Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

JIM D: Ufoja onko niitä

Aloittaja allekirjoittanut, 09.10.09 - klo:15:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 26 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Ztara - 22.10.09 - klo:20:20

Oletteko muuten ajatelleet, että voisimme omaa tulevaisuuttamme (siis sitä mihin näytämme olevan menossa)muuttamalla muuttaakin jonkun muun sivilisaation menneisyyttä ja estää heidän päätymisensä tuhoon? 


Minä jätän noi hommat Arnold Scwarzeneckerille. Se oj erikoistunut just tohon hommaan ja se on tosi vaarallista.


Ztara

Lainaus käyttäjältä: Rape - 22.10.09 - klo:20:27

Minä jätän noi hommat Arnold Scwarzeneckerille. Se oj erikoistunut just tohon hommaan ja se on tosi vaarallista.


Tässä on, Rape hyvä, kysymys ihka pehmeistä arvoista. Tässä ei pyssyt auta. Tommy Tabermannkin päihittää Arskan tässä kisassa kevyesti.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 22.10.09 - klo:20:21
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 22.10.09 - klo:20:19


Hengittikö postman kaasuuntunutta vettä, vai höyrystynyttä vettä.

Niin tai haihtunutta tai sublimoitunutta?

Nyt testataan onko äijä ollut Outokummulla?

Niin kyllä mun täytyy nyt sanoa, että oli kysessä Kaasumainen alkuaine tai sitten ilmassa leijuva sillä hetkellä ilmaa ehkäpä kevyempi kemiallinen yhdiste niin yleiskielessä puhutaan kaasusta tai kaasuhöyryistä varsinkin jos kaasumaisen aineen lämpötila on korkealla.

Näissä nyt ei mennä hiusten halkomisiin. Jos viranomainen antaa jostain aineesta kaasu-tai myrkkykaasuvaroituksen., niin ei siinä ole aikaa pitkään pohdiskeluun sanamuodoista.

Outokumpu OY.n Porin tehtailla oli mukavaa porukkaa labrassa.,v.1950 loppu- ja 1960 luvun alkupuolella., oli antoisaa olla nuorena kloppina mukana sähläämässä., näytteenottajana.

rapevainaa


allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 21.10.09 - klo:20:33


Kuinka 1 Vetyatomin ja 2 Happiatomin yhdistymisestä voi muodostua ainetta jonka me tunnemme vetenä. Siinä yksi mysteeri.

Kuinka on selitettävissä se, että tuo sama vesimolekyyli saattaa haihtua kaasuksi (vesihöyryksi) suhteellisen alhaisessa lämpötilassa, menettämättä kuitenkaan alkuperäisestä koostumuksestaan mitään.

mysteeri,  jonka sekin sanoo tietävänsä ja ymmärtävänsä.

Tuo kahden kaasun yhdistymä on myös kaiken orgaanisen elämän edellytys täällä.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 22.10.09 - klo:20:45
.
Ton mukaan sun ikä on jotain seitkyt.

42 syntynyt., olenko Seniori ?

Oikeastaan olen sotainvallidi. Kun olin pienenä Äidin sylissä., niin venäläiset pommittivat jatkosodan aikana Porin Lentokenttää., meidänkin rintamiestalosta hajosi olohuoneen ikkunat ja lasinpalasia putosi päälleni ja sain jotain naarmuja.

Olenkin luultavasti jonkun ajan kuluttua yksi vanhimmista sotainvallideistä., toki vain siviilipuolen sankarina. Nyt muistankin rintamamamieseläkkeestäni  on päätös vielä tulematta., missäs sekin viipyy..??
                                                         
Meitä sotainvaliideja on sorrettu niin kauan kun muistan. Ensin ei saanut puhua mitään pahaa Venäjästä ja meistä tehtiin syyllisiä ja nyt kun tunnustetaan, että olimme sankareita "Hiroita"., niin eläkkeitä saa ruinata yhtenään.
Ainakin ne jotka eivät varsinaisesti olleet korohoro-joukoissa Summan Raatten-tiellä. Niille nyt heti ensimmäisenä hyvät korvaukset.....

rapevainaa


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 22.10.09 - klo:21:13
.
Tässä on yksi veden olomuoto



Näyttää kyllä epätoivoisen hiilijohdannaiselta.., siis muovilta. No löytyy muoville muutakin käyttöä kuin ämpäri, mikä oli paras muovituote tullessaan markkinoille.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Ztara - 22.10.09 - klo:20:20
Täällä kaivataan selvästi lisää näkökulmia, koska olette siirtyneet Ufo-ketjussa puhumaan kanoista ja munista... Kahlasin koko hiivatin ketjun ajankulukseni läpi, ja törmäsin matkalla jopa häpykarvoituskuviin. Luonnollisesti lainattuina useampaan kertaan peräkanaa  :o.

Lähtökohtana se, että puhutaan vain asiaa, mielummin sellaista josta on näyttöä, ja löysiväthän he jotakin jonka tahtoivat muillekkin näyttää.

LainaaMutta nuo peltokuviot! Ne ovat kiehtoneet minua vuosikaudet ja ne toden totta ovat hämmästyttäviä aikaansaannoksia. Osa niistä on paljastettu suoraan ihmisten tekosiksi, mutta ei suinkaan kaikkia. Minun ajattelumaailmani tuntien tietysti tiedätte jo, että minä uskon ihan mahdolliseksi niiden olevan jonkun muun kuin maan asukkaan aikaansaannoksia. Ihmiskunta on siirtymässä korkeammalle tietoisuuden tasolle, ja nuo kuviot ovat symboleja, joilla uutta energiaa ankkuroidaan tänne maapallolle äiti maan avuksi. Ja kuka näitä tekee - no tietysti ne meitä kehittyneemmät sivilisaatiot, jotka asuttavat tätä maailmankaikkeutta yhdessä meidän kanssamme. Elämme eri aika-avaruudessa, joten kohtaaminen ei ole mahdollista sattumalta. Ihmiskunta ei ole vaaraksi vain omalle planeetalleen, vaan myös muille, jotka tämän hetken kanssamme jakavat. Siksi meitä autetaan.

Oletko muodostanut tulkintasi peltokuvioiden tarkoituksista, jotakin toista kuunneltuasi jolla on myös tietoa asiasta, tai oletko lukenut kuten sekin, omasi jostakin kirjasta.


Lainaa
Oletteko muuten ajatelleet, että voisimme omaa tulevaisuuttamme (siis sitä mihin näytämme olevan menossa)muuttamalla muuttaakin jonkun muun sivilisaation menneisyyttä ja estää heidän päätymisensä tuhoon? Olettaen että tuo sivilisaatio on ollut olemassa jo ennen meitä ja elää edelleen omien tekojensa seurausten aiheuttaman karman alaisena? Tuo sivilisaatio olisi ollut edesauttamassa ihmiskunnan päätymistä tähän tilaan missä se on nyt-kaaoksen ja pelon sekasortoon-omien silloisten itsekkäitten tarkoitusperiensä takia. Ja entäpä jos he "auttaisivat" meitä nyt kääntämään kurssia siksi, että syyn ja seurauksen lain mukaan he auttaisivat näin myös itseänsä.

Me voimme tehdä valintoja vain niissä puitteissa ja asetelmista lähtien, joista olemme ensin tietoisia, eikä kukaan voi tehdä enempää kun oman parhaansa.

LainaaJaa onko ufoja? On, kaikenlaisia ihmisten tekemiä lentäviä härveleitä, niitä joihin meidän halutaan huomiomme kiinnittävän ja pelkäävän extraterrestiaalien invaasiota. "Oikeita" maapallon ulkopuolisia älykkäitä olentoja on tietysti olemassa, mutta eivät ne tule tänne romuttamaan ajokkejaan meidän ihmeteltäviksemme. On olemassa myriadeja lajeja olentoja eri aikaulottuvuuksissa. Joihinkin niistä herkät ihmiset pystyvät saamaan yhteyden toisten haukkoessa henkeään moisen typeryyden ja hyväuskoisuuden vuoksi. Minä nyt olen tällainen, enkä enää edes välitä siitä, että Outomaan äijäporukka tietsikoittensa takana säälii minua  :D. Ei, ei minulla ole humanoidiin yhteyttä, älkää pelätkö...mutta enkelit..... :D

Sekin sanoo tietävänsä ja Rape peesaa itse omaansa, joten toteennäyttämisvelvoitetta ei ole näissä keskusteluissa.  Jos kuitenkin voit omasi myös todistaa todeksi, olisit ensimmäinen joka niin myös teki.





allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.10.09 - klo:20:22
Lainaus käyttäjältä: se - 22.10.09 - klo:19:58Ihan mukava, että jakelet tietoa tietämättömille.
Tuon yhden outopojan kohdalla tosin menee kaikki tieto hukkaan.
Hanhiko lie?

Uusi sanonta : pysyy kyin nestetyppi hanhen selässä ...

Lainaa"Analoginen keskustelu synonyymissa."

;D

Jep ja vielä digitaalisessa mediassa ...

Toki tietoa voi pitää myös omanaan vaikka sen googlaisi, ja Karavaani kulkee...

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä