Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kysy asiantuntijalta

Aloittaja AveLazio, 01.01.09 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 17 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Tuolla edellisellä sivulla näemmä käytiinkin uudelleen koko II maailmankahina.
No, hyvä. Emmää olis yhtään tykännykkään ottaa sellaseen osaa.
Haiseekin niin pahalta. Ruumiit.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Niin kun ei ollut edes niitä äkkivääriä sivupersooniakaan, joille olisi voinut vinoilla. Toisaalta käväisi mielessä sekin, että onkohan sitä taas upottu sinne suonsilmäkkeeseen, kun ei vähään aikaan kuulunut mitään. Mutta ehkä vetäytyminen oli myös siellä päässä täysin harkittu veto?!

- Suunnilleen samoihin aikoihin otettiin 'lomaa', mutta itse ihan muusta syystä. Ainahan tänne paluu on yhtä varmaa, kuin kevään tulo - joka saa tosin vielä ilmojen puolesta odottaa. Kuka täältä sortinsakista sitä paitsi nyt ehdoin tahdoin haluaisi olla kovin pitkiä aikoja poiskaan...?!  
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.
Ässä, ei ole hiiskunut Tatjanasta mitään. Vieläkö se on sun luona?

S

Ei näihin nurkkiin juurikaan päästetä ketään vierasta eikä ulkopuolista, kun olen kuitenkin aika tarkka reviiristäni. Vaikka 'taiteen' nimissä Paheiden Pesän nimellä koloni on aikoinaan kulkenutkin, niin ei tästä osoitteesta ainakaan ketään ulkomaalaista siivelläeläjää ole missään välissä tai raossa löytynyt.

- Joten perättömät juorut & huhut jääköön tälläkin kertaa pelkäksi urbaanilegendaksi. Tässä asiassa olen siis tavalliseen tapaani peräänantamattoman ehdoton, enkä viittaa taaskaan varsinaisesti mihinkään tuttuun. Täällä Sekalaisessa Seurakunnassa voi kuitenkin lipsua vähän enemmänkin - joten pistettäköön tämäkin 'poikkeama' samaan looraan muiden asiaankuulumattomien hörhöilyjen kanssa! Kuuluu sarjaan; kaikenlaista jutustelua...?!   
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Rape - 19.02.09 - klo:18:04
.
Sulla on sama ongelma kuin Venäläisillä:

Virallinen totuus on vale.
Ystävän kertomus on tosi.

Totuus taitaa olla aina jossain kahden tai useammankin totuuden välillä. Jonkun totuus voi olla toisen valhe.. onko edes absoluuttista totuutta olemassa?

Avella on intiimiä tietoa asianomaisten ajatusmaailmasta ja  veikkaan hänen totuutensa vähän poikkeavan meidän muiden totuudesta, joiden on luotettava kerrottuun viralliseen totuuteen .. päättömiäkö minä tähän kirjoitan?! :P


rapevainaa

.
Avella on kovat tietolähteet. Austwitsin talonmies, joka asuu nyt Israelissa ja tuntemattonan naisen pieni lapsi.
Ja Tiistain mukaan totuus on siinä puolivälissä? - Ikuinen kompromissi-konsultti.

Tiistai

Ei kompromissikonsultti. Vaan ihan oikeasti olen havainnut totuuden olevan usein tulkintakysymys, varsinkin maailmanpolitiikassa. Olisi mielenkiintoista lukea nykyisestä tilanteesta 50 vuoden kuluttua, kun historioitsijat ovat kaivaneet esille salaisen tiedon ja piilossa olevat motiivit. 

Talonmieskö se oli?  Olen lukenut noilta ajoilta, että vangit itse olivat myös auttamassa ko. toiminnassa, vaikka eivät tietenkään vapaaehtoisesti.. kai. Luotan Rapen löytävän akkuraatia tietoa tästäkin.. minun lukemisistani on jo kulunut jonkin aikaa.

Natsien rotuoppi arjalaisesta puhtaasta rodusta kyllä on syvältä.  Muita, jotka eivät sen tuntomerkkejä omistaneet olivat Untermenschen. 

Vaikka eihän se ollut Hitler yksin, hänellä oli kaarti samanhenkisiä ympärillään ja on väitetty, että Göbbels olisi ollut pääpiru tämän teorian kehittämisessä.  Mielenkiintoista muuten, että hänkin oli tumma tyyppi ihan kuin Hitlerkin  ::)


Perjantai

Lainaus käyttäjältä: S - 20.02.09 - klo:23:10
Ainahan tänne paluu on yhtä varmaa, kuin kevään tulo - joka saa tosin vielä ilmojen puolesta odottaa. Kuka täältä sortinsakista sitä paitsi nyt ehdoin tahdoin haluaisi olla kovin pitkiä aikoja poiskaan...?!  

:) :) :) Samaa mieltä :)

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 21.02.09 - klo:12:01
Ei kompromissikonsultti. Vaan ihan oikeasti olen havainnut totuuden olevan usein tulkintakysymys, varsinkin maailmanpolitiikassa. Olisi mielenkiintoista lukea nykyisestä tilanteesta 50 vuoden kuluttua, kun historioitsijat ovat kaivaneet esille salaisen tiedon ja piilossa olevat motiivit. 

Talonmieskö se oli?  Olen lukenut noilta ajoilta, että vangit itse olivat myös auttamassa ko. toiminnassa, vaikka eivät tietenkään vapaaehtoisesti.. kai. Luotan Rapen löytävän akkuraatia tietoa tästäkin.. minun lukemisistani on jo kulunut jonkin aikaa.

Natsien rotuoppi arjalaisesta puhtaasta rodusta kyllä on syvältä.  Muita, jotka eivät sen tuntomerkkejä omistaneet olivat Untermenschen. 

Vaikka eihän se ollut Hitler yksin, hänellä oli kaarti samanhenkisiä ympärillään ja on väitetty, että Göbbels olisi ollut pääpiru tämän teorian kehittämisessä.  Mielenkiintoista muuten, että hänkin on tumma tyyppi ihan kuin Hitlerkin  ::)




Tämä on samalaista pohdintaa kuin Näkkärillä että onko Jumala todella olemassa.

Tiistai

Niin, joo.. onko kukaan pystynyt todistamaan Jumalan olemassaolon?   Jokaisella on tässäkin oma totuutensa, johon uskoo  :) 



Muoks.
Rape meinaa, että tämäntyylistä keskustelua täällä harvoin käydään,  vakavasta aiheesta vakavasti?
Pseudotieteellistä amatööriltä..  niin onkin..  vaihdetaan teemaa!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä