Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Euroopassa tapahtuu..

Aloittaja risto, 04.03.14 - klo:23:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 18.09.14 - klo:11:24
Kookoilu, sepeily, toopeilu, rrapeilu, juhailu ym. on karkoittanut kaikki tytöt. Eräs heistä jo kirjoitti modellekin, ettei jaksa teitä enää. Mutta Esmerkix on sitkeää sukua, näköjään ja ajattelin minäkin jaksella taas..

Miksi nämä "tytöt" eivät sitten kykene keskustelemaan, vai pitääkö kaiken olla vaaleanpunaisen kivaa?

Keskustelupalstahan on juuri alusta väittelyille ja keskusteluille. Keskustelut ja väittelyt vaativat juuri erilaisia mielipiteitä, sellaisiakin, jotka eivät miellytä.

Keitä nämä "tytöt" muuten ovat, koska he eivät ole näemmä keskustelleet juuri mistään ikinä...? Mihin foorumi tarvitsee keskustelijoita, jotka vain seuraavat, mutteivät osallistu? Lähettävät ilmeisesti moderaatiolle närkästyneitä näkemyksiä muiden kommenteista.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Suti

#1111
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 18.09.14 - klo:11:24
Kookoilu, sepeily, toopeilu, rrapeilu, juhailu ym. on karkoittanut kaikki tytöt. Eräs heistä jo kirjoitti modellekin, ettei jaksa teitä enää. Mutta Esmerkix on sitkeää sukua, näköjään ja ajattelin minäkin jaksella taas..

Lopetanko?
Kysy tädeiltä, eihän ne uskalla itse esiintyä.
Minä voin kysyä äijiltä, erotaan porukalla.
päivä kerrallaan

Amanda

#1112
Lainaus käyttäjältä: Toope - 18.09.14 - klo:19:03


Miksi nämä "tytöt" eivät sitten kykene keskustelemaan, vai pitääkö kaiken olla vaaleanpunaisen kivaa?

Keskustelupalstahan on juuri alusta väittelyille ja keskusteluille. Keskustelut ja väittelyt vaativat juuri erilaisia mielipiteitä, sellaisiakin, jotka eivät miellytä.


Mihin foorumi tarvitsee keskustelijoita, jotka vain seuraavat, mutteivät osallistu? Lähettävät ilmeisesti moderaatiolle närkästyneitä näkemyksiä muiden kommenteista.



Vaikea selittää, kun et tunnu ymmärtävän tätä foorumia. Väittely oli viimeinen asia, minkä takia tänne tultiin ja miksi tämä perustettiin. Vaaleanpunainen on pikkutyttösten väri, ei ainakaan meidän outomaan leidien. Tämä oli kuin kantakuppila, jonne tultiin katsomaan onko kavereita paikalla ja vaihtamaan parit viestit ja useinmiten hymyssä suin taas lähdettiin.

Selvennykseksi:
Yksikään tytöistä ei ole koskaan valittanut keskustelijoista (tai no, uusi tyttö J. kyllä). Se oli täysin yksityisluontoinen viesti eikä mitenkään foorumiin liittyvä. Vain loppulauseessa kirjoitti, ettei ole aikoihin enää käynyt lukemassa ja melkein unohtanut joidenkin väittelijöiden nikitkin. Toteamus vain.

JK.
Meilla kotona (kuin olen kertonut ennenkin) tytöt oli vanhemmasta päästä ja sitten syntyivät pojat. Ja se oli aina "tytöt" ja "pojat" eikä mikään ole muuttunut vuosikymmenien kuluessa, luontevasti ollaan yhä niitä!

risto

Lainaus käyttäjältä: Toope - 18.09.14 - klo:19:03

Keskustelupalstahan on juuri alusta väittelyille ja keskusteluille. Keskustelut ja väittelyt vaativat juuri erilaisia mielipiteitä, sellaisiakin, jotka eivät miellytä.




Höpö höpö.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 18.09.14 - klo:22:23
Lainaus käyttäjältä: Toope - 18.09.14 - klo:19:03

Keskustelupalstahan on juuri alusta väittelyille ja keskusteluille. Keskustelut ja väittelyt vaativat juuri erilaisia mielipiteitä, sellaisiakin, jotka eivät miellytä.

Höpö höpö.

Mitä minä olen sitten käsittänyt väärin? En minä halua ymmärtää kaikkien näkemyksiä, minusta jotkut näkemykset ovat ihan perc:stä! Niitä vastaanhan juuri haluan väitellä.

Ok, ymmärrän sen, jos tätä taistelua ei tällä palstalla haluta. Siten ehkä olen vähän väärä henkilö täällä, koska haen vähän noita verbaalisia konflikteja. No, mietin itsekin. Vaikutan tosin vain parissa ketjussa. Useimmat muut ketjut elävät ilman vaikutustani.

Pidän vähän pienempää profiilía täällä koska Näkokulma ja Tiede toimivat. En silti pyytele keneltäkään anteeksi näkemyksiäni.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Suti

Olen Toopen linjoilla, small talkin takia en tänne tullut.
päivä kerrallaan

karpalo

#1116
 Itse liikun jossakin välimaastossa, en kuitenkaan lähes tulkoonkaaan niin Large/High Talk -people, kuin Toope.

Toopehan pistää maailman asiat oikeisiin nippuihin tuosta vain ja antaa päättäjille jokaisesta huonosta asiasta yksityiskohtaisen parannukseen tähtäävän luonnoksen.

Kaiken perustana Toopella on Islamismin kitkeminen maapallolta juurineen ja rippeineen suoraan kaatopaikalle.

risto

#1117
Lainaus käyttäjältä: Toope - 19.09.14 - klo:00:33
[ Siten ehkä olen vähän väärä henkilö täällä, koska


Sinun ei kannattaisi haaskata lahjojasi tällä autiolla saarekkeella. Tiedefoorumissa näyttäisi olevan muitakin kaheleita.

Itä-Euroopan sulkeminen pois Euroopasta, arabien terminointi, muslimien hävittäminen, afrikkalaisten sterilointi, aasialaisten muuttaminen kaukasideiksi kasvokirurgian avulla, naisilta housut pois ja kukkamekot tilalle, siirtolaiset pois Euroopasta (huom Euroopan rajaus)
Onnitteluja Ruotsin uusnatseille...

Onhan tossa yhdelle kesälle agendaa. Ja noista pitäisi väitellä jonkun Hallelujan kanssa...
.

risto

.
Niin jos Toope tulisi vastaan todellisessa elämässä, kyllä mä siirtyisin kadun toiselle puolelle. Kyllä noi jutut on niin kuvottavia. Ei minulla olisi mitään sanottavaa tollaselle verbaalinatsille.

karpalo

#1119
Lainaus käyttäjältä: Toope - 18.09.14 - klo:18:57

Mutta eihän Somaliaa rakenneta siten, että somalailaisia siirretään pohjoismaihin...? Mitä se muka auttaa?

Mikäs ettei ? Somalailaiset ovat hyviä sopeutujia.

Jäähän sinne sitten paikallisille enemmän tonttimaata.

Olet itsekin toitottanut "liikakasvusta". No nyt kun Somaliassa ei ole tungokseen saakka somalailaisia ihmisiä väestönsiirtojen takia, niin jälkeenjäääneillä on enemmän "tilaa hengittää"

Ja tietysti sitten hankkia tulevaisuuden ekonomiaa, tehdä Business-puolen akrobatiaa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä