Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Joulukalenteri 2008

Aloittaja Outomaa, 01.12.08 - klo:00:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

Unohtui,
Leonard Cohenin Hallelujah soi koneella 
http://www.youtube.com/watch?v=rf36v0epfmI

S

Sehän on tuo apinamies selvästi se;n lähisukulainen; peräti joku serkku, tai mikäs se nyt oli?! Tuon näköisiä karvanaamoja näkee enemmänkin nykyisin 'ulkomailla', jotkut tosin ovat sielläkin omiin häkkeihinsä suljettuina!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

.
Tuossa juuri vertasin peilikuvaani tuohon apinamieheen, ja – yhdennäköisyys on ilmeinen! Onkohan joku käynyt nappaamassa salaa minusta kuvan Outiksen joulukalenteriin?

Kuka tunnustaa?




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.12.08 - klo:07:53
Lainaus käyttäjältä: Indigo - 16.12.08 - klo:00:14
Tiistai, et kai viittaa, että MINÄ istuisin tuolla naamarin takana?   >:(

Indigo


8)


Huomenta ensin. Mistä sinä Indigo tuon mielijohteen sait?? 
Noita joulukuvien osoitteita kerään jo 3 viikkoa (ettei tule pulaa niistä, jos kukaan ei viitsi avata ikkunoita - sekin on täällä nähty) Tämä on niitä ensimmäisiä, joita laitoin ylös. Tänään laitan teille kamelin, kunhan pääsen toiselle koneelle, missä ne on. 

..siksi varmaan luulit, kun Se laittoi oman selityksensä siitä norsusta.. minulla oli toinen .. joku asia, joka on iso ja siinä, eikä sitä voi olla näkemättä  :D



!!

:)  Lepo vaan kaikki :) 
Kuten tuolla toisessa ketjussa jo sanoin, tämä oli minulta ihan puhdas vitsiksi tarkoitettu; jotkut kutsuvat sellaista itseironiaksi... On vain niin tylsää aina paljastaa kaikki hymiöillä... mutta kait ne sitten ovat tarpeen täällä netissä kun ei näe toisen kasvoja.

Voi teitä...!  ::)


Indigo


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.12.08 - klo:12:32
Yhdennäköisyys on hätkähdyttävä. Mutta noin karvaisia esi-isiä on ollut vamaan kauan kauan sitten, eikä silloin mitään kuvaustekniikkaa ollut.. paitsi luolan seinille maalaamista :D

Tämä on rekonstruloitu luolan perällä olleesta kallosta.

Se:n nenä, suunseutu ja kulman kaaret ovat lähes identtiset. Ja maaginen katse tottakai.


THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.12.08 - klo:07:53
Tänään laitan teille kamelin, kunhan pääsen toiselle koneelle, missä ne on. 

Lainaus käyttäjältä: Indigo - 16.12.08 - klo:23:34


Voi teitä...!  ::)


Indigo


Voi meitä!

Nyt se Indigo kohta huokailee, että "Mitähän toi kamelikin musta ajattelee."

;D

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rape - 16.12.08 - klo:23:42
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 16.12.08 - klo:12:32
Yhdennäköisyys on hätkähdyttävä. Mutta noin karvaisia esi-isiä on ollut vamaan kauan kauan sitten, eikä silloin mitään kuvaustekniikkaa ollut.. paitsi luolan seinille maalaamista :D

Tämä [Hän] on rekonstruloitu luolan perällä olleesta kallosta.

Se:n nenä, suunseutu ja kulman kaaret ovat lähes identtiset. Ja maaginen katse tottakai.

Joo, on on. Mutta tuli vaan mieleen, että mitähän Hän ajattelisi, jos satuttaisiin kohtaamaan?

;)


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Minua ei niinkään huoleta se, mitä norsu tai kameli minusta ajattelee, mutta kun naapurin koira murisee mulle, mitä se silloin ajattelee.
Tai kun se heiluttaa häntää, niin pitäisikö minunkin heiluttaa. SEhän voi muuten suuttua.

Aakku

Luukku 17

Jaappanilainen näkemys.




THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Indigo - 16.12.08 - klo:23:34

:)  Lepo vaan kaikki :) 


Kiitos, Indis, tässä onkin ollut vähän kireetä...    ;D

-----------------

Ei mut täytynee paljastaa ny sitte saman tien, että minähän olin siinä mallina, kun siihen luolasta löydettyyn pääkalloon sitä naaman mallia haettiin.






Ei noista muiden puheista kannata välittää.