Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kysy asiantuntijalta

Aloittaja AveLazio, 01.01.09 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

S

En ole natsi enkä mikään muukaan fasisti, kommunistista puhumattakaan; vaikka sellaisiksi minut onkin lyhytnäköisesti tai persoonaani tuntematta leimattu - sekä myös nikkini perusteella fanaattisesti eri yhteyksissä natsikorttiakin tämän johdosta heiluteltu. Mutta onneksi totuus asiassa on paljon karumpi kuin voisi kuvitellakaan...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

S

Täsmennyksenä vielä edelliseen viestiini että; onnekseni en tunnusta mitään poliittista, uskonnollista, tai muutakaan institutionaalista aatesuuntausta omakseni. En usko lahkoihin, ryhmittymiin, sekä vielä vähemmän mihinkään ääriliikkeisiin. Yhteisöllisen ahdasmielisyyden, sekä normatiivisen paikalleen jämähtäneen yhteiskunnallisen tapakulttuurin sen eri muodoissaan pyrin myöskin kiertämään mahdollisimman kaukaa.

- Maailmankuvani on siis pitkälle vietyä omaehtoisuuteen perustuvaa elämäntapaa, joten ehkä minut on helppo niputtaa johonkin marginaaliin, tai kutsua kategorisesti jopa toisinajattelijaksi. Mutta olen enemmänkin itsenäinen, vapaa & riippumaton liminaalinen hahmo, joka sukkuloi taitavasti eri ilmiöiden vanavedessä; kyseenalaistaen, sekä kritisoiden yhteiskunnallisia vallitsevia käytäntöjä; uiden vastavirtaan, rikkoen normeja, säännönmukaisuuksia, sekä yleisiä käsityksiä & käytäntöjä vastaan.

- Olen siis tavallaan myös ulkopuolinen, mutta omasta vapaasta tahdostani, omien valintojen & ratkaisujen kautta tähän pisteeseen päätynyt. En siis mitenkään ajautunut, enkä ympäristön paineiden, vaatimusten, tai odotustenkaan johdosta tätä tietä ole katunut; vaan kulkenut sitä omanlaisenaan tienraivajaana, suunnannäyttäjänä, erinäisistä vastuksistakin huolimatta. Joten siinä sitä 'maallista' säännönmukaisuuden säännöttömyyttä, sen äärimmäisimmässä muodossaan!   
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.
Jos tuosta selonteosta pystyisi piirtämään kuvan, olisi se hyvin mielenkiintoinen ilmestys.

S

Ehkä tuo salaperäinen mystinen pärstäkkeeni kertoo jotain olennaista persoonallisuudestani, tai sen monisyisestä hybridisoidusta hahmoutumasta. Se toki herättää samalla myös ihmisissä varsin ristiriitaisia ja kaksijakoisiakin mielikuvia, mutta se on tarkoituskin. Olla määrittelemätön, mihinkään lokeroon tai luokituksiin soveltumaton olennoituma, joka ei kategorioista liioin piittaa.

- Ne jotka yrittävät ahtaa persoonaani johonkin ahtaaseen lokeroon, niiin se kertoo luokittelijasta enemmän, kuin itse sen kohteesta. Leimoja on myös helppo lyödä, mutta useinmiten ne tuovat ilmi leimaajan oman ahdasmielisyyden & suvaitsemattomuuden.

-Erilaisuutta ei siis hyväksytä; ei ainakaan silloin, jos se eroaa radikaalisti totutusta, tutusta & turvallisesta normikäyttäytymisestä. Tämä onkin ikuinen paradoksi, vaikkakin pohjimmiltaan inhimillisen heikkouden ilmentymä; eli osoitus ihmisen rajoittuneesta aivopestystä, sekä ehdollistuneesta ajatusmaailmasta! 
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 13.02.09 - klo:22:07
Ehkä tuo salaperäinen mystinen pärstäkkeeni kertoo jotain olennaista persoonallisuudestani, tai sen monisyisestä hybridisoidusta hahmoutumasta.

Minkä kanssa sun persoonallisuus on hybridisoitunut?

...........................


S

Lievä uteliaisuus & kiinnostus persoonaani kohtaan on toki myöskin ymmärrettävää, mutta rajansa silläkin. Ehkä jätän kuitenkin kaikesta huolimattakin vastaamatta tuohon edelliseen uteluun, koska se kuuluu siihen yksityiseen alueeseen, jota ei kuulu muiden tietää!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

Jospa sovitaan, että S on tästä lähtien "Ässä". Toi "äSSä" voi loukata pahoin henkilöä. joka ei palvo Schutz-Staffelia. OK?
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

Oikeastaan olen ollut alusta lähtien itseoikeutetusti Ässä; mutta matkan varrella nimitys on jostain syystä joidenkin 'älypäiden' toimesta saanut kyseisen arvelluttavan väännöksellisen ilmiasun taakseen. Eikä tämä kutsumanimi minua sinällään ole mitenkään loukannut, koska olen immuuni kaikenlaisille ulkopuolisille vaikutteille.

- Siten ne kuuluvat sarjaan 'harmittomat viritykset', jotka voi kuitata omaan arvoonsa kuuluviksi tehottomiksi & säälittäviksi yritelmiksi saada pasmani sekaisin!


- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.

Jos tutkitaan S:n mytologista taustaa, kiistaton tosiasia on että S on ottanut sekä fyysisen että henkisen olentonsa Star Warista. Sitä tarkoittaa tuo S.

Hän on tullut avaruudesta ja pelaa energian avulla.  Hän on luonteeltaan pahis, koska mikään muiden kirjoittama ohje ei kelpaa hänelle.

Luft Waffeni oli pikkutekijä näitten avaruusjoukkojen rinnalla.


THL tiedottaa

Tossa jo Rape sanoi, Ässän käyttämää slogania lainaten "totuuden siemeniä".

Ässän edellä karvaisella kädellään viittaama 'älypää' ottaa siis AveLazion ehdottaman ja ehkä hänen jo jonkun kanssa sopimansa nimityksen käyttöönsä. Toistaiseksi.
Viite:
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 13.02.09 - klo:23:27
Jospa sovitaan, että S on tästä lähtien "Ässä". Toi "äSSä" voi loukata pahoin henkilöä. joka ei palvo Schutz-Staffelia. OK?

Tosin eppäilen, että AveLazio, tämä italian jalkapallomafian suuruus, perehtymättä täällä käytävän ja käynnissä olevan mollaamisen ja motittamisen saloihin ja kiemuroihin, ei myöskään toistaiseksi ymmärrä, milloin pojat ovat liikkeellä tosissaan, milloin ihan tosissaan.

Kyllä se siitä ajanmittaan selviää AveLaziollekin. Etenkin, kun uskaltautuu rohkeesti mukaan leikkiin!

Heti tässä yks kyssäri AveLaziolle:

Mistäs sää tiärät kuka täälä palvoo ja mitä? Määkin oon palvellu ja ihaillu yhtä sun toista poppoota, tohon Schutz-Staffeliin en kyllä ihan ehtiny mukaan jostain syystä. Ihan tarkkaan en ees tiärä, että miksen. Äiti mua piänenä valisti ja käänsi päätä siihen suuntaan, että olis ollu muka parempikin just näin. Siis etten ehtiny.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä