Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kysy asiantuntijalta

Aloittaja AveLazio, 01.01.09 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda55

Hyvä AveLazio, kysymys kielen kehityksestä, tai tässä tapauksessa metsään menneestä kehityksestä.  Sanopa nyt kielitieteilijänä, miksi suomenkielen sanoja aina väännellään.  Monta on muuttunut montaaksi.  Aamiainen aamupalaksi.  Elämänkerta elämäkerraksi.  Sitten ovat verbihirmut bilettää ja fanittaa.  Vastaa myös, miksi pyörä pitää aina keksiä uudelleen?  Siinäpä sulle purtavaa pariksi tunniksi.  ::) ???

Tiistai

#941

Kysynpä asiantuntijoilta, mitä olette mieltä mistä tämä mies on kotoisin?
Venäjän aksentilla esittäytyy, mutta ei kuulemma ole venäläinen. En kyllä osaa sanoa!
Jotkut kommentoijat meinaavat, että ruotsalainen..

Fake Languages!

http://www.youtube.com/watch?v=wWGBhdn5kBg&feature=related

Amanda55

Eka on ilmiselvästi Borat Kazastanista.  Espanjooli Brasiliasta.  Lopuista mongerruksista en saanut selvää.  btw, asian viereen:  kaikki te Sacha Baron Cohenin, eli Boratin fanit:  kesällä on tulossa uusi komedia, The Dictator.  Kertoo Saddamista.  Katsokaa trailer YouTubesta.  Saa nauraa maha kippurassa.  Ehdottomasti ostoslistalla.

Tiistai

#943
On se Borat aika kaveri :P

Tuo video muuten, ymmärsin, että sama mies puhuu kaikki aksentit!? Ruotsinkielen nuotti tuntui Niin aidolta, että taitaa olla ruotsalainen.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.


Amanda55

Olen nähnyt varmaan kolme eri versiota Boratista ja kaikki yhtä hauskoja.  Mies on omana itsenään uskomattoman komea!  Viimeisessä toimistopaikassa ollessani laitoin julisteen Boratista limenvihreässä tankissa työpisteeni seinälle.  Pomoni, karski skotti machomies, ei tykännyt siitä yhtään.  Lomani aikana juliste oli hävinnyt.  Pomo sanoi sen "repeytyneen".  Vastasin, että ei huolta, mulla on toinen samanlainen.  Sitä se ei enää uskaltanut repiä pois.  ;D

Tiistai



Oho.. tuossa tankissa Borat on ollut jopa Cannesissa uimarannalla eikä ole karkoitettu!  Jenkkilässä olisi heti pidätetty, ne ei tykkää edes tavallisista uimahousuista "speedoista", ei, sen pitää olla shortsit. Ja naisilla mahdollisimman pikkuruiset bikinit. Minne siinä jää tasa-arvo?

Boratin elokuva on tosi hauska, mutta tuo asu on kyllä nounou  .. karvainenkin  8) 

http://stevehollier.wordpress.com/2010/10/04/bad-taste-fancy-dress/

Amanda55

Amerikassa ei ymmärretä Borat-huumoria yhtään.  Onneksi lapsilamme on samanlainen huumorintaju kuin meillä ja kumpikin tykkää Boratista.  Bruno ei meistä ollut mistään kotoisin.  Poika Kanadassa tykkäsi ja oli vienyt vaimonsakin katsomaan.  Poika itse sanoi mulle, että joo, me molemmat tykättiin.  Miniä sanoi, että hän käveli ulos puolivälissä.  Sitä Diktaattoria odotamme innolla, sen trailer on uskomaton!

Just tuo Borat-juliste mulla oli töissä seinällä.  Onhan se karvainen ukko, en minäkään tykkää apinamaisista miehistä, mutta vaatteet päällä, omana itsenään se on niin seksikäs.

Jolly Jumper

Lainaus käyttäjältä: Amanda55 - 16.01.12 - klo:21:12
Amerikassa ei ymmärretä Borat-huumoria yhtään. 
Ehkä niillä meni huumorintaju kun näkivät Boratin laulavan "Kazakstanin kansallislaulua" Yhdysvaltain oman hymnin sävelellä.

Amanda55

Ei niillä sitä ikinä ole ollutkaan.  Huumorintajua, nääs.  Ovat haudanvakavia, ainakin ne, jotka olen tavannut.  Amerikkalaista huumoria amerikkalaisen sanoin:  Kaksi ihmistä keskustelee.  Toinen sanoo:  Your jumper is red.... pitkä paussi.... NNOT (korostetusti).  Pusero ei siis ollut punainen.  Tämä on heistä hauskaa.  ::)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä