Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

TV ja idiotismi

Aloittaja Eugen, 22.10.08 - klo:09:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

.
Heh, ei sitä erotella muidenkaan kohdalla. Tulokset ilmoitetaan yhteissummana kutakin sosiaaliturvatunnuksen omaavaa kohden. Voi olla vaikka 50 sivupersoonaa.

Jaa, mutta jos sulla, S, onkin monta sosiaaliturvatunnusta?    :o



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Sitä vähän epäilinkin, kunhan hieman johdattelin & vedätin samaan aikaan. Eiköhän muuten siinä yhdessäkin sos.turvatunnuksessa ole kestämistä, kun yhteiskunta byrokratioineen muutenkin jo 'isoveljenä' holhoaa & valvoo sen kautta tavallisia kansalaisia.

- Aiheeseen palatakseni; yksi vallanpitäjien & byrokraattien valvontaan perustuva idiotismin muinaisjäänne on mm. tv-maksu, jonka voisi jo aikansa eläneenä lakkauttaa. Syyt-ja seuraukset ovat jo kaikkien tiedossa, joten ei siitä tässä sen enempää! 
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

.
Joo, ja palatakseni vielä sivupersooniin, niin olen täälläkin muistaakseni maininnut, että ne on kovin ja hyvin hyödyllisiä. Ne oppivat helposti kaikkea pientä. Ja suurempaakin. Esimerkiksi niitä voi määrätä opetteleen noita ulokomaankieliä. Itte voi sillä välin vaikka ottaa kaljaa ja jutella hyvässä seurassa.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Sittenhän ei varsinaisesti itse tarvitse osata mitään, kun antaa vaan sivupersooniensa hoidella hommat. Toimiikohan tämä sama oppimismetodi esim. muiden ihmissuhteiden esim. aviollisten velvollisuuksien kohdalla. Ihan vain mielenkiinnosta olisi mukava tietää...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

.
Tarkoititko mahdollisesti fyysistä kontaktointia? Se pitää kyllä hoidella ihan itse, ei siinä touhussa sivupersoonista ole kuin haittaa. Kerrankin... no, olkoon näin perhepalstalla.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Tarkoitin että fyysinen & henkinen kontaktointi, sekä kommunikaatioon perustuva vuorovaikutus yleensä käyvät käsi kädessä. Mutta tunnettuahan on, että niissä kyseisissä hommeleissa ei noista muiden puheista kannata välittää, ei edes niiden lukuisten oppineiden sivupersoonien; varsinkin jos käyvät liian päällekäyviksi - tai uivat tavan takaa liiveihin.

- Toisaalta on varmaan hyvä säästää meidät oudotkin 'likaisilta' yksityiskohdilta, vaikka niitä olisi hinku tälläkin palstalla oikein olan takaa herutella. Sitä paitsi taas eksyttiin alatyylisesti ulos itse aiheesta; mikä taas ei ole enää tavatonta sekään...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

.
Alatyylisyys saattaa – siis todellakin vain saattaa – houkutella paikalle Aakun ja Rapen.

Lyödänkö vetoa kauanko menee, kun jompikumpi tänne ilmaantuu?

Mun veikkaukseni on 12 minuuttia, entä sun?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

En lähde veikkailemaan enkä arvailemaan, vaikka sen tietäisinkin. Tapoihini ei kuulu muutenkaan ennustaa muiden tekemisiä, koska tämä kaikki on niin ilmeistä. Keskityn mielummin itse aiheeseen, jos se on suinkin mahdollista; vaikka toisinaan tai enimmäkseen siitä lipsutaankin. Koitetaan siis pysyä asiassa, tosin vaikeaa sekin näköjään välillä on?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 16.12.08 - klo:17:56
niin mielestäni yli-informatiivinen kuvavirta pikemminkin tylsistyttää kuin jalostuttaa.

Mulla on toistaiseksi ollut kapasiteettia ottaa vastaan TV:n informaatio. No problem.

S

Tuskin monellakaan on ongelmia tuon kapasiteetin, tai informaation vastaanottamisen suhteen. Ongelma on oikeastaan se, ettei monikaan osaa suodattaa järkevällä tavalla tätä loputonta kuvainfoa, vaan ottaa kaiken tuutista tarjottavan moskan & saastan kritiikittömästi vastaan.

-Tämä on mielestäni isompi probleema, koska mediakriittisyys informaatiotulvan keskellä vaatii katselijaltakin tervettä järkeä, eikä idioottimaisesti ajatellen aivojen narikkaan heittämistä!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä