Outomaa

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Sivuja: 1 [2] 3 ... 31   Siirry alas

Kirjoittaja Aihe: Keijo Kullervon ketju  (Luettu 31103 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Sukupuoli: Mies
  • Päivieni kertomaa...
    • Keijo Kullervon kotisivu
Vs: Keijo Kullervon ketju
« Vastaus #25 : 04.08.16 - klo:10:24 »

Tämä laulu sopii minun pirtaani juuri nyt:

Muisto Keijo Kullervo
Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Päivieni kertomaa...
« Vastaus #26 : 08.08.16 - klo:19:17 »

2013 kirjoitettua:

"Samassa suhteessa kuin 'Suvivirsi' On menettänyt suosiotaan, On kansantulo mennyt pakkasen puolelle?

Ennen oli sanonta:

"Rukoile ja työtä tee."

Kuka nykyään sellaista kaipaa? Vain ns. uskovat ovat siitä jotain ymmärtäneet?

Kun jokainen alkaa olla oma 'jumalansa' ja unohdetaan yhteen hiileen puhaltaminen, lopputuloksena On valtion jokavuotinen velanotto... Ensi vuonakin 6.6 miljartdia euroa?

Onko tuolla enää laitaa? Yksityinen talous olisi ollut konkurssissa jo monta vuotta...

Suvivirren sanat satuttavat ajankohtaisuudellaan totaalisesti vieläkin (Mulla oli työkaverina henkilö aikanaan joka tokaisi arkisena maanantaina seuraavasti:
 - Olisipa aina suvi ja sunnuntai eikä koskaan arki ja maanantai? Tarkoittaen että työn tekeminen on raskasta - silti palkitsevaa - vaikeuksien kautta).

Suvivirren sanoma On ainakin minulle ja kaltaisilleni ajatukseltaan ajaton ja aina satuttava...

Näin muuten On..."

K.K.
Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Suti

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Herrasmies
« Vastaus #27 : 08.08.16 - klo:20:08 »

Esimerkki Keijin paskanjauhamisesta...

Kansantulo ei tietääkseni ole mennyt pakkasen puolelle. Keiju voi esittää tilaston jossa se pakkasen puolelle meno nähdään.
Keiju voisi kerrankin ottaa selville asiat joista käy huolehtimaan. Kansantulossa menopuolella on kiinteän omaisuuden kuluminen; liike-elämässä lähes sama asia kuin poistot.
Kirjattu
päivä kerrallaan

Armas Ryssiväinen

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 09.08.16 - klo:10:51 »

Järki ja tunteet.
Osittain Suomen ja itänaapurimme väliset väärinkäsitykset johtuvat siitä, että Venäjällä lukuja ei aina käytetä niiden eksaktissa merkityksessä – vaan slaavilaisessa kulttuuriperimässä ne voivat omalatuisella tavalla ilmaista suurta tunnetta, usein luottamusta, rakkautta, tms..
Esim. kun Putin Suomen vierailullaan sanoo, kuinka monen tuhannen kilometrin päähän Suomen rajasta hän vetää ohjukset ja kasarminsa - ei se lain tarkoita, että hän tekee niin. Hän voisi tehdä niin; tunneaffektissa se tuntuu siltä. Katteeton puhe, jota vastaanottajan responssi vielä generoi lisää, nostaa fiiliksen kattoon. itä-karjalaiset Briegut, nuo spontaanit juhlahetket, muuten toimivat samaan tapaan: ”voit ottaa hevoseni milloin tahansa”. Sitten tulee arki.
Niin, siis Krimin luovutushan tapahtui juuri tolla mallilla. NKP:n pääsihteeri Nikita Hrushtshov antoi tunteiden viedä päihtymystilassa.  Vastaanottaja otti sen kirjaimellisesti, ja häpeissään NL luovutti.
Krimin luovutus Ukrainalle 1954 ei ollut perustuslain mukainen, ja ainut huomautettava tapauksessa on aikajakso, jona virheen olisi ehtinyt korjata jo tuhanteen kertaan, hyvin esim. Hrushtshovin syrjäytyksen yhteydessä v. 1964.  [...]

Och sen kommer en disclaimer. Denna finns en engelskspråkig term för en skriftlig förklaring som begränsar avsändarens juridiska ansvar inför mottagaren. Dessa kan ibland fylla rollen av varningstexter.
På finska, huomautan että tästä slaavilaista tapakulttuuria hiukka ymmärtävästä, ainakin näitte rivien välistä, kirjoituksesta minulle ei makseta sentinlatia.

Kirjattu

Suti

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Herrasmies
« Vastaus #29 : 09.08.16 - klo:12:18 »

Totta, venäläiset tunteet ja niiden huomioon ottaminen on jotain monin verroin arvokkaampaa kuin suomalaisten latteat totuudessa jauhamiset.

Shirokaja priroda (en viitsi etsiä venäläisiä kirjaimia). Venäjällä kaikki on suurta, valheetkin.
Kirjattu
päivä kerrallaan

Armas Ryssiväinen

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #30 : 09.08.16 - klo:13:09 »

Totta, venäläiset tunteet ja niiden huomioon ottaminen on jotain monin verroin arvokkaampaa kuin suomalaisten latteat totuudessa jauhamiset.
Tämä, myös protestanttiseksi kuivakkuudeksi sanottu järkiperäisyys silloin kun tunteet puhuvat toisaalla, on mun mielestä kuitenkin tapakulttuuria johon suomalaisilla jo historiallisista syistä on muita parempi tuntuma, ja siksi mahdollisuus toimia vaikkapa idän ja lännen välittäjänä.

Kirjattu

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Päivieni kertomaa...
« Vastaus #31 : 09.08.16 - klo:14:57 »

http://areena.yle.fi/1-3512480

Jospa voitaisi olla viisaita etukäteen, mutta ei...
Jälkiviisaus on sellainen viisauden laji joka kyllä korjaa ongelmia, mutta syyllistää lukemattomia ihmisiä turhista taisteluista ja pahoista teoista.

Olen Pertti Salolaisen kanssa ihan samaa mieltä ko. asiasta joka edellä esitettiin.

Mutta miten selvitä tästä olemassa olevasta tilanteesta kuiville?

Muisto Keijo Kullervo

Ps. Kaikki päättyy hyvin kun asioista päätetään YK:ssa eikä maailmanpoliisin päämajassa

Muisto Keijo Kullervo
« Viimeksi muokattu: 09.08.16 - klo:15:00 kirjoittanut Keijo Kullervo »
Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Päivieni kertomaa...
« Vastaus #32 : 09.08.16 - klo:16:11 »

Muutama vuosi sitten kirjoitettua...

"Olen katsellut, niin kai Sinäkin lukijani, suurmiesten patsaita toreilla ja useissa aukioissa - varsinkin TV:n ja netin välityksellä...

Useimpien patsaiden, kuten Aleksis Kiven patsaan pään päällä On pulunpaskaa ja kaupungin virkamiehet saavat olla tarkkana, että edes kerran vuodessa ko. puhdistetaan... Taitaa olla niin, että pulut pitävät patsaita erinomaisena paikkana istumisilleen...

Taisi Raamatun kirjoittaja nähnyt Rooman valtakunnan suurmiesten patsaita kun sai kirjoitettua Jeesuksen kasteesta:

"Ja Pyhä Henki asettui Hänen päällensä kyyhkysen muodossa..."
 Edellä muistini mukaan...

Hyvä ennakko tulevasta yllä...

Brasiliassa muistini mukaan On valtava Jeesus patsas jonka pään päältä saadaan 'siivota' lintujen paskaa jatkuvasti?

Onneksi Jeesuksen puheet eivät jääneet unholaan vaan löytyvät Raamatusta... En paljoa piittaa Jeesuksen kuvista, tai patsaista kuin myös muittenkaan merkkihenkilöiden julkiset muistomerkit saavat vähemmän huomiotani...
 Tavallisen tallaajan kuoleman jälkeen tuskin kukaan enää muistaa vainajaa parin sukupolven jälkeen... Muistia saa lisää kirkonkirjoista ja hautausmailta, mutta siihen se tahtoo jäädäkin...

K.K.

Ps. Olen myös nähnyt unessa Hyvän Henkilön valvovat silmät ja tiedän, että Pyhän Hengen avulla olen pelastunut pahasta kohtalosta jo nyt..."
Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Päivieni kertomaa...
« Vastaus #33 : 10.08.16 - klo:08:01 »

Muutama vuosi sitten kirjoitettua:

"Teit isäin kulkemaan(ko)?"

Isäni kuoli jatkosodassa... Oli taistelun tuoksinnassa, tietojen mukaan kun saman kylät tappelivat samassa komppaniassa, löytänyt venäläisen 'Emman' sotasaaliina... Kyläkaveri näki varjon ja venäläisen Emman ja kuti suoraan otsaan isälleni 05.08.1941 (vanhin poikani On syntynyt 05.08. 1963).

Samainen kyläkaveri kuoli lähes seuraavana päivänä, sotasankarina...

Itse en asiasta ymmärtänyt mitään kun olin äitini vatsassa vielä silloin...

Kerrottuna minulle vasta aikuisena kun jouduin ottopojaksi noin nelivuotiaana...

En osaa vihata venäläisiä, mutta vihaan sotaa kaikissa muodoissa, myös kauppasotaa joka pahimmillaan johtaa sapelienkalisteluihin muutenkin kuin vain Karjalaolutpullon kyljessä...

K.K.

PS. Pastori Matti Kuronen kysyi kirkkoisältä aikoinaan seuraavaa:

"Elämmekö sodan jälkeen vai ennen sotaa?"

Kirkkoisä ei osannut vastata, mutta vastatkaa Te?
 Kukin kykyjenne mukaan...
Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Päivieni kertomaa...
« Vastaus #34 : 12.08.16 - klo:09:37 »

"Työttömyyden hoito  alkaa kustannuksiltaan olla lähes samaa luokkaa kuin valtion lainanotto ensi vuonna?

Jokainen uusi työpaikka vähentää velanoton summaa. Silti joka viikko saadaan lukea tiedotusvälineistä että milloin mikin työnantaja vähentää työvoimaansa 'tuotannollista tai teknisitä syistä' vaikka yritykset tuottaisiva voittoa omistajilleen jätti summia?

Onko tuossa nyt mitään laitaa?"

Kysyn vaan

Muisto Keijo Kullervo

Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Päivieni kertomaa...
« Vastaus #35 : 12.08.16 - klo:16:50 »

"Totuudella on monta asuinsijaa, mm. -70 luvun suomalaisten sydämissä.
Katsopas alla olevan linkin taulukon sanoja?
http://personal.inet.fi/koti/kullervo/nr011.htm

Itselleni on selvinnyt, että kaikkien suomalaisten Sieluissa, niin ateistien kuin myös uskovien sieluissa on asioita jotka vievät yhteiskuntaamme eteenpäin kohti huomista.

Pitää vain löytää oikea näkökulma jotta voisi havaita mokoman..."

Muisto Keijo Kullervo
Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Päivieni kertomaa...
« Vastaus #36 : 14.08.16 - klo:15:33 »

Olisikohan Nikita viinahöyryissään aikoinaan luvannut Krimin Ukrainalle ilman duuman hyväksyntää ja nyt Venäjä on korjannut ja korjaamassa sattuneen virheen?

"Maailmassa monta, on ihmeellistä asiaa. Se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa."

Muisto Keijo Kullervo

PS. Huhu kertoo, että samainen henkilö olisi rustannut Karjalan palauttamista koskevaa sopimusta, mutta kun asia kiiri N:liiton duuman korviin, samainen paperi revittiin sulassa sovussa suomalaisten kanssa (tällaisia ne juorut ovat).
« Viimeksi muokattu: 14.08.16 - klo:16:01 kirjoittanut Keijo Kullervo »
Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Päivieni kertomaa...
« Vastaus #37 : 17.08.16 - klo:10:09 »

Kirjoitettua vuonna 2014:

"Taloustorvelon mietteitä:

Nyt minulla On tällainen huu-haa teoria, mutta osoittakaa, että olen täysin väärässä?

Työn sankarien pitäminen kurissa ja Herran nuhteessa On ongelmallista jos mikä... Kun taloudella menee hyvin ja nuo perkeleen 'sankarit' vaativat lisää rahaa, On joko sitä annettava tai ainakin ostovoimaa jonkun verran...

Herrat ja talousnerot ovat ympäri maailmaa keksineet oivan keinon jolla saadaan työtä tekevät ja jopa orjuutetut nöyriksi ja ns. vähään tyytyväisiksi:

1. Otetaan lainaa joltakin taholta ja kierrätetään lainapapereita ympäri ämpäri pitkin maailmaa - ja kas kummaa - lähes kaikki ovat velkaa kaikille?
 2. Annetaan velkojen kiertää ja sanotaan lisää liksaa pyytäville, että:
 "Nyt On säästettävä, leikattava ja saneerattava - muuten tulee Iso Jytky ja koko talouselämä menee sekaisin, mullin mallin ja päin prinkkalaa."

Hätä päissään lisää liksaa pyytävät pyörtävät pyhät sanansa ja tyytyvät hyvin paljon pienempiin korotuksiin kuin mitä olivat tahtoneet... Ainakin viimeistään inflaatio syö palkankorotusten hyödyn muutamassa kuukaudessa - oletan.

Yllä oleva On utopiaa ja lähes täysjärjen vastaista, pilkkaa ja terveen talouden vastaistakin... Mutta, mutta, maailman talouden ja hupenevien luonnonvarojen kannalta liikuttavan tervejärkistä, kun ihmispopulaatio saadaan pysymään kierrätys- ja kulutusyhteiskunnan oravapyörässä lähes hautaan saakka - oletan..."

K.K.
Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Päivieni kertomaa...
« Vastaus #38 : 22.08.16 - klo:12:22 »

Kolme vuotta sitten kirjoitettuna:

Kun ns. älykkö kertoo kohteliaasti ja tajun taitaen ajatuksensa seuraavalle sukupolvelle, on oikeastaan ihan sama se, että mihin ns. älykön aivoja enää kuoleman jälkeen tarvitaan?

Olemme viestinviejiä kaikki tyyni... Pyrimme seuraavalle sukupolvelle antamaan kaiken kauniin, moraalisesti oikean opetuksellisessa muodossa... Joskus päinvastoikin - valitettavasti...

Kun tämä työ On tehty, siirrymme ajasta ikuisuuteen... Ja sinne on mentävä...

"Minä elän, en enää minä, vaan ajatukseni elävät seuraavassa sukupolvessa..."
 Parhaimmillaan...

K.K.

Ps. Vaikka omat aivoni ovat mustaa multaa ajastaan, On joku ajatelma ehkä iskostunut elävien keskuuteen tuottaen hedelmää... Silloin elämäni ei ole mennyt hukkaan...
Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Päivieni kertomaa...
« Vastaus #39 : 24.08.16 - klo:16:41 »

"Onko ns. 'pimuja' enää ensinkään?

Nuoruudessani oli nimityksiä Bimatsu, Primadonna, Suttura, Muru, Donna  ja niin edelleen.

Kieli muuttuu ajan kanssa, sukupolvet siinä samassa. Mikään ei ole pysyvää vaan kaikki on liikkeessä.
Mutta onko pimuja, jos heitä on, olen kai joutunut niistä piireistä sivuun ikänikin takia.

Onneksi on Rouva, Vaimo ja Kumppani.
Kaikki suurella alkukirjaimella kirjoitettuna."

Muisto Keijo Kullervo
Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Päivieni kertomaa...
« Vastaus #40 : 24.08.16 - klo:21:17 »

"Teemalta tulee uusia jaksoja 'Isä Matteoita'.

Sama peruskuvio tuntuu toimivan yhä edelleen.
- Ensin vangitaan väärä henkilö.
- Sitten Isä Matteo tekee merkittäviä huomioita ja siirtää poliisien tutkintaa oikeampaan suuntaan.
- Lopuksi kaikki muuttuu parempaan päin ja Isä Matteo saa annetuksi elämänohjeita rikolliselle joka murtuu Jumalan Sanan edessä.

Kummasti vain sävähdyttää yhä uudelleen?
Aion katsoa, jos terveyttä riittää, kaikki loputkin Matteot. Niitähän on lähes parikymmentä vielä näyttämättä.

Muisto Keijo Kullervo

PS. Jotain omakohtaista noissa jaksoissa on kun säväyttävät jatkuvasti - ainakin minua."

« Viimeksi muokattu: 24.08.16 - klo:21:29 kirjoittanut Keijo Kullervo »
Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Suti

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Herrasmies
« Vastaus #41 : 25.08.16 - klo:09:20 »

Aion katsoa, jos terveyttä riittää, kaikki loputkin Matteot. Niitähän on lähes parikymmentä vielä näyttämättä.

Osaammekohan me arvostaa tätä helvetin tärkeää ilmoitusta.
Kirjattu
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Päivieni kertomaa...
« Vastaus #42 : 27.08.16 - klo:17:43 »

"Olin tänään veljeni vaimon hautajaisissa.

Vaimoni sanoi yllättäen hautajaisten jälkeen:
"Jospa on niin, että liturgiassa "Jeesus herättää 'viimeisenä päivänä' haudattavan. Jospa ko. kohta tarkoittaa sitä, että jo maanpäällisen kuoleman koettuaan, viimeinen päivä, herää ko. ihminen heti uuteen elämään?"

Miten koette ko. lauseen tarkoittavan mielestänne?"

Muisto Keijo Kullervo
Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Amanda55

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 27.08.16 - klo:20:20 »

Minusta se tarkoittaa Raamatun maailmanloppua.  Oma tulkinta, mene ja tiedä.  Lukekaapa, ainakin te surevat omaisenne menettäneet, Eben Alexanderin "The Proof of Heaven".  Kauniisti kirjoitettu ja antaa toivoa.  On myös suomeksi, eli "Totuus Taivaasta".  Mulla on molemmat ja luen siitä aina otteita äidilleni lomalla, sillä isän kaipuu on hänellä suuri, siis minun isän.

Kirjattu

Suti

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Herrasmies
« Vastaus #44 : 27.08.16 - klo:20:47 »

Minusta se tarkoittaa kirkon yritystä markkinoida oppiaan. Surevan mieleen luikerrellaan Jeesuksen muka tuomalla lohdulla.
Sen, joka ei Jeesukseen usko, on vastenmielistä lukea tuollaista.
Kirjattu
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Päivieni kertomaa...
« Vastaus #45 : 28.08.16 - klo:07:07 »

Minusta se tarkoittaa Raamatun maailmanloppua.  Oma tulkinta, mene ja tiedä.  Lukekaapa, ainakin te surevat omaisenne menettäneet, Eben Alexanderin "The Proof of Heaven".  Kauniisti kirjoitettu ja antaa toivoa.  On myös suomeksi, eli "Totuus Taivaasta".  Mulla on molemmat ja luen siitä aina otteita äidilleni lomalla, sillä isän kaipuu on hänellä suuri, siis minun isän.

Ihan yksityisenä ihmisenä olen kokenut tai tajunnut, että ns. kuolema on yksityinen maailmanloppu?

Olisiko mahdollista, että jossain tajunnan tasolla kuolema onkin uudenelämän alku välittömästi.
Ei niin, että olisin Muisto Keijo Kullervo kuolemankin jälkeen, vaan että olisi uusi elämä, uusi mahdollisuus jossain muualla.

Energian häviättömyyden laki on tosiasia?
Voisiko olla Sielunkin, Elämän, häviättömyyden laki olemassa?

Muisto Keijo Kullervo

PS. Energia vain muuttaa muotoa, miksi ei elämäkin sitä voisi tehdä?
« Viimeksi muokattu: 28.08.16 - klo:08:14 kirjoittanut Keijo Kullervo »
Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Suti

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Herrasmies
« Vastaus #46 : 28.08.16 - klo:14:46 »

Ihan yksityisenä ihmisenä olen kokenut tai tajunnut, että ns. kuolema on yksityinen maailmanloppu?

Olisiko mahdollista, että jossain tajunnan tasolla kuolema onkin uudenelämän alku välittömästi.

Miten ns. kuolema eroaa kuolemasta?
Kirjattu
päivä kerrallaan

karpalo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 28.08.16 - klo:16:19 »

Toisen kuolema voi olla toisen elämän alku, jos ei itse kuole, esim. taistelutilanteessa  Itä-Ukrainassa, jossa "Putinin" porukka esiintyy Keijoa Kullervon ihannoimana, niin aina voi uskoa Vladimirin olevan ihanteellinen Ukrainan kaappaaja.

Siksipäs esim. Ukrainassa kuolemasta usein koituu jotakin hyvääkin. Perilliset pääsevät nopeammin jaolle, tappelemaan kuolleen jäämistöstä.
Kirjattu

Muisto Keijo Kullervo

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Päivieni kertomaa...
« Vastaus #48 : 30.08.16 - klo:19:48 »

"Suvun päämies oli kuolinvuoteellaan. Vain toinen silmä pälyili surevaa sukua ja siinä olomuodossaan loihe lausumaan:

- Kaikki mitä olen saanut omaisuutta, on velalla hankittu. Kun kuolen, maksakaapa velat?

Muisto Keijo Kullervo

PS. Kaikki mikä tänne jää, on lähisukulaisten omaisuutta.
Vähän kuin Suomen Valtion tilanne juuri nyt?"
Kirjattu
Tie, Totuus ja Elämä

Usko, Toivo ja Rakkaus

Isä, Poika ja Pyhä Henki

Suti

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Herrasmies
« Vastaus #49 : 30.08.16 - klo:20:10 »

Keiju Kullervo pelkää kuolemaa. Hörisee jatkuvasti kuolemaa sivuavia juttuja.
Säälittävää.
Kirjattu
päivä kerrallaan
Sivuja: 1 [2] 3 ... 31   Siirry ylös

Sivu luotiin 0.087 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.

alternate login