Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Euroopassa tapahtuu..

Aloittaja risto, 04.03.14 - klo:23:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 43 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

#500
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 11.07.14 - klo:19:12
Putinilla arvelleen olevan venäläisten yritysten osakkeita. Niistä ei ole tietoa kellään. Hänellä on datsha jossakin meren rannalla, mutta siitä ei tiedetä, onko oma vai valtion.
.........

Hyvä ystävä, missä olet nukuskellut viime aikoina ?

Kerroit, että Putinilla on Datsha meren rannalla, siis ei kuivan maan "huokeampi" mummonmökki kuitenkaan, vaan oikea merenrantamökki, mikä kuitenkin saattaa olla valtion omaisuutta ? Niinhän ehdotit ?

Kas tässä todellisuutta:

Raportti paljastaa Putinin huikeat edut: 20 asuntoa, 43 lentokonetta...

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288495050231.html

Tuo kaikki on vain tietysti osanen, pieni murunen, itse asiassa Volodja saattaakin omistaa koko Venäjän ?

Ei Sauli, ei, ei hänellä ole mitään verrattuna esim Nalleen. Se mitä Saulilla on niin vaatekomeron alhaalla on rullaluistimet ja sauvat, niin pääsee joskus lenkille. Ne hän on kyllä itse maksanut, ei ole saanut mistään verovapaasti.

Toope

#501
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 11.07.14 - klo:12:45
.
Minä odotan iltaa, minkä maanosan naiset Toope rusikoi seuraavaksi. Oisko eskimot mitä. Niillähän seksielämä kaipaisi ohjeistusta. Kuuluu muuten Tanskaan.

Kööpenhaminan eskimot. Mitä Toope niistä?)

Maoreista kaivattaisiin myös uusia ideoita. Niillä on liian lokoisat oltavat NZ:ssa.

Kohtalaisen vähän kokemuksia eskimoista tai maoreista. Olen ollut iranilaisen tytön kanssa "silleen" nuornamiehenä, mutta hän oli sängyssä ihan lahna. (tuo ei ole positiivinen näkemys!). Ei ollut silvottu, vain oppimaton.

Miksi minä haluaisin muka rusikoida naisia yleensäkään?





"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

kromi

Lainaus käyttäjältä: Toope - 11.07.14 - klo:21:26

Miksi minä haluaisin muka rusikoida naisia yleensäkään?

No noin yleisesti en tiedä, mutta joskus annoit ymmärtää, että vaimosi elinpäivät olisivat luetut, jos paljastuisi asioita, jotka saattaisivat sinun normisi ja miehisyytesi katkolle.
Olet sinä vaan sellainen epeli, että naisia et halua rusikoida, mutta pidemmälle menevään toimenpiteeseen olet valmis!?

karpalo

#503
Lainaus käyttäjältä: Toope - 11.07.14 - klo:21:26
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 11.07.14 - klo:12:45
.
Minä odotan iltaa, minkä maanosan naiset Toope rusikoi seuraavaksi. Oisko eskimot mitä. Niillähän seksielämä kaipaisi ohjeistusta. Kuuluu muuten Tanskaan.

Kööpenhaminan eskimot. Mitä Toope niistä?)

Maoreista kaivattaisiin myös uusia ideoita. Niillä on liian lokoisat oltavat NZ:ssa.

Kohtalaisen vähän kokemuksia eskimoista tai maoreista. Olen ollut iranilaisen tytön kanssa "silleen" nuornamiehenä, mutta hän oli sängyssä ihan lahna. (tuo ei ole positiivinen näkemys!). Ei ollut silvottu, vain oppimaton.

Miksi minä haluaisin muka rusikoida naisia yleensäkään?


Onko sinulla kokemuksia ruotsalaistypyköistä ?

Ovat Länsimaisia, luonteeltaan optimistisia ja sillee kivoja, itselläni on joitain omaperäisiä havaintoja heistä.

Eivät ole lahnoja, pikemminkin sukkelia salakoita, tai haukkaavia haukia ?

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Toope - 11.07.14 - klo:21:26

Miksi minä haluaisin muka rusikoida naisia yleensäkään?


Halu alistaa niitä ? Ei kai siihen muuta tarvita ?

Toope

Lainaus käyttäjältä: kromi - 11.07.14 - klo:21:37
Lainaus käyttäjältä: Toope - 11.07.14 - klo:21:26

Miksi minä haluaisin muka rusikoida naisia yleensäkään?

No noin yleisesti en tiedä, mutta joskus annoit ymmärtää, että vaimosi elinpäivät olisivat luetut, jos paljastuisi asioita, jotka saattaisivat sinun normisi ja miehisyytesi katkolle.
Olet sinä vaan sellainen epeli, että naisia et halua rusikoida, mutta pidemmälle menevään toimenpiteeseen olet valmis!?

Aika rumaa kommentointia, mutta jos olet sisäisesti ruma...
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Suti

Mitä tässä kiertelemään: miten suhtautuisit vaimoosi, jos saisit tietää että hän odottaa lasta jollekin toiselle?
päivä kerrallaan

risto

.
on tätä asiaa näköjään puitu niin perusteellisesti. Monet syvälliset keskustelut käyty, Me-hengessä.

Suti

pitäisikö sinun mielestäsi jo lopettaa tämä aihe? jättää Toopen valheet rauhaan.
päivä kerrallaan

risto

.
et niiku joku painaisi Toopen Stop-nappulasta?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä