Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jokaisella maailmalla on oma maailman lopun ennusteensa

Aloittaja rapevainaa, 22.02.09 - klo:19:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Eugen

Avekin joutuisi kuiteski vetämään kättä lippaan Timo T.A:lle!  ;)
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

Ave ja Rape!

Soittakaa sotilaspiirinne esikuntaan ja kysäskää ihan piruuttanne, mitä miehiä te ootte armeijan mielestä. Voitte yllättyä!



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 24.03.09 - klo:15:30
Ave ja Rape!

Soittakaa sotilaspiirinne esikuntaan ja kysäskää ihan piruuttanne, mitä miehiä te ootte armeijan mielestä. Voitte yllättyä!



Minä soitin sinne ja kerroin etten aio olla samalla puolella kuin SuperAve. Ampuisin sitä kuiteski selkään.

Ne sano että he kyllä ymmärtää. Lupasivat palata asiaan ja painottivat että he soittavat minulle.
Ave tuntui olevan jo komendantin huoneessa. Hirvee komento.

Timo Teen ääni kuului välillä:.............

THL tiedottaa

Minäkin ihan piruuttani soitin. Olivat vähän ihmeissään: "Olemme odottaneet soittoasi jo pitkään".

Kysyin, miksi, ja siellä se kenu, vai mikä korppi tai luti se nyt sitten olikaan, sanoi, että Suomen armeija on ollut jo pitkään pulassa, kun en oo soittanut.
Minä olin hieman tuosta ihmeissäni, kun en edes saanut virallisesti valiotulosta niissä kivääriammunnoissa (ammuin vieruskaverin tauluun...), enkä muutoinkaan osoittanut mitään erityisen valpasta sotilaallisuutta varusmiesaikanani.

Tämä kenu, tai siis se joku nyt kummiskin, sanoi, että sen vuoksi he ovat odottaneet soittoani, kun he ovat olleet jo pitkään ihmeissään Venäjän tilanteesta, eivät tiedä hyökkääkö ja koskako. Ja minne sit hyökkää jos ja kun hyökkää. Heillä olis siellä kuulemma joitain papereita ja venäläisiltä siepattuja salasanomia, ne pitäis kuulemma purkaa, selventää ja suomentaa heille, niin, että "Tulisitko vähän vilkaseen näitä?"

No, minä sanoin, että saatan tästä tullakin, kun tuolta puusouviltani ehdin.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 24.03.09 - klo:16:01


kun en edes saanut virallisesti valiotulosta niissä kivääriammunnoissa


Eiksun pitänny olla panssarimiehiä. Hittooko sä aikaa tuhlaa kivääriin?

THL tiedottaa

No, kun siellä piti alkuaikoina kantaa sitä kivääriä joka paikassa. Ihmettelin, kun sen sentän sai jättää sinne kaappiin yöksi, eikä tarvinnu viereensä ottaa.

Se panssarikoulutus oli sitten sen alokasajan jälkeen vasta.

Sinkoo, miinoja ja sen sellasta.

Sit tietysti sitä teoriaa siellä kadettikoulussa.

Vaikka mullahan se koko panssarikoulutus, siis käytännössä, jäi vähiin, kun mut kutsuttiin kirjuriksi.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.

Joo ja vuosi oli ? - Niin se valiovuosi?

Tätä pelkäsinkin. Ja minusta koulutettiin kirjurien esimies.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rape - 24.03.09 - klo:16:10
.

Joo ja vuosi oli ? - Niin se valiovuosi?

Tätä pelkäsinkin. Ja minusta koulutettiin kirjurien esimies.

Mitä muuta pelkäät? Pimeää?

Kirjureilla mitään erityisiä esimiehiä ollu. Ihan tavalliset vääpelit ja komppanian päälliköt niinku kaikilla muillakin mokuilla.

Unta taidat nähdä?



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 24.03.09 - klo:15:40
Lainaus käyttäjältä: se - 24.03.09 - klo:15:30
Ave ja Rape!

Soittakaa sotilaspiirinne esikuntaan ja kysäskää ihan piruuttanne, mitä miehiä te ootte armeijan mielestä. Voitte yllättyä!



Minä soitin sinne ja kerroin etten aio olla samalla puolella kuin SuperAve. Ampuisin sitä kuiteski selkään.

Ne sano että he kyllä ymmärtää. Lupasivat palata asiaan ja painottivat että he soittavat minulle.
Ave tuntui olevan jo komendantin huoneessa. Hirvee komento.

Timo Teen ääni kuului välillä:.............


Haha! Mulle taas esikunnassa sanottiin, että kun mulla on sotakokemusta, mun pitäs antaa vähän runtua sille laiskistuneelle Rapelle; koska sulle sopis? Komendantti tosiaan huusi mulle siitä, että miten päästin ryssät läpi Kuuterselässä Kannaksella v. 1944. Yritin sanoo, että en mä ollu sillon vielä syntynytkään.
Timo T.A.:n ääni tosiaan kuulu jostain - ja Eugen heitti pahan: mun on tosiaan vedettävä kättä lippaan sille tyypille. Hehee...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä