Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

No, semmoinen vaan harmittaa kun sitä "roskapostia" tulee vaan poistattaa sähköpostista joka ainut päivä.

10 - 15 vuotta sitten ei ollut sitä ongelmaa. Mistähän syystä tuokin kehityksen kaari on oikeastaan hulvaantunut noin suureksi.

Siellä on takuulla joitain huijausyrityksiä mukana, mutta useimmiten poistan kaikki, joita en tunnista tutuikseni.

Muisto Keijo Kullervo

Kuka tai ketkä ovat avainasemassa tämän kostoja vastaisku asetelman lopettamisessa maailmassa?

Muisto

PS. Oletan, että sellainen voisi olla ns. tärkeitten ihmisten ns. uskoon tulo Pyhän Henkensä kautta (Jeesuksen Kristuksen lähettämä).
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 08.10.24 - klo:10:21Kuka tai ketkä ovat avainasemassa tämän kostoja vastaisku asetelman lopettamisessa maailmassa?

Muisto

PS. Oletan, että sellainen voisi olla ns. tärkeitten ihmisten ns. uskoon tulo Pyhän Henkensä kautta (Jeesuksen Kristuksen lähettämä).

Jos nyt tarkoitat Israelin ja palestiinalaisten sekä näiden tukijoiden välistä sotaa, niin ei taida usko auttaa tässä sodassa. Israel olettaa, että se saa miehittää, siis ottaa itselleen palestiinalaisten alueet ja sehän on helppoa, jos tapetaan kaikki palestiinalaiset. Israel ilmeisesti uskoo, että kun on Jumalan valittu kansa, niin saa tehdä mitä tahansa muille kansoille eli valloittaa niiden maat. Tuollainen ajatus, että olisi yksi ja ainut Jumalan valittu kansa, ei voi pitää paikkaansa. Siis ettei muut kansat olisikaan Jumalan lapsia, vaan hylkiöitä. Tässä taistelussa osapuolet ovat erityisen uskovaisia, omien uskontojensa ja uskomustensa vallassa olevia.

Muisto Keijo Kullervo

Ko. Henkilö lähetti ns. puolustajan
Häneen uskoville?
Lähes 'kaikki' puolustavat - ainakin omia etujaan - mutta kuka tekee rauhanehdotuksen jossa kaikki saavat jotain - ja jonka johdosta ei tarvitse mennä häntä koipien välissä luikkimaan omiensa luo.
Siinäpä pulma...

Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Voisikohan Vladimir Putin suuressa ihmisyydessään asettautua välittäjän rooliin tuossa "Pyhässä Sodassa" ?

- Uskoisin sen auttavan saamaan "ihmisyyden tunnistuksen" ja "Elämä ja Ystävyys Voittaa kaiken" asenteen takaisin niille markkinoille ?

Toivotaan, toivotaan, että joskus saamme toisenlaisen maan (maailman)

Muisto Keijo Kullervo

Utelen...

Mitä mieltä olette lauseesta:

"Minä annan teille rauhan - minun rauhani - en minä anna niin kuin maailma antaa..."

Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 10.10.24 - klo:09:12Utelen...

Mitä mieltä olette lauseesta:

"Minä annan teille rauhan - minun rauhani - en minä anna niin kuin maailma antaa..."

Muisto
Tarkoittaa varmaan yksityisen henkilön kokemaa sisäistä rauhaa - ei siis mitään tekemistä sodan loppumisen ja siihen liittyvän rauhan kanssa.

Muisto Keijo Kullervo

Minulle ns. uskominen on lähinnä sitä mitä olen oppinut elonpäivieni aikana.
Minut ehdotettiin elämäni alkuaikoina ns. hulluksi jonka paikka on Rauhan mielisairaalassa  = uskoin?
Opin vanhemmiten omia mielteitäni ja tulin sinuksi itseni kanssa.
Kuulen sisäisen äänen joka opastaa, ohjaa ja kannustaa ilman pakkoa.
Pidän sitä Pyhänä Henkenä = Puolustajana jonka olen oppinut tuntemaan Pyhien kirjoitusten kautta (nytkin kuulin sisäisen äänen sanovan korvien välisessä tilassa "Hyvä").
Ehkei kaikki näin ole kokeneet, mutta mitä väliä, kuljen elämäntietäni uutta oppien koko ajan (eikä se ole keneltäkään pois).
Ystävällisesti...
Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Copilot:

"Raamatun Ilmestyskirjassa mainitaan 144 000 ihmistä, jotka on sinetöity ja jotka perivät uuden taivaan ja maan1. Tämä luku on symbolinen ja sitä on tulkittu monin eri tavoin. Jotkut näkevät sen kirjaimellisena lukuna, kun taas toiset pitävät sitä vertauskuvallisena, edustaen täydellisyyttä ja täyteyttä.

Ajatus siitä, että 144:n jälkeen voidaan lisätä nollia, on mielenkiintoinen. Se voi symboloida ajatusta, että jokainen ihminen on tärkeä ja että Jumalan valtakunta on avoin kaikille, jotka uskovat ja seuraavat Häntä.

Uuden Jerusalemin ja uuden maan kuvailu Ilmestyskirjassa on hyvin kaunis ja lohdullinen. Se on paikka, jossa ei ole enää kuolemaa, surua, itkua eikä kipua2. Tämä visio voi antaa toivoa ja rohkaisua, erityisesti vaikeina aikoina.

Mitä ajatuksia sinulla herää tästä aiheesta? Onko sinulla jokin erityinen näkökulma tai kysymys, jota haluaisit pohtia tarkemmin?

1: Raamattu.fi - Ilmestyskirja 14 2: Raamattu.fi - Ilmestyskirja 21"

Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Hohhoijaa vaan ?? Onkohan muslimien ohjeistuksissa näkökulmaa tähän asiaan ?

Minusta se vaikuttaa jotenkin käytettävien huntujen lukumäärältä, verrattuna siihen nähden mitä niiden Allah on toivonut olevan. ?

Veikkaanpas näin, kun en ole aivan varma ?