Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Minkälainen mielestäsi on paikka nimeltä 'Taivas'?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 24.11.09 - klo:16:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Itse asiassa armeija on  runoutta puhtaimmillaan. Vihollinen tulee koillisesta, kaakosta tai idästä joka tapauksessa runomailta. Vaseeeen vaseeeen vasen kaaks kolmeeee

Jos et osaa kuvitella tätä todeksi, lomat peruuntuvat. Kun ihan tyhjästä nyhjäistään armeijan  runot, niitten  mukaan myös toimitan. No minkä takia? Että vihollinen laulumailla ei uskalla edes yrittää.

"kaunis on kuolla joukkojen eessä
urhoona kaadut......"

"sama kaiku on askelten.
Vaikka ilmojen halki käy lentäjän tie..."

kyllä ave osaa runoja vaikka kuinka paljon: "vartiopaikalla suorana seisten kirjoitan  nimesi lumeen"

Muisto Keijo Kullervo

Alla oleva mukaillen suomennettuna, mutta aika tärkeä pointsi kuitenkin:

"Mitä korva ei ole kuullut eikä silmä nähnyt sellaisen Luoja valmistaa taivaaksi opetuslapsilleen."

Yllä olevaan:

- Kaiketi pitänee olla koko ajan vain 'opetuslapsi' niin on jotain taivaassakin nähtävissä ja kuultavissa?

Olettaa...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Tiistai

Ihan samaa olen ajatellut pari kertaa.. onko ehdotuksia, kun KK:lla ei näytä olevan?   ;)  

Muuten taivaspaikka tuskin on pilvissä tai niiden yläpuolella, vaan jossain virtuaailmaai.. eikun Rinnakkaismaailmassa :D  

Tytöt, Ztara, Posi tulkaa selittämään!

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 28.11.10 - klo:18:08

Ihan samaa olen ajatellut pari kertaa.. onko ehdotuksia, kun KK:lla ei näytä olevan?   ;) 

Muuten taivaspaikka tuskin on pilvissä tai niiden ylöpuolella, vaan jossain virtuaailmaai.. eikun Rinnakkaismaailmassa :D 

Tytöt, Ztara, Posi tulkaa selittämään!

Sweet tuesday . You know i love you,  and much more and anyone can do, before me-
meniks lailles?
Meinaan tässä tota noi hankkii neljänne kiäle, jotlla pystyis informoimaa.

Mulle neljäs kieli on Fingliska.
Va tycker om de, du min, sister, spelar ingen roll., om ja menar ta lite tuff hand om dej?
Va som helst, Men Vi Lever., så Vi har lov att vara si o så. Eller hur?

Tiistai

Haha, no en tiennyt!  Mutta älä tule minulle ruotsin kielellä, vihasin sitä jo aina ja olen lukenut sitä eniten kaikista kielistäni, jopa kauppaopistossa vielä pääaineena, kun olin kielilinjalla.  En osaa enää edes otsikkoja sanomalehdestä lukea  8)  Kaikkein vaativin opettajista oli perfektionisti vanhapoika herrasmies, joka tuli töihin JOKA päivä puvussa ja liiveissä, semmosia miehiä ei enää ole muualla kuin nostalgisissa elokuvissa. Kutsuimme Jelluksi, virallisesti Hjellman.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 28.11.10 - klo:17:14
Alla oleva mukaillen suomennettuna, mutta aika tärkeä pointsi kuitenkin:

"Mitä korva ei ole kuullut eikä silmä nähnyt sellaisen Luoja valmistaa taivaaksi opetuslapsilleen."

Yllä olevaan:

- Kaiketi pitänee olla koko ajan vain 'opetuslapsi' niin on jotain taivaassakin nähtävissä ja kuultavissa?

Olettaa...

K.K.

ihan hepreaa mulle.  mikä opetuslapsi? Eikö ne kuolleet 2000 v sitten ja ovat taivaassa

.

AveLazio

Avelle on nyt kaikki vähä myöhästä. No, ei kukaan elä ikuisesti. Viestini: Älkää menkö ulkomaisiin sotiin!
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 28.11.10 - klo:21:56
Avelle on nyt kaikki vähä myöhästä. No, ei kukaan elä ikuisesti. Viestini: Älkää menkö ulkomaisiin sotiin!

mää en kyl lähe etes kotimaisiin sotiin. Lähen Corollalla karkuun.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä