Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Maa on

Aloittaja Outomaa, 04.12.08 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 17 Vieraat katselee tätä aihetta.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: S - 04.12.08 - klo:21:21
Ei tuohon toteamukseen minkään Vatikaanin Paavin, tai Hänen tiedottajankaan ilmoitusta tarvita. Olen tiennyt tuon jo omakohtaisesti iät & ajat.

Pöh, minun vitsailuni Paavista ei tainnut ihan kolahtaa ::). Kyllähän tuon asian jo ovat aikapäiviä kaikki muut tienneetkin - paitsi ei ilmeisesti katolinen kirkko, joka on kuin kivikaudelta kotoisin oleva kivireki. Minä olen anti-paavisti  8)
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

S

Kyllähän tuo vitsailu nyt oli ilmiselvää, vaikka ei ehkä isommin kolahtanutkaan. Pitihän sitä tietenkin vähän heittää ironisesti takaisinkin, kun nyt kerran tuolle linjalle sorruttiin. Itsekin uskonnottomana pakanana, eivät minkäänlaiset paavilliset tai sen puoleen myöskään papilliset julistukset muinaisine liturgioineen kyllä kolahda millään muotoa. On näissä omissakin sanomisissa ihan tarpeeksi kestämistä & sulattelemista!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 05.12.08 - klo:11:50
Lainaus käyttäjältä: Stara - 04.12.08 - klo:21:07
Hei Harhaoppiset Höpöttäjät!

Ja pojat, Aakku ja Se, siivosti siellä  >:(

Nyt tuli kyllä liian paksua! Aakkua ja mua moititaan, kun Stara puhuu rumia!       ;D

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Stara - 05.12.08 - klo:15:04
Lainaus käyttäjältä: S - 04.12.08 - klo:21:21
Ei tuohon toteamukseen minkään Vatikaanin Paavin, tai Hänen tiedottajankaan ilmoitusta tarvita. Olen tiennyt tuon jo omakohtaisesti iät & ajat.

Pöh, minun vitsailuni Paavista ei tainnut ihan kolahtaa ::). Kyllähän tuon asian jo ovat aikapäiviä kaikki muut tienneetkin - paitsi ei ilmeisesti katolinen kirkko, joka on kuin kivikaudelta kotoisin oleva kivireki. Minä olen anti-paavisti  8)

Anti olla ny jo!

Vai ei kolahtanu! Yrität vaan ny peitellä, kun erehdyit kertomaan koko seurakunnan edessä luottamuksellisista väleistäs paavipapan kanssa.  Ei onnistu! Sun pitää esittää joku todiste. Vaikka Paavin kirje, jossa se ilmoittaa seurustelusuhteenne katkeamisesta. Muista latinan kieli – ja leima!

S

Kyllä täällä täytyy olla karaistunut kestämään vaikka minkälaista ryöpytystä. Ei saa olla liian herkkähipiäinen vaan nahka mielummin monissa liemissä parkkiintunut. Eli turha pelko pois, sillä kaikki on kuitenkin kestettävä mitä luonnollisesti eteen tulee. Maassa maan tavalla, muuten sitä kyllä sekoaisi konsepteissaan alta aikayksikön...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

reedik

Lainaus käyttäjältä: Stara - 05.12.08 - klo:15:04

Kyllä se ainakin minuun kolahti. Olen vain huono käyttämään hymiöitä, eikä minunkaan vastaukseni viestiisi ollut kokonaisuudessaan vakavasti otettavaksi tarkoitettu. Minulla on outo huumorintaju ja se lienee sallittu tälllä foorumilla. Olen kyllä vakavasti ottaen samaa mieltä kanssasi paavista ja paavin nykyaikaisuudesta. Minusta hän on viettänyt täällä ajassa jo iäisyyden, mutta unohtunut menneille vuosisadoille.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: reedik - 05.12.08 - klo:16:13

Kyllä se ainakin minuun kolahti. Olen vain huono käyttämään hymiöitä, eikä minunkaan vastaukseni viestiisi ollut kokonaisuudessaan vakavasti otettavaksi tarkoitettu. Minulla on outo huumorintaju ja se lienee sallittu tälllä foorumilla. Olen kyllä vakavasti ottaen samaa mieltä kanssasi paavista ja paavin nykyaikaisuudesta. Minusta hän on viettänyt täällä ajassa jo iäisyyden, mutta unohtunut menneille vuosisadoille.

Niin, katsos, outo huumorintaju on tietysti sallittu ja varsin toivottavaa. Mutta silloin kun oma outo huumorintaju näyttääkin olevan vaarassa muodostua vakastiotettavaksi mielipiteeksi, on asia ehdottomasti väärien johtopäätösten välttämiseksi oikaistava mitä pikimmin  :). Mutta vakavasti ottaen, olemme siis samaa mieltä tuon Kristuksen maanpäällisen sijaisen edustamien arvojen olevan peräisin siltä aikakaudelta, kun sijaisuus voimaan julistettiin...1100-luvulta?

~~Starseed~~

Ztara

Lainaus käyttäjältä: se - 05.12.08 - klo:15:53
Yrität vaan ny peitellä, kun erehdyit kertomaan koko seurakunnan edessä luottamuksellisista väleistäs paavipapan kanssa.  Ei onnistu! Sun pitää esittää joku todiste. Vaikka Paavin kirje, jossa se ilmoittaa seurustelusuhteenne katkeamisesta. Muista latinan kieli – ja leima!

Kas tässä! Vesileimakin on aito:

~~Starseed~~

THL tiedottaa

.
Hitto, kun en saa näkymään tuota todistustasi suurempana, en näe oikein kunnolla lukea tekstiä. Sikäli mikäli saan selvän tekstistä siinä on präntättynä jotakuinkin näin:

"Täten minä suurpaavin seuraaja pikkupikkupaavi annan Tähtisilmykälle erivapauden olla kastelematta jalkojaan aina silloin, kun me yhdessä menemme roomalaisen kylpylän iloihin... sit on niin suttunen kohta, etten saa siitä tolkkua, mutta taas tästä eteenpäin: ... näin ollen minä myös olen toimiva hänen ylimpänä mestarinaan ja myöskin paimenenaan, jota ei Pyhissä Piireissä katsottako loogiseksi ristiriidaksi, vaan... jälleen on kahvia tai jotain läikkynyt tekstin päälle ... kutsuttakoon täten toimivaksi, eikä meitä siten saa häiritä enempää kuin mitä on tarpeen välttämättömien toimien suorittamiseksi, ... ja jälleen suttua ...silmykkä olkoon aina ja alati uskollinen minulle, pikkupikkupaaville, joka minä omassa ylhäisessä persoonassani seuraan suurpaavin viitanjälkiä niin ilmassa kuin... suttua, suttua ... hän alistukoon minun tahtooni jokaisessa tahtomassani asiassa, ja muutoinkin on hänen palveltava nuhteettomasti kunnioittaen vatikaanis-katolis-klitoris-patriarkaisia perinnäistapoja."

On, väkevä on todistus!

Eugen

Viikolla ostin läystäkkeen.... ja kauhistuin miten ne ovat pienentyneet puoleen markka-aikana myydyistä lajikumppaneistaan mutta hinta on sentään saatu tuplattua! Mutta toisaalta on todettava maailmastakin, että sen sanotaan supistuvan kaiken aikaa....
"Aye, caramba!"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä