Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Joulukalenteri 2009 - puolivirallinen

Aloittaja Aakku, 30.11.09 - klo:22:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 18.12.09 - klo:12:01


Niinpä  :-\ 

Oma isäni (s.1917) oli molemmissa sodissa, jatkosodasta palasi 20% invaliidina.  Outoa tässä on, että vielä kotona ollessani sota oli jotain kaukaista, koska isä ei Koskaan puhunut siitä.. en tiedä edes missä haavoittui. Nyt paljon myöhemmin olen tullut siihen johtopäätökseen, että hänellä oli melkoinen trauma. Meillä ei ollut edes metsästysaseita kotona paitsi ehkä yhden viikon. Sitten se haulikko myytiin pois ja tietääkseni hän ei koskaan käynyt sillä metsällä..




No, eikös tuo ole aika yleistä, että veteraanit (paitti tietty Ave) eivät ole halukkaita kertomaan sotajuttuja. Eräs kaveri kertoi, että hänen tätinsä oli kertonut, että mies (kaverin setä) tapasi yöllä unissaan pompata punkassa istumaan ja kuin kädet konekiväärin kahvoissa, kun näki unta, jossa ryssää pukkas sektoriin. Mies itse ei pukahtanut koskaan sanaakaan hommasta.
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 18.12.09 - klo:15:47No, eikös tuo ole aika yleistä, että veteraanit (paitti tietty Ave) eivät ole halukkaita kertomaan sotajuttuja. Eräs kaveri kertoi, että hänen tätinsä oli kertonut, että mies (kaverin setä) tapasi yöllä unissaan pompata punkassa istumaan ja kuin kädet konekiväärin kahvoissa, kun näki unta, jossa ryssää pukkas sektoriin. Mies itse ei pukahtanut koskaan sanaakaan hommasta.

Asiaan löyhästi liittyen - simppeli Windows-peli :

Ryssä

Rattoisaa joulua pelin parissa  8)


Amanda




Eugen

"Aye, caramba!"

Amanda



Joo'o.. niin siinä käy, pukki alkaa juhlimaan porojensa kanssa ja unohtaa kaikki kiltit lapset ja "lapset"  8)       

Eugen

Pukki harrastaa line dancingiä!?!?!!!




Tässä on poijaat laitettu line upiin....
"Aye, caramba!"


Tiistai


On aikaa vielä hempeilemään ..