Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Nerous

Aloittaja THL tiedottaa, 20.06.09 - klo:19:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

#80
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 24.06.09 - klo:21:49

MUTTA harvalla on se määrä itseluottamusta, että uskaltaa kirjoittaa tänne. Pelkäävät nolautuvansa ensimmäisestä vastakommentista. Ihme. Monen kanssa olen puhunut. Pelkäävät foorumin älyä. Vain rohkeimmat tulevat...


Outomaalaiset ovat ihan harmittomia neropatteja, kyllä me vähempiosaisetkin [sic!]  otetaan vastaan avosylin .. turha meitä on pelätä :D  ;)

S

Niinhän se yleensä tuppaa olemaan, että harvinaislaatuista intelligenssiä pelätään, vaikka siihen ei olisi mitään järkevää syytä olemassa. Intellektuelleilla on tavallaan myös ikuinen leima otsassa, joka kulkee mukana kaikkialle. Tämä saa sitten aikaan jos jonkinlaisia lieve-ilmiöitä sosiaalisissa & kollektiivisissa vuorovaikutussuhteissa.

-Tavanomaista outouttakin suvaitaan paremmin; kuin ns. älyllään brassailevaa, tai briljeeraavaa älykköä. Johtunee ehkä pitkälti valtavirtaihmisten piintyneistä syvään juurtuneista ennakkoluuloista, tai asenteellisuudesta - että kaikki mikä on marginaalista, tai jollakin muotoa liminaalista, muodostuu tavalla tai toisella uhaksi omalle mielenrauhalle!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: S - 25.06.09 - klo:15:08
Niinhän se yleensä tuppaa olemaan, että harvinaislaatuista intelligenssiä pelätään, ....

No, nyt sekin selvisi, että miksi minun niin vaikeata saada unta...


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Tietysti jos päivät & yöt pohtii oman älykkyytensä, tai siinä sivussa myös muiden ihmisten älynlahjojen ilmentymiä, yms. 'epäolennaisuuksia', niin väkisinkin siinä voi yöunet häiriintyä. Mutta onko tämä sitten mitenkään järkevää toimintaa, niin sekin on järjellä ajatellen kaikkea muuta kuin sitä. Enemmänkin pakkomielteisiä päähänpiintymiä; tai ties mitä affektioita, muine kompleksisine fiksaatioineen.

- Unensaanti voi olla sen jälkeen entistäkin vaikeampaa, varsinkin jos toteaa ettei tilanteelle voi mitään. Liika murehtiminen & märehtiminen asioista, joihin ei pysty itse vaikuttamaan - tai niitä kykene omilla kyvyillään muuksi muuttamaan; kertookin itsessään jo ihmisen älyllisyydestä kaiken olennaisen!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

AveLazio

Mut on se foorumimme maine OIKEASTI niin pelottava - "superälykkäiden leikkikenttä, jonne taviksella ei ole asiaa". Tuon repliikin kuulin yhdeltä, jota suu vaahdossa yritin v*ttu värvätä tänne.  :o 8) ???
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa


joo mut se viimeksi nauraa jol on vahvin lääkitys.
Minä en halua olla harmiton. Ainakin yritän.
aika kovat lääkitykset on viime aikoina tulleilla.

S

Varsinkin se - jolla on ne oranssit jääneet ottamatta. Silloin kyllä nauru maittaa - vaikka ei uni niinkään. Ehkä lääkitys onkin sitten vääränlainen, joten sitä pitäisi varmasti muuttaa paremmin nykyvaatimuksia vastaavaksi?! 
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

Mulla on pilleritabletissa pelkkää valkoista.
Mitä pitää pakottaa että saisi oransseja?

AveLazio

Minäkin syön aamuin, illoin pelkkii valkosii tabui. Mist saa oranssei?
At a narrow passage there's no brother, no friend

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Nessuno - 25.06.09 - klo:18:28

joo mut se viimeksi nauraa jol on vahvin lääkitys.
Minä en halua olla harmiton. Ainakin yritän.
aika kovat lääkitykset on viime aikoina tulleilla.

Ja ne ovat..?  Yksi lähti jo  :D

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä