Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

JIM D: Ufoja onko niitä

Aloittaja allekirjoittanut, 09.10.09 - klo:15:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 59 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 21.10.09 - klo:07:26
.

Mutta, eiksvaan, tuo sun juttushan olikin vitsi!




Elähän nyt. Jos joku muukin kehuu sinua kuin naisetkiin, niin ota se iloiten vastaan.

THL tiedottaa

.
Minua??

Eihän tässä mua kukaan oo kehunu.

Jos onkin, en oo huomannu.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 21.10.09 - klo:07:33
.
Minua??

Eihän tässä mua kukaan oo kehunu.

Jos onkin, en oo huomannu.




No et tietenkään. Mutta jos Zara olisi sanonut noi samat sanat kuin Outopoju, niin et olisi pystynyt kirjoittamaan ennen iltapäivää.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 21.10.09 - klo:07:45
.
Jo iltapäivällä?

Ehei, en viikkoon!



Takuulla joku sun sivupersoonistas olisi kuiteskii...

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 20.10.09 - klo:18:38
.
postman kirjoittanee siis omasta kokemuksestaan...   ;)




Kaikki mitä kirjoitan on kokemuspohjaista. Jos en olisi elämäni aikana kokenut yhtään mitään.., niin luultavasti en osaisi edes kirjoittaa.

Joka asiassa on olemassa jotain kokemusperäistä taustatietoa., ihan jokaisessa. Esim silpominen.. Vaikka en ole silponut eläimiä., niin olen kuitenkin leikannut veitselllä kakosta siivuja ja vuoleskellut pikkupoikana pajupillejä. Joten minulle on kertynyt huomattava määrä kokemuspohjaista tietoa sekä puukon tahi veitsen käsittelystä.

Senpä vuoksi osaan käyttää hyväkseni kokemusperäistä tietoa siihenkin asiaan jos joskus joutuisin ohuen kirurgiveitsen avulla erottelemaan sisäelimien erilaisia osia ja ehkäpä nimeämään ne vielä Latinankielisin Tekstein. Toki siihen tarvitsen hieman lisää kokemusta.

Kaikenlainen kokemusperäinen tietämys lisääntyy ihmisellä aina hamaan vanhuuteen ja kalkkeutumiseen saakka. Toivon vain., ettei omalle kohdalleni tulisi tilannetta, jossa joudun hankkimaan kokemusta Altzheimerin taudista., no väliäkö silläkään., eihän sitä muistais kuitenkaan.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 21.10.09 - klo:09:23
Lainaus käyttäjältä: se - 20.10.09 - klo:18:38
.
postman kirjoittanee siis omasta kokemuksestaan...   ;)




Kaikki mitä kirjoitan on kokemuspohjaista. Jos en olisi elämäni aikana kokenut yhtään mitään.., niin luultavasti en osaisi edes kirjoittaa.

Joka asiassa on olemassa jotain kokemusperäistä taustatietoa., ihan jokaisessa. Esim silpominen.. Vaikka en ole silponut eläimiä., niin olen kuitenkin leikannut veitselllä kakosta siivuja ja vuoleskellut pikkupoikana pajupillejä. Joten minulle on kertynyt huomattava määrä kokemuspohjaista tietoa sekä puukon tahi veitsen käsittelystä.

Senpä vuoksi osaan käyttää hyväkseni kokemusperäistä tietoa siihenkin asiaan jos joskus joutuisin ohuen kirurgiveitsen avulla erottelemaan sisäelimien erilaisia osia ja ehkäpä nimeämään ne vielä Latinankielisin Tekstein. Toki siihen tarvitsen hieman lisää kokemusta.

Kaikenlainen kokemusperäinen tietämys lisääntyy ihmisellä aina hamaan vanhuuteen ja kalkkeutumiseen saakka. Toivon vain., ettei omalle kohdalleni tulisi tilannetta, jossa joudun hankkimaan kokemusta Altzheimerin taudista., no väliäkö silläkään., eihän sitä muistais kuitenkaan.

Joo-o. Olen käyttänyt ammatikseni sellaista ohutta kirurginveistä. Monet vuodet siinä vierähti. Ja silppua tuli.

Tämän lisäksi pikkupoikana veistin puukolla sormenpäästäni palan. Ja olen nähnyt, miten toinen kaveri pari vuotta sitten leikkasi puukolla peukalostaan palan irti: "Nyt kävi pahasti."

En kylläkään ymmärrä, mitä tekemistä millään silpomisilla on minkään ufon kanssa.
Eiköhän nuo eläinten silpomiset kuvasta enemmänkin ihmisten ajatusmaailman rikkautta.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Ihminen tarvitseee pahan olion johon hän siirtää pahan olonsa. Kun saduista poistettiin ilkeät noidat ja äitipuolet, sadut eivät enää toimineet
niinkuin ennen vaan lapset alkoivat nähdä painajaisia.

Kun pahalle on olemassa selitys, ihminen voi laittaa pahan olon sen syyksi.

Nämä silpomisjutut ovat simppeliä siksi että niitä pystyy tekemään kuka vaan ja sitten laitetaan uutinen liikkeelle.
Niikuin nämä viljaympyrät. Tekijät olivat sopineet pellon omistajan kansssa jekusta ja sitten kaikki olivat niinkuin eivät tietäisi mitään.

Tämä kaikki on pilaa hyväuskoisten kustannuksella siinä missä taikatemputkin ja jännityskirjat. Tärkeintä on eläytyä vaikkei uskoisikaan.

Valtiotkin ovat "syyllistyneet"  tiedemiesten harhautuksiin. Indonesiassa kyläläiset pakotettiin istumaan alasti kallioluolissa 10 vuotta ja niitä käytiin tutkimassa ihan tosissaan.
Sitten kyläläiset kyllästyivät hommaan ja paljastivat turistirysän.

Ehkä suurimpia huijauksia oli Neuvostoliiton "kansallisten saavutusten näyttely". Kun Neuvostoliitto kaatui, alueesta tehtiin kirpputori.
Minäkin kävin näyttelyssä 1975. Mieleen jäi työn sankari kullattu sonni, joka oli astunut 852 lehmää.


Katsoin venäjän kielellä "työn sankaria" googlesta mutta ei reagoinut.

Käännös vanha pieru sentään toimi старые пердеть, .

Kuvassa itse Puuttin on vanginnut meriufon., vai onko se toisin päin


allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 20.10.09 - klo:21:39
Lainaus käyttäjältä: Eugen - 20.10.09 - klo:20:47Niin samahan se on niissä viljapeltokuvioissa... mitä järkeä, kuka viitsii nähdä moisen vaivan...
Tulee mieleen tässä se amerikan kuumailmapallopoika ja sen julkisuuden kipeät vanhemmat.

Julkisuutta niillä kuvioilla tietty haetaan ... ei oikein tunnu älyllisen sivilisaation hommalta, että muuten pysytellään piilossa, mutta käydään väsäämässä omituisia kuvioita peltoihin  :o Jos se uhvoväki on samaa sukua spraymaalitöhrijöille ??

Jos noilla kuvioilla julkisuutta hetaan, niin tiedättekö heidän nimiään, jotka ovat julkisuutta osaksensa saaneet kuvioita tehtyään. Jotkut niistä saattavat hyvinkin olla leikkimielisten ihmisten tekemiä, ehkä ne kaikki.

Ovatko peltokuviot ihmisten tai humanoidien tekemiä, ja mikä olisi siinä tapauksessa niitten merkitys. Jotkut niistä ovat todella taidokkaasti tehtyjä.








Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä