Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Virallinen Obaman tarkkailu -thredi

Aloittaja Eugen, 29.04.09 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bongaaja

Lainaus käyttäjältä: se - 04.04.10 - klo:10:58
Lainaus käyttäjältä: Aakku - 04.04.10 - klo:10:17
... Täältäkäsin on vaikea ymmärtää Obaman ajaman linjan voimakasta vastustusta - olisi köyhemmilläkin varaa sairastua, jos kohdalle sattuu ...

Ketkä tätä uudistusta voimakkaimmin vastustavat?
Oliskohan ne, jotka kuvittelevat olevansa järjestelmän maksajina?

Vanhukset vastustaa, ne ei tahdo ilmaista kuin itselle. Mikä on muille lisää on multa pois.

TeaParty vastustaa, prsustuslaki ei sallainut edes veroja alunperin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tea_Party_movement

kaikki valta, paitsi puolustus Brittejä vastaan, pois valtiolta.

THL tiedottaa

Onko tuolla TeaParty:lla yhtäkään edustajaa päättävissä elimissä??? Jokin marginaaliryhmä?

Eikö se nyt mennyt niin, että republikaanit olivat (ja ovat) vastaan, demokraatit kannattivat (ja kannattavat) terveydenhuoltouudistusta?


Amerikka on täys mitä erilaisimpia ryhmittymiä ja kuppikuntia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Coffee_Party


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 05.04.10 - klo:05:08

Amerikka on täys mitä erilaisimpia ryhmittymiä ja kuppikuntia:



300 milj ihmistä. Kyllä sinne mahtuu. Lehdistö hakee sensaatiota ja etsii äärimielipiteitä. Ketä kiinnostaa normaali ihminen. Boring!

Olen seurannut jonkun vuoden lehdistön kirjoittelua "Jos mehiläiset kuolevat - ihmiskunta tuhoutuu".  Mehiläisten sperman elinkelpoisuudesta vedetään johtopäätökset ihmisiin jonkun ampiaisen kautta. Väsääkö joku huvijkseen näitä "Reuters-uutisia" vai mikä juttu. Mutta täyttä potaskaa syntyy sivuille ja se kiinnostaa ihmisiä.

Ei uutista etteikö toimittaja ole laittanut sinne omia sensaatioitaan sisään. Erikoista on että asiantuntijat tempautuvat humpuukiin mukaan. No sen tarkoitus on taas pyydystää tutimusrahaa epätoivoisiin aiheisiin.

Itse olen sitä mieltä että ensin kuolee ihmiset maapallolta ja mehiläisten 20 000 eri lajia pärjäävät ihan hyvin.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rape - 05.04.10 - klo:08:20


Itse olen sitä mieltä että ensin kuolee ihmiset maapallolta ja mehiläisten 20 000 eri lajia pärjäävät ihan hyvin.

Miten lohduttavaa!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 05.04.10 - klo:08:20
Lainaus käyttäjältä: se - 05.04.10 - klo:05:08

Amerikka on täys mitä erilaisimpia ryhmittymiä ja kuppikuntia:



300 milj ihmistä. Kyllä sinne mahtuu. Lehdistö hakee sensaatiota ja etsii äärimielipiteitä. Ketä kiinnostaa normaali ihminen. Boring!


Itse olen sitä mieltä että ensin kuolee ihmiset maapallolta ja mehiläisten 20 000 eri lajia pärjäävät ihan hyvin.

Olen samaa mieltä., siellä on sellaisen luokan sananvapaus., ettei missään muualla. Ainoastaan kommunistikauhu saa aikaan vastareaktioita Valtiovallan taholta., kaikki muu menee., miten menee. Ja joskus jonkun mielestä kunniaansa on loukattu tai muuta vastaavaa., niin aina voi nostaa oikeusjutun., ne kenellä on rahaa ja varaa pitää hyviä Juristeja niin tekevätkin.



Hyvän Juristin avulla voit selvityä myös aivan selvältä murhatapaukselta. ( O J Simpson Case), no koskaan mikään ei ole aivan selvää.


AveLazio

Rahalla toki saa USAssa kaikkea. Ja terveysohjelman vastustajilla on varmasti kaikilla jo sairausvakuutus työpaikan kautta tai rahaa niin paljon, että eivät vakuutusta tarvitse. Ihme että toi meni läpi!
Mutta nyt äkkiä nyyhky-Obama ja mafia-Putin Iranin kimppuun!
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Ave!

Onneks et oo Obaman neuvonantaja...

Siks toiseks, mistä oot saanu sen käsityksen, että Putin suomennettaisiin naisen määrätynlaiseksi nimitykseksi??

Kas näin totesit eilen:
"Tilanne pahenee koko ajan, koska myös Putin (suomeksi muuten 'huora'...)"


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Jotenkin pitäisi saada IraQuelle sopivat ase voimat ja voitaisiin järjestää niin., että ikäänkuin Irak hyökkäisi Iraniin kostaakseen edellisen sodan (Saddamin aikaiset sotarikokset ja nöyryytykset).

niin tällöin vois USA antaa niinkuin taustatukea ja ase-apua (vaikkapa ydinaseen muodossa) Irakin armeijalle., niin eiköpähän Ahmanidejabbadabbaduulle maistuis katkeralta tuo uhmaikä.

Eivät muuten nämä islamistiterroritekojen uskonnollismieliset suunnittelijat., teettäjät., papit ja Imaamit ja muut kiihkot., eivätpä itse tee yhtäkään itsemurhaiskua.  Ei., eipä tietenkään., mieluummin muut., mieluummin lapsia ja naisia ja muita toisarvoisia Allahin edessä., ei itse oikein uskaltais., kun ei tiijä pääseekö sinne paratiisiin kummiskaan., se pakkaa olemaan omasta mielestäkin niillä vaan suupielistä valuvaa höpinää ja räkää??

Bongaaja


AveLazio

Hyvät pointit edellä Postmanilta ja Bongaajalta!
Se: Kyllä se Obama kuule tarvitsis yhden heteroseksuaalinkin neuvonantajan... Ja putin on 'huora' - ranskan kielessä! Siellä aina hekotusta riittää, kun Putin on käymässä...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä