Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Outomaan säätiedote

Aloittaja Eugen, 15.06.09 - klo:14:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

.
Mutta niin kiva, että piti oikein toistaa.     ;D
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

Laita p***y googleen.. tiedät, mikä se on   ..en kokeillut, mutta ei se muutenkaan voi olla, logiikka on mun vahvoja puoliani.. :D ..varmuuden vuoksi vielä  ;) (kun ei se taida sittenkään olla).

rapevainaa

Mulla on miljoona lentäjää pihassa. Heti ku sää sallii, ne lähtee. Mä kattelen parvekkeelta, siitä se yli.

S

Tuo pussy-sanan rumuus on ihan katsojan, tai kuulijan oman mielikuvituksen varassa. Jos joku esim. saa tuosta poliittisesti & uskonnollisesti sitoutumattomasta underground-julkaisusta Oktopussista sellaisen mielikuvan, että siinä puhutaan vain siitä - niin tarkistakoon käsityksensä uudelleen. Pikemminkin siinä on pussi(t) herkässä tilassa, kuin mitään muuta.

- Tuskin tuo kyseinen sitoutumattomasti riippumaton 'aikuisille suunnattu' julkaisukaan kaipaa mitään sensorin sormea, joilla juttuja alettaisiin peukaloimaan yleisen sopivuuden & häveliäisyyden nojalla. Ei vaikka joku 'viittaisikin tuttuun' juttuun - ja kääntäen myös toisinkinpäin! Eli siitä riippuu, mistä roikkuukin!!!

- Tämä siis tämän päivän säästä - joten hetken päästä ihan muuta ajateltavaa, jos ajatukset tästä vaikka vielä vähän selkiintyisivät - tai päivä paistaisi muuallekin kuin sinne syvälle....?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Eugen

Lainaus käyttäjältä: se - 18.06.09 - klo:15:56
.
Joo, se siru tallentaa kaiken, mitä me täällä turisemme. Sit SUPO purkaa...

Mitäh, päästikö SUPO Salve/Aven vappaaks sillä eholla, et se toimii kiälikellona elikkä vaskana?
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

.
Näin arvelen.
Tulkoon joku SUPOsta vahvistaan.
Ave kuitenkin valehtelee, ei sitä kannata tässä tapauksessa uskoo.

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 19.06.09 - klo:12:14

Laita p***y googleen.. tiedät, mikä se on   ..en kokeillut, mutta ei se muutenkaan voi olla, logiikka on mun vahvoja puoliani.. :D .

Ai, logiikkaa, joo. Kato, mä en tiänny.
No, sit tietysti, kun on logiikasta kyse, jostakin logiikan x-yystä tms. härpäkkeestä, niin sähän hallitset ne kuviot. Multa on ihan turha lähtee kyseleen mitään koko logiikasta.

rapevainaa

Ave hölöttää kaikki muutenkin, ei tarvi edes kovistella.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: S - 19.06.09 - klo:12:26
Tuo pussy-sanan rumuus on ihan katsojan, tai kuulijan oman mielikuvituksen varassa.

Juu,  pojat ovat pilanneet tuonkin sanan  :)

http://www.youtube.com/watch?v=FXrT8tz5nCc

THL tiedottaa

S

Eli pojat ovat myyneetkin 'pilaantunutta' tavaraa. Pääasia että siitä itsestään ei puutu mielikuvitusta, kun päästään itse asiaan. Tomppa siis laulaa pussycateistä - jo kauan ennen Pussycat Dolls-tyttöbändin syntyä. Oikeastaan jo ennen kuin moni näistä 'nukeista' on edes pantu alulle...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä