä taitailijasielu.

9 vuotiaana laskin Kouvolan hyppyrimäen alustan suksilla vaikka oli kielletty. Rangaistus jälkiseisontaa nurkassa.

Sanon vaan että siinä luonne kehittyy. Urheilijan ura loppui siihen. Jotkut asiat opin kerrasta.

Runoilijaksi kehityin kun kävin omenavarkaissa ja jouduin kiinni. Käytin kaikki luovuuteni selostaakseni mitä en tehnyt.

Mamista minussa ei ollut pätkääkään.

.

Tiistai

LainaaKiusasin opettajia. Mutta hävisin siinä rankasti.

Mikä teillä pojilla on, kaikki ovat olleet kauhukakaroita koulussa! Aakku kertoi siitä usein, Quitosta se tiedettiin aina, Avekin tuli ulos, kuka vielä. Suokkis oli mamis, ei se haittaa.. jos tietää oman arvonsa niin sitä mikään paljoa horjuta ;)

Minun aikanani en huomannut pahempaa kiusaamista.. kenties oli vähän sellaista huomaamatonta, kun jotakuta ei huolittu porukkaan, tai ylipäätänsä ei ollut edes yhtä juttelukaveria välitunnilla. Minulle on jäänyt vain yksi mieleen, joka oli nero luokallani. Muuten ihan tavallinen pitkä laiha pojankloppi, mukavakin. Mutta pojat varmaan tunsivat alemmuuden tunnetta sen vaivattomasta oppimisesta kun itse hikoilivat verta ja kyyneliä vaikka ruotsin sanoja päntätessä, niitä oli niin paljon, ettei paljon muuhun aikaa jäänytkään. Ja sitä muuta oli riittävästi, kuten pitkä matikka ja pitkä saksa, molemmat olivat pakollisia. 

Vain yksi seikka penkkareiden edellisenä päivänä on jäänyt mieleen yhdeltä pojalta (mulla parempi yo-todistus,,  ::)) ja kannan kaunaa vielä tänä päivänä..  >:(   En ollut ajatellut asiaa ehkä vuosikymmeniin, mutta jostain kumman syystä muutama vuosi sitten tuli mieleen..  outoa, en viitsi kirjoittaa tähän mitään yliluonnollisista kyvyistäni  :P :D  8)

rapevainaa

#56
.
Joku k**pää on ottanut tämän aiheen jopa tosissaan. Onko sillä enää väliä 60 v mitä tuli tehtyä 13 v.

Kiusattiinko sinua päiväkodissa aaaauuutsss auuuuttts

rapevainaa

.
Mä aion lähteä avaruusmatkalle ensi viikolla. Mitä mieltä olette suunnitelmasta. Mitä sinne kannattaa ottaa mukaan?

LexA

Happi on varmaan kova sana, ja lämmin vaatetus.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tiistai


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä