Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

JIM D: Ufoja onko niitä

Aloittaja allekirjoittanut, 09.10.09 - klo:15:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 26 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 24.10.09 - klo:16:09


Tuohon aikaan oli mahdollista kuunnella heidän välistä radioliikennettä, jos löysi taajuuden ja osasi suunnata radiovastaanottimen oikein. Ohjelma ei kerro kuunteliko sitä lähetystä joku toinen (esim. Neuvostoliitto), mutta jos kuuntelikin, he kuulivat puhuttavan raketin jostakin osasta, eivät mahdollisesta ufosta.

Ymmärryksesi asiasta voisi lisäätyä jos näkisit itse kyseisen ohjelman, tässä tapauksessa sinun on vain jatkettava valitsemallasi tiellä.

Ymmärryksesi on täysi 0.

Tuo, mitä tuohon sinulta lainasin, sen osoittaa.


----------------------

Tämä 'kinastelu' on minulle hupia. Entä sinulle?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rape - 24.10.09 - klo:16:04
.
Minä katoin ohjelmaa 3 jaksoa, ja ne oli tarkoitettu lapsenmielisille viihteeksi.

muuten lehmien silpomisesta - onhan suomen navetoissakin käynyt jotain leikkaajia. Oliko ne trulleja?

Trullit olivat vielä viime vuosisadalla, ei, vaan jo edellisellä, yleisiä vieraita maataloissa.

outopoika voisikin seuraavaksi perehtyä trulleihin!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 24.10.09 - klo:16:11


Tämä 'kinastelu' on minulle hupia. Entä sinulle?




Jotta kinastelu olisi edes mielekästä, myös sinun pitäisi tuoda siihen substanssia. Tuollainen "sinä olet tyhmä", ei ole sitä.

Ei kuitenkaan suututa toisillemme.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 24.10.09 - klo:16:16


outopoika voisikin seuraavaksi perehtyä trulleihin!




Lapseni oli n. 4v, kun eräällä kerralla ollessamme Kesämökillä, hän osoitti läheisen Koivun latvaan sanoen minulle "Katso isi, peikko". Ja minä katsoin hänen osoittamaansa Koivun latvaan, ja sieltä lähti joku jolla oli hahmo kuten elokuvan pedatorilla. Jos tuo kyseinen olento ei olisi liikkunut, minä en olisi sitä havainnut, mutta lapseni sen näki sanoen sitä peikoksi.

Oliko kyse näköharhasta ja pienen lapsen mielikuvituksesta, sitä ei voi todistaa todeksi eikä epätodeksi.


rapevainaa

.
Peikoista pari tosiasiaa,
1) peikot eivät lennä
2) ne eivät voi istua koivun latvassa

jos sinä näit pedaattorin niin kallistun kyllä sun kannalle.

THL tiedottaa

.
Siis mikä ihmeen pedaattori?


http://www.youtube.com/watch?v=jIRMiZfzkfQ

Factual errors: The Predator uses two large retractable blades, each probably close to 20 inches long and 4 inches wide, to kill Major George Dillon. The Predator stabs Dillon in the abdomen with enough force to actually lift him a foot or so off the ground. With the length of the blades and the location in which Dillon was stabbed, he certainly would have not been able to scream as long and as loud as he did. There simply would have been too much internal damage done by these large blades. Given their length and the fact that they did not exit his back, the blades would have had to go up, thus piercing his diaphragm and one or both of his lungs. Dillon could have, at best, only managed a gasp.

http://www.imdb.com/title/tt0093773/
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Muistuttaa tunturipöllöä. Pystyykö pedaattori lentämään? Noilla ei ole siipiä. Voi se olla valkoinen gipponikin?

AveLazio

Rape, Suomen Nero, mitäs hömppäuskovaista se Ave muka on sanonut. Keksipä muutama esimerkki!
Toi Outopojan mainitsema juttu on kyllä tosi. Siitä ei alkuun raportoitu julkisesti. Myöhemmin joku astronautti sen paljasti. Eikä tuo ole edes ainoa. Tämähän ei kerro paljonkaan siitä, mitä nuo oudot esineet olivat.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

.
Mitäkö sanonut? En tallenna sun sanomisia pitkäkestoiseen muistiin.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä