Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Huumoria

Aloittaja Samja, 27.09.09 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 22 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu

Oli loistavaa huumoria osoittaa että se siistijä oli noin huumorintajuton. Kyllä me naurettiin.

Hyvä K.K.!

Tiistai

#201
Huumorintajuinen ja itseensä tyytyväinen pullukka olisi ottanut vitsistä, koska tuskin kukaan tuttu olisi noin tyly, että vääntäisi veistä haavassa tahallaan.. mutta taisi olla arka paikka naiselle.  Oikeastaan siitä leikin laskeminen on sen seikan hyväksymistä, tietenkin ystävien kesken.. aah,, saako tuostakaan selvää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Patu - 16.12.11 - klo:18:39
Kyllä me naurettiin.


Mekin täällä vuoronperään naurettiin ja itkettiin. Sit vedettiin sellaiset hörönaurut päälle, että koko vitsi unohtu tykkänään.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Patu

Tiistai kovasti yrittää saavuttaa foorumin humoristin asemaa, mutta kyllä K.K. voittaa.

Tiistai




Eikun luin viestini uudelleen, siinä kirjoittaa Tosikko Tiistai  8)


Bongaaja

Onko Soinilla huumorintajua? Halla-Aholla on mutta semmoista ivallista aina.

risto

.
Luin eka kertaa Halla-ahon kotisivuja. Järkyttävää.

Tiistai

#207
Minä olen joskus käynyt uteliaisuudesta. Ajattelin ensin, että Wieras vierastaa Halla-Ahon rasismia, mutta eipä taida olla sen takia järkyttynyt.  Minäkin olen järkyttynyt, vaikka en blogin pitäjää erikoisemmin arvosta..

http://www.halla-aho.com/scripta/huippuosaamista_osa8.html
2. Kingsley Tasse Danhu ja lämmin yhteys suomalaisiin
("harras kristitty")

Semmosta se on.. ihmiset, joilla ei ole kovin laajaa kokemusta maailmalla ovat aika "sinisilmäisiä".. mistä tuokin sanonta tulee? No tietenkin siitä, kun tuo on tiedetty aina, että pohjolassa ollaan kuuliaisen empaattisia ja tekisi mieli sanoa naiiveja, mutta se johtui tietenkin edellä mainitusta seikasta, ei ole geenivika ;)

Aprilli

Ollaanko me Pohjolassa sen sinisilmäisempiä kuin muualla, voidaan kyllä ollakkin.
Minä olen taas kuullut, että sinisilmäisyys tarkoittaa kaikkien vauvojen sinisiä silmiä, siis ilman mainittavaa elämänkokemusta olevaa henkilöä.
Yhtä kaikki enivei.

Huumori on kyllä vaikea laji. Ei suositella aloittelijoille.

Pari persua vaati eduskunnan istunnossa hiljaista hetkeä edesmenneen Kin Jong-Ilin muistoksi.
Jälkeenpäin kävi ilmi, että kyse oli ollut huumorista.

Huumoriporukkaa tuntuvat persut olevan. Ei ollut tämäkään ensimmäinen kerta, kun mokat huumoriksi muuttuu.
Aika persuja.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 21.12.11 - klo:15:26

Huumori on kyllä vaikea laji. Ei suositella aloittelijoille.


Osuit ilman kirvestä naulan kantaan.
Juuri tuon vuoksi olen yrittänyt pitää näppini irti huumorin kaikista lajeista.
En osaa sanoa, että mikä tässä on, mutta jokin ominaisuus mulla ei ehkä ihan estä mutta haittaa ny kummiski tuota huumorin ilmentämistä. Joko on liikaa tai liian vähän tota järkee. Epäilen ite jälkimmäistä.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä