Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Huumoria

Aloittaja Samja, 27.09.09 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 20 Vieraat katselee tätä aihetta.

Bongaaja

avaruus alkaa täältä ja loppuu tänne

Muisto Keijo Kullervo

Samaisessa vanhassa aikakausijulkaisussa oli mielenkiintoinen kuvaelma - liekö tosi - mutta kerrotaan kun oletan, että monet jo lukeneetkin ovat sen unohtaneet:

Lapinläänin silloinen maaherra Hannele Pokka ja Liisa Kulhia - jo edesmennyt - olivat samoilemassa ja Liisa katosi Hannelen näköpiiristä ja Hannele huutelemaan:

- Kulhiaa, Kulhiaa!

Metsästä kuului lapinmiehen ääni:
- Tulhaan, tulhaan...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Tämmönen on varmaan tuttu juttu porukalle, kun Kirppiksissä on tullut käytyä.

Äiti ja Tytär päättivätkin yrittää yhdessä ihan itse ja perustaa Oikean Antiikkiliikkeen. Niin, mutta mikä nimeksi? paras kai sitten ytimekkäästi:

"Vanha Tavara ja Posliini"

Muisto Keijo Kullervo

Kerran tuli työpaikallani juttua siitä minkälaiseksi kukin kuvitteli Taivaan...

Mieleeni jäi kahdenkymmenen vuoden takaa erään vanhemman työntekijän kertomus:

Pyhä mies kuoli. Hän joutui ajastaan Pyhän Pietarin eteen. Pietari sanoi tietävänsä, että mies oli elänyt kunnollisesti ja kaikki Raamatun opetukset noudattaen. Siksi mies pääsisi sinne "hyvään paikkaan".

Mies sanoi kuitenkin:
- Tiedän tarkalleen - olen lähes varma - millaista siellä hyvässä paikassa on! Näytä nyt minulle siitä "pahasta paikasta" edes jotain? Haluaisin varmistua, että olen saarnannut oikein varottaessani ihmisiä?

Juu! Kyllä se käy! Sanoi Pietari. Aukaisen tämän luukun, niin näet, millaista siellä on.

Pyhä mies kurkisti luukusta...

Valtavan suuri huone. Keskellä iso pöytä ja pöydän molemmin puolin ihmisiä ja jokaisella hernekeittolautanen edessään. Kukin yritti lapioida keittoa suuhunsa, mutta lusikat olivat niin pitkiä, etteivät saaneet mitään suuhunsa.

- Näytä minulle nyt se hyvä paikka?

Samanlainen luukku, samanlainen pöytä ja hernekeittolautaset ja lusikat, mutta siellä ihmiset syöttivät niillä lusikoilla toinen toisiaan ja "homma" onnistui vallan mainiosti.

Keijo Kinnunen
Lappeenranta
"Tie, Totuus ja Elämä?"

rapevainaa

.
Toi pitkälusikkajuttu on tosi hyvä ja opettavainenkin


Muisto Keijo Kullervo

Muistan tarinan, jossa tunnettu psykologi yritti saada kaljankittaajan hyvien harrastusten pariin ja kaveri suostui tietenkin tuumaan...
Puolen vuoden kuluttua psykologi tapasi kaverin ja kyselemään 'uusien harrastusten' perään...
Kaveri kertoi:
- Olen jo monta taulunkehystä peittänyt kaljapullon korkeilla ja uutta pukkaa koko ajan lisää...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

PusiSusi

Helvetissä  ;D
Käytiin järkyttäviä, kutsuttiin koko delegaatio koolle sisäistäen Pääpaholaisen, Belsebuubin itikkakokoelman ja Buyerin trombien.

Muutama trombi siinä huvittuneena myhäilivät, kunnes Belsebuubin varomattomuuden vuoksi lehahti ilmoille juopunut ampiainen.

Siitä asti on eräitä drinkkejä kutsuttu ampiasiksi.

Tiistai


Yhden vitsin vielä muistan, kun on tältä aamulta:

Sofistikoitunut kannibaali syö vain vegaaneja!

Canardian

Tää on kans hyvä vitsi: Suomi on demokraattinen valtio.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Muisto Keijo Kullervo

Komppanian vääpeli kysyy alokkaalta:

- Ammatti?
- Herra vääpeli! Kielenkääntäjä!
- Menette komppanian kirjuriksi - onko selvä?
- Selvä, menen komppanian kirjuriksi, Herra vääpeli!

Alokkaan kirjurin homma ei kuitenkaan oikein sujunut ja vääpelin oli kysyttävä, että 'mitä kieltä alokas käänsi'?

- K-kaupassa päasiassa lihatiskillä lehmän- ja siankieltä, Herra vääpeli!

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä