Outomaa

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Sivuja: 1 [2] 3 ... 6   Siirry alas

Kirjoittaja Aihe: Vs: Juhan blogi  (Luettu 17197 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
Vs: Muut foorumit
« Vastaus #25 : 05.09.14 - klo:16:51 »

"Pakko" sanoa, että vaikka Karpalo on tiettävästi vabhempaa ikäpolvea, niin hän on aika turhanpäiväinen foorumeilla.

Onkohan toisin reaalissa. Veikkaan että ehkä ei.

On aivan pakko tohon välihin tokaista (en ole vabhempaa), että tyhmempää ihmisolentoa kuin sinä saa hakea, mutta ei hevin löydä. Olet kuin lastu laineilla, ei mitään päämäärää, ei suuntavaistoa, pelkkää hölötystä kaikki tyynni.

Ei löydy realissa, eikä missään muualla.

Niin olet poitsu kuin pissanreikä lumessa, ei mitään järkeä, kaikki pelkkää töhnää, osin kyllä varasteltua krempan polvista.

Tunnen myötähäpeää kaikkea tokkurointiasi kohtaan. Luulin joskus, että ryhdistäydyt jotenkin, näämmä turha luulo, töpeksintä jatkuu, kunnes saa loppuhuipentuman, mikä se on, se jää nähtäväksi.

Tähän mennessä kaikki on mänt kohden Anus-aukkoa.
« Viimeksi muokattu: 05.09.14 - klo:16:55 kirjoittanut karpalo »
Kirjattu

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 05.09.14 - klo:16:55 »

Ei netissä voi olla kenenkään kaveri. ihan huuhaata. En ollut Hipin kanssa sitä koska en tiedä kenen kanssa olisin ollut.

Täällä ylläpito ei ole käytännössä etenemisen este yhtä suunitelmallisesti. Näkkäri vastukset ei sinällään haittaa, päinvastoin.

Banneissa wi ole mitäön tappeemisen arvoista. Tylsämielisyyttä sitäkin enemmän. Toki banni vapauttamiseen käy, mutta näkkärillä sillä on sulkeva tarkoitus.

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 05.09.14 - klo:17:09 »

Foorumilla voi kuvitella kaveruutta. Vaikka löytäisi selkeää tinkimättömyyttä ja vapausraistelijaa, no, kyllä se riiyäisi. Ei vaan oikein näiltä areenoilta. Näkkäriltä ei edes periaatteessa.

Jatkoa kohta...

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 05.09.14 - klo:17:21 »

Jaa.

Suunta on hyvä monella. Siihen voisi olla jo tyytyväisempi.

En tiedä. Usein ne ns vapaustaistelijat ovat sitä liian kapeasti. Ei se minua ihan vakuuta.

Suti

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Herrasmies
« Vastaus #29 : 05.09.14 - klo:17:23 »

Monen foorumin tapauksessa vallitsee eri yhteisöjä. Joka paikasta muodostuu helposti omanlainen.

Yksi foorumi tylsälänä on keskusteöun ja elävyyden kuolettaja.

Perkeleen älykästä. Suorastaan käsitttämätöntä.

Näkkäri on Tylsälä oikeasti kuten sinä ja Hippi ja Jaskakin on.

Paskamaista, raukkamaista käydä niiden kimppuun jotka eivät voi samalla foorumilla puolustautua (tosin Jaska ja Hippi eivät varmaankaan vastaisi).
Juhan foorumeilla tyypillistä ja varsinainen anti.

No niin, osoita lahjakkuutesi ja käy kimppuuni. Kasvamaan et pysty.
Kirjattu
päivä kerrallaan

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #30 : 05.09.14 - klo:17:33 »

En käynyt Hipin ja Jaskan kimppuun ensisijaisesti vaan otin heidät mainintaan paikkaa kuvaavasta syystä.

Toisaalta onko tuossa nyt paljoa väliä kun ovat ihan tuntemattomia. No jotain ehkä.

Näkkärillä heitä tuskin voi arvioida tai ei kovin varmaa.

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 05.09.14 - klo:17:39 »

Hibis on minun mieleen melko pitkälle.

Jonkin verran ob keskeneräisyyttä eli sanoutuu suorille linjoille osin kyseenalaisesti. Mulla on kyllä paljon samaa.

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 05.09.14 - klo:17:52 »

"Pakko" sanoa, että vaikka Karpalo on tiettävästi vabhempaa ikäpolvea, niin hän on aika turhanpäiväinen foorumeilla.

On aivan pakko tohon välihin tokaista (en ole vabhempaa), että tyhmempää ihmisolentoa kuin sinä saa hakea, mutta ei hevin löydä. Olet kuin lastu laineilla, ei mitään päämäärää, ei suuntavaistoa, pelkkää hölötystä kaikki tyynni.

Niin olet poitsu kuin pissanreikä lumessa, ei mitään järkeä, kaikki pelkkää töhnää, osin kyllä varasteltua krempan polvista.

Tunnen myötähäpeää kaikkea tokkurointiasi kohtaan. Luulin joskus, että ryhdistäydyt jotenkin, näämmä turha luulo, töpeksintä jatkuu, kunnes saa loppuhuipentuman, mikä se on, se jää nähtäväksi.

Kiva että agendasi vesittyy. Miksi tulet ylipäätään agendoimaa kun se on jankkaavaa. Et ole keskustelija.

Suti

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Herrasmies
« Vastaus #33 : 05.09.14 - klo:18:33 »

Hibis on minun mieleen melko pitkälle.

Sinä et tiedä hibiscuksesta lähes mitään. Tyypillisesti menet höläyttelemään tolkuttomia.
Kirjattu
päivä kerrallaan

karpalo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 05.09.14 - klo:18:58 »

Kiva että agendasi vesittyy. Miksi tulet ylipäätään agendoimaa kun se on jankkaavaa. Et ole keskustelija.

Laitappas taas sinä " Suuri Keskustelija" ja muiden kustannuksella surffaileva, ne muut foorumeilla liikkuvat arvojärjestykseesi.

Tee taas rankinglista, mutta tee se implisiittisistä näkökohdista pohjautuen, että yleensäkin ymmärtävät kuinka viisaita saatat postailla silloin kun oikein explisiittinen aatos kumahtaa otsakiehkuraan.

Tällöin nimittäin Agendasi ( siis se järjetön höynäily ympäripyöreä huhuilusi) ja Agenttisi (siis Kela) ovat samoilla kalkkiviivoilla. Agentuuri taas lepää enemmän explisiittisiin voimavaroihin tähdäten.

Tästä asiasta jo aikoinaan edesmennyt Pensador sinua moitti ehtimiseen.
Kirjattu

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 05.09.14 - klo:19:05 »

Oman "vapaustaistelusi" yksi suuri vika on siinä, että ajat vain omaa juhailuvapauttasi. En ole havainnut sinun koskaan puuttuvan jonkun toisen kokemaan kaltoin kohteluun.
...
Tee täyskäännös ja ala esim näkkärillä puolustaa muita, puuttua epäkohtiin ja kritisoida vaikkapa banneja ja unohda kokonaan oma kokemasi kaltoin kohtelu.

Ei tuo vakuuta.

Jotain tulee puolustaa jollain tapaa. Esim sitä tulee ehkä puolustaa, että jokaisella on puolustamisen vapaus. Minun ei tarvitse itse välttämättä puolustaa toista ellei jotain kautta selkeää.

Uskon yksilöön ja vapaaksi syttyviin sellaisiin. Ei heidän puolestaan voi tehdä asioita kuin rajatusti. Jokaiselle kuuluu tietyt toimet siinä kuin itse en myöskään odota muiden hääräilyä niissä kohden, jotka ovat minun ja vain minun.

Ei tää selkeä juttu ole. Käytännössäkin varmaan sekavalta vaikuttava.

karpalo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 05.09.14 - klo:19:05 »

Oman "vapaustaistelusi" yksi suuri vika on siinä, että ajat vain omaa juhailuvapauttasi. En ole havainnut sinun koskaan puuttuvan jonkun toisen kokemaan kaltoin kohteluun.

Tässä kyllä Kremppa puuttuu asiaan.

Juhailu on pelkkää potaskaa. Siis ei mitään muuta, kuin älyvapaata töpeksintää.

Juhailu, ikäänkuin käsitteenä pitäisikin saattaa suomenkielen sanastoon jonkinlaisena "hurlumhei-tyyppisenä" pölvästinomaisena/kansanomaisena sanontana, jolla käsitettäisiin lievästä hieman suurempaa höperöintiä.
Kirjattu

karpalo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 05.09.14 - klo:19:06 »

Ei tää selkeä juttu ole. Käytännössäkin varmaan sekavalta vaikuttava.

Lienee niin, että ainoa sekavaksi havaittava olet itse.
Kirjattu

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 05.09.14 - klo:19:27 »

Näkökulma ja Outomaa saa minulta täyden tuen jos vain linja on eettinen ja eettisyyttä nöyrästi hakeva ja pyrkimiseen sitoutuva.

Joskus saa haistattaa vitut kaikelle, ei se ole mikään este. Kun omat fiilikset taas kunnossa, niin eikun taas menoksi ...

t. Juha
« Viimeksi muokattu: 05.09.14 - klo:19:29 kirjoittanut Juha »
Kirjattu

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 05.09.14 - klo:19:41 »

Kun ajat itsekeskeisesti ja näkyvästi vain omaa asiaasi, joka kaiken lisäksi on lähes käsittämätön, menetät kaiken uskottavuutesi ja vähäisetkin vaikutusmahdollisuutesi.

On vain ajan kysymys se, kun puolueellisuus puolueessasi kääntyy sinua (puoluejäsen) vastaan. Liittoutuminen vaatii aina uhrinsa. Jos uhri, eli mieluiten vihollinen poistuu, on katse tosiaan sen jälkeen siinä heikoimmassa.

Ei minua tämmöinen kiinnosta enempää. Jotenkin yksinkertainen ja liian laiska sähläämään. Tai mitä se sitten on. Ainakin noita kai.

Suti

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Herrasmies
« Vastaus #40 : 05.09.14 - klo:19:44 »

Jotain tulee puolustaa jollain tapaa.

Ihanko totta?
Kyllä Juha on älykäs.
Kirjattu
päivä kerrallaan

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 05.09.14 - klo:19:56 »

Löydät kaikkeen jonkin sekavan ja epäloogisen vastaväitteen ja jos joskus et löydä, toteat että mä nyt vain toimin näin. Ihan luokatonta keskustelua.

En minä etukäteen toimintaani päätä. En voi tietää tulevista tilanteista, jossa olen myös itse osana. Jos jotain raameja ja etukäteishahmotteluja, ei niiden mielestäni saa determinoida toimintani jatkoa.

Vastustan byrkoraattista etenemistä.

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 05.09.14 - klo:20:09 »

Edes jotenkin määriteltävä ja ymmärrettävä linja ja johdonmukaisuus eivät vaadi byrokratiaa.

Ei elämässä voi täysin kaavoja seurailla. Ei edes sitä senhetken parasta.
On joitain sääntöjä, joita ei yleensä voi rikkoa. Joskus voi ja tulee.

Jos jostain linjasta poikkeaa, on lopputulos sen mukainen. Floppaus näkyy, eli se, ettei ole ollut linjoissa mukana tai se, ettei ole niitä rikkonut.

Kyllä yleisiä hyviä linjoja voi jonkin verran koettaa muotoilla. Niistä saa paljon tukea ja suuntaa. Poikkeuksen täytyy olla jotenkin rakentuva ollakseen sellainen.

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 05.09.14 - klo:20:12 »

KM.

Jos irtiottoja tekee, tulee niistä vastata kuten muustakin toimesta. Vastustan sitä, että ei oteta toimista vastuuta.

Yleisesti sopien on helppoa flopata miten vain. Kollektiiviset vastuunkannot, ... niin, mitähän ne ovat?

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 05.09.14 - klo:20:18 »

Sen ikäisenä, kuin kuvittelen sinun nyt olevan olin itse tehnyt hommia n. 25 vuotta, osin Ruotsissa, sitten Suomessa erilaisissa liikealan toiminnoissa, mp:nä jne. Olin hankkinut pohjalta ponnistaen oman OK-Talon, jossa asutaan vieläkin ja ensimmäiset asunto-osakkeet vuokralaisia odottelemaan.

Toivotko samankaltaista muiden taholta? Esim nuoremmalta väeltä.

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #45 : 05.09.14 - klo:20:22 »

Kuitenkin tämmöinen "paijattu" pehmokäsi, jauhokäsi, hänellä on otsaa esittää arvioita niiden ihmisten toiminnasta, jotka häntä ylläpitävät.

OIihan se alkuun tätä. Enkä ole kai poikennut erityisemmin muista muussa kuin ehkä siinä arvostelun määrässä.

Nyt tuntus olevan meneillään jo normaalimpi jakso. On mukana enemmän kuten muutkin, ja katselee maailmaa tarkkailevin silmin samalla. Sitten pyrkii ymmärtämiseen ja selvänottoon.

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 05.09.14 - klo:22:08 »

Näkökulmasta ...

Jos on jotain tärkeää omaan elämään liittyvää työn alla, miten ilmaiset asian Näkökulman foorumilla.

Järjetön ajatus. Muu paska käy varmaan aika ok:sti.

Usari käy kyllä vakavahenkisemmissä kannanotoissa, jos niitä kokee tarvitsevansa.
« Viimeksi muokattu: 05.09.14 - klo:22:09 kirjoittanut Juha »
Kirjattu

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 05.09.14 - klo:22:21 »

Kyllä tunteella kirjoittaminen oli ihan ok.
Sen avulla pystyin tekemään ton päätelmän.
Joten kai se tila saa vähän näkyä.

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 05.09.14 - klo:23:34 »

Jos on jotain tärkeää omaan elämään liittyvää työn alla, miten ilmaiset asian Näkökulman foorumilla.

Miksi se siellä pitäisi ilmaista?

En näe syytä siellä ilmaisemiselle.
Jostain voi yrittää löytää paikan jos kokee tarvetta. Näkkäri ei ole sellainen.

Juha

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 06.09.14 - klo:00:22 »

Tosta en tiedä.

Kiitollinen olen kaikille matkassa kulkijoille.
Ovatpa jossain mielessä ajatellen sitten kivempia tai ikävämpiä.

Foorumillakin on minusta parasta juuri karttuva kanssakäymiskulttuuri.
Sitä saa miten saa, en tiedä tarkalleen.
Pelkästään dissattuna ei taida jäädä käteen paljoa.
Sivuja: 1 [2] 3 ... 6   Siirry ylös

Sivu luotiin 0.091 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.

alternate login