Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Pääsiäismunalla päähän

Aloittaja PusiSusi, 01.04.10 - klo:22:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

.
Mulla on vetämässä hammaskaluston yleistarkastus. Jono oli varatessa 1/2 vuoden pituinen. Mitä järkeä on jonottaa hammastarkastukseen kun siinä ajassa minusta saisi virheettömän ja kuolemattoman kopion.

Nyt vaan on säädettävä laki, että vanhojen korjaaminen lopetetaan. Jos joku jotain valittaa niin otetaan nenästä kantasolu ja tehdään entistä ehompi veronmaksaja.

Jo loppuu jankutus jonoista.  ja homotkin kopioidaan tasapuolisesti.

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 10.04.12 - klo:00:19
Siis minun ... Hetkinen, kuka olisi niin kiinnostunut juuri minusta, että kokoaisi minut yhä uudestaan, ...

Minä, minä minä!

Ei, kuule, ei ei ei.

Vain maailmaa hallitseva diktaattori on kiinnostunut siinä määrin itsestään*, että tekee itsestään kopioita mielin määrin. Ja on sit ihmeissään kuin satakertainen skitsofreenikko näiden kopioidensa kanssa.

Me muut saamme asettua siihen jonoon, josta diktaattori sit valitsee kopioitavat. Hän suosii sävyisiä työmiehiä ja muita puurtajia.

*) En väitä, etteivätkö useat muutkin olisi kiinnostuneita kaikkein eniten juuri itsestään, mutta siis maailmandiktaattorilla on kaikki päätäntävalta. Kaikissa mahdollisissa asioissa. Hän sitten suuressa jaloudessaan – tässä kohtaa naurua – delegoi valtaansa.





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#123
.
Mulla on kesäkuussa se hampaiden yleistarkastus.
Tuo kopiojono näyttää vetävän paremmin.
Miksi tuossa ovessa lukee plagiointi ?

.

karpalo

#124
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 09.04.12 - klo:22:28

Katos, kun jokaisesta ihmisestä otetaan talteen tietokoneelle, tietysti, kaikki mahdolliset tiedot, niin sit tiedot voidaan syöttää sellaselle generoijalle, eräänlaiselle biologiselle koneelle, joka sit rakentaa uuden ihmisen niiden tietojen pohjalta.
Tuloksena on täysin samanlainen ihminen kuin hän oli silloin, kun nuo tiedot tallennettiin.


Ja jos joku tohelo ihmisen uudelleenkokooja, laittaa kädet jaloiksi ja  jalat käsiksi, niin saadaan aivan uudenlainen ihmiskoalitio, joka on myös  melkoisen harvinainen uusi ihmislajike ja kompakti pakkaus, ainakin toistaiseksi.

Sattuuhan näitä sairaaloissa nykyäänkin, että leikataan väärä jalka tai polvi, niinkuin Avellakin.

Pienet kantasolupussukat ja nyssykät menee vielä helpommin sekaisin lääketieteen opiskelijoiden tuhertaessa proffan ympärillä, yliopistollisen sairaalaan biologisella koneella.


risto

#125
.
Tekniikka on jo niin pitkällä että sinut voidaan kopioida terveyskeskuksessa.
Otetaan solu nenästä, laitetaan ravintoliuokseen ja pimeään. Vähän ravistellaan niin saadaan neloset.

Lisämaksua vastaan voi käydä toisessa aikaulottuvuudessa katsomassa, millainen kopiosta tuli.
Jos ei miellyttä niin litkut vaan vessanpyttyyn. Ongelman muodostaa jono aikavaihtimelle.
Kopio on saatettu jo huutokaupata ennenku ehdit katsomaan.

- miten niin huutokaupata? No mistä luulet rahojen tulevan tähän kaikkeen?
Kopiot, joita ei lunasteta, huutokaupataan kuntien työntekijöiksi. Kuka Halsuaan ja kuka Hyvinkäälle. Tampereella on noita alkuperäisiä ihan liikaakin. Muutama on ostettu Pietariin asti.
.

THL tiedottaa

On se vaan kiva, kun on tää kopiomahdollisuus, kun toi M naurattaa tässä kohta kuoliaaksi, niin sit vaan peliin uus kopio itsestä, kun edellinen kuoli nauruun.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 10.04.12 - klo:09:10
kun toi M naurattaa tässä kohta kuoliaaksi



no on tää visionäärinkin homma rankaa. Housuun lirahtaa monta kertaa päivässä kun ei malta mennä vessaan. Maailman pelastaminen on mun hoppi.

Sini

Ei tulevaisuudessa ole diktaattoria. Ei sinne päinkään. Tässäkin suhteessa tapahtuu täysi vallankumous. Tulevaisuuden ihminen kysyy itseltään, mitä minä haluaisin/pitäisi tehdä. Nykyajan pieniltä lapsilta kuulee kaupassa äitien/isien kyselevän tenaviltaan: 'Haluatko punaisen vai vihreän X:n?' Minua aina riemastuttaa, kun kuulen tällaista. Evoluutio jyrää. Olemme matkalla kohti Platonin ihanteita.

risto

.
Joo, mut sit on kuitenkin se isä-tietää-parhaiten-efekti. Kysytään mitä lapsi haluaa, mutta isä tekee kuitenkin  niiku ite haluaa.

.hurjin esimerkki tästä on Halonen ja demarit.
Laupeudessaan demarit järjestivät "koeäänestyksen kansalle", kenet se haluaisi presidentiksi.
Kääk, sieltä pullahti Halonen esiin niin kirkkaasti että pakko oli ottaa tosissaan. Se ei kuitenkaan ollut koeäänestyksen  tarkoitus. Vielä kerran KÄÄK!

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä