Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kysy asiantuntijalta

Aloittaja AveLazio, 01.01.09 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

.
Aakku panee omiaan!

Siinä mitään astuteta, vaan omistaja laittaa koiraansa kilpailukuntoon.

Saattaa olla tietenkin, että siinä jo tuomari silmäilee kilpailevaa koiraa.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Mun mielestä tuomari kokeilee, onko sillä tekohäntä.

THL tiedottaa

.
Heh!

Joka tapauksessa kyseessä on koirien kilpailuttamistilanne.

Sertifikaatteja lentelee ilmassa!




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Kuka täällä nyt panee omiaan - tai joku panee jotain ihan muuten vaan. Kyllähän tuossa on kyseessä koiranäyttely; eli ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua, kun kehässä on pantava parastaan - niin koiran, omistajan, kuin tuomarinkin!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.
Omituista on se, että koiralle on jalostettu käyrä häntä, jonka pitäisi olla suorassa.
Helppohan tuo käyrä pää olisi leikata pois.

Ehkä terrierin hännän pitää olla pystyssä. Muutoin se olisi masentuneen näköinen.



S

Toisaalta, tuo kaikki on myös seurausta sairaista koirajalostuksen & pentutehtailun muodoista, jossa ns. rotuoppien vastaisia 'vikoja' ei saisi koiralla olla. Yhtä sairasta toimintaa on koirien häntien typistäminen. Tuo näytteille asettaminenkin kilpailutilanteessa on jotenkin luonnonvastaista - miltei voisi puhua näissä tapauksissa jopa jonkinasteisesta eläinrääkkäyksestä. Ei koira mikään näyttelyesine ole, vaan tunteva olento, joka tuskin kovinkaan paljon nauttii tälläisistä jutuista.

- Ainakin se kertoo selvää kieltään ihmisen turhamaisuudesta, sekä jostakin egoismiin viittaavasta sairaaloisesta  pätemisentarpeesta; kun viattomia luontokappaleitakin pitää ehdoin tahdoin valjastaa ties minkälaisiin pelleilyihin, pelkästään joidenkin ihmisten omahyväisten kilpailiviettisten tarpeiden tyydyttämiseksi; jossa samalla pelaillaan julmalla tavalla eläimen hyvinvoinnin kustannuksella!!!   
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa


Aakku


Fossiloitunut penis :




On kuulunut muinaiselle mursulle - katteks käyp ... semmoinen soittopeli, jota ei tartte viritellä.


Miten on outotyttöjen laita - löytyykö fossiileita ... tai vaihtoehtoisesti kokeilunhalua.


Itse olen ajatellut laitattaa silikonifyllit omaan huiluuni --> ellen sitäennen masennu ja ....

S

Kyllähän sitä kaikenlaisia ns. peniksenpidentäjiä, yms. vippaskonsteja on olemassa, mutta niiden tehoista ei voi mennä juurikaan takuuseen. Epätoivottavat sivuvaikutuksetkin ovat usein sellaisia, että niistä voi olla pidemmässä juoksussa enemmän haittaa kuin hyötyä. Fossilisoituu sitä itse kukin ajan myötä muutenkin; se kun on luonnon laki, joten turha sitäkään vastaan on pyristellä.

- Mutta jos se oma nahkafagotti ei enää soi kunnolla, niin siihen ei auta edes pilli kuonon alla - ei muuten kääntäen verrannollisestikaan?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Aakku

Lainaus käyttäjältä: S - 04.06.09 - klo:14:36
Kyllähän sitä kaikenlaisia ns. peniksenpidentäjiä, yms. vippaskonsteja on olemassa, mutta niiden tehoista ei voi mennä juurikaan takuuseen. Epätoivottavat sivuvaikutuksetkin ovat usein sellaisia, että niistä voi olla pidemmässä juoksussa enemmän haittaa kuin hyötyä. Fossilisoituu sitä itse kukin ajan myötä muutenkin; se kun on luonnon laki, joten turha sitäkään vastaan on pyristellä.

Itse olen käyttänyt menetelmää, jossa narulla tms. sidotaan mutterin juureen n. 2kg paino - kivuliasta, mutta a'vot. Fagotti on kasvanut, mutta kokopituus lyhentynyt. *)

Lainaa- Mutta jos se oma nahkafagotti ei enää soi kunnolla, niin siihen ei auta edes pilli kuonon alla - ei muuten kääntäen verrannollisestikaan?!

Olet musiikkimiehiä, mutta soitatko niin, että piano kulluu ?


*) Tästä on juttu - aikanaan kun Jumala loi miehiä, luotuaan huomasi, että heppi puuttuu ! No, tuumasta toimeenn - päivän teki töitä ... alussa tuli isoja elinansurmia, mutta illemmalla väsymys kun painoi, pienempiä. Seuraavana aamuna ilmoitti, että nyt niitä olisi pinossa - isot miehet härskisti tönivät pienempiä syrjään ja ottivat kasan päällimmäiset - kun Jumala kuuli tästä törkeästä käytöksestä, sanoi hän "näin olkoon iäti oleva".

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä