Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jeesuksen 2. tulemisen haasteellisuus

Aloittaja Eugen, 02.06.10 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 28 Vieraat katselee tätä aihetta.

Paha setä

Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

THL tiedottaa

Minkälainen käsi Jeesuksella oli, kun häntä kättelit?
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Matkaleena

Mistä Se päättelee, että Setä on Jeesusta kätellyt? Kättelykö ainoastaan voi todistaa, että henkilö on ollut olemassa tai on edelleen? Taitaa sitten Tarja Halonenkin olla taruolento, ainakin minulle, kun en ole päässyt kättelemään.
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

Paha setä

Se n kanssa on tulossa hedelmätön keskustelu. Itselläni uskoon johti mielenkiintoinen tapahtuma: Minä paranin sairaudesta, josta ei edes pitäisi parantua. Olin Pieksänmaalla jossa piti tilaisuutta parantamisen armolahjalla varustettu henkilö. Rukoili puolestani ja minä joka olin jo mennyt ennakkoasenteella: "Mää en varmasti kaadu". Poks ja joku makasi kirkon lattialla. Sairaus parani ja yritän selittää itselleni että tätä ei voinut tapahtua.

Olen senkin jälkeen etsinyt tutkimuksia ja pääasiallinen viesti tutkimuksissa on ollut se että ihmeparanemiset ovat lyhytaikaisia. Mulla on mennyt kahdeksantoista vuotta ilman sairautta josta paranin.

Voin ymmärtää ja hyväksyä että Se ei usko. Ei tarvii jos ei kiinnosta. Mää en jakele Evankeliumia täällä koska keskustelufoorumin tarkoitus on keskustelu eikä pauhaaminen.

En voi kuin uskoa ja joku toinen ei voi muuta kuin olla uskomatta.
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 07.06.10 - klo:15:31

Kas kummaa kun ovat silti samaa persoonaa. Onkohan niillä jakautunut persoonallisuus? Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat yksi ja sama olento. En jaksa kirjoittaa joten kehotan lukemaan Wikipediaa.

Miten on mahdollista, että Jeesukselle tuli ristillä kuolema yllätyksenä ja vielä itse Saatana yritti huokutella tämän laistamaan hommasta, jos Jeesus ja Jumala onkin sama kaveri?
"Aye, caramba!"

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 07.06.10 - klo:16:33
Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 07.06.10 - klo:15:31

Kas kummaa kun ovat silti samaa persoonaa. Onkohan niillä jakautunut persoonallisuus? Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat yksi ja sama olento. En jaksa kirjoittaa joten kehotan lukemaan Wikipediaa.

Miten on mahdollista, että Jeesukselle tuli ristillä kuolema yllätyksenä ja vielä itse Saatana yritti huokutella tämän laistamaan hommasta, jos Jeesus ja Jumala onkin sama kaveri?

Jos nyt lukisi yleissivistykseen kuuluvan kirjan nimeltä Raamattu. Se ei tullut yllätyksenä eikä saatanakkaan ollut silloin paikalla.
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Eugen

Suatana tarjosi Jeesukselle, ei ristillä mutta erämaassa, maallista mammonaa, jos kaveri rupeaa Darth Vaderiksi Darth Vaderin paikalle.
"Aye, caramba!"

Paha setä

Tämä tapahtui hiukan ennen ristiinnaulitsemista. Vaikka en anna aihetta, niin jostain veen syystä ateisteille minun uskoni on ongelma. Ateistit, no joo, ne käyvät samaa koulua ja opettelevat ateistisia vastaväitteitä, ihan niinkuin kristityt.

Olisikohan minun pitänyt kehottaa lukemaan ja ymmärtämään? Nyt tuosta jäi jotain pois.
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

S

Oikeastaan tuossa G. Lucasin luomassa Star Warsin tarussa on kaikki hyvän uskonnollisen myytin ainekset. Hyvä vs. paha, sekä muut vetävät mystiset elementit, jotka tekevät siitä eittämättä nykyajan suurimman kultti-ilmiön.

- Oman kulttuurillisen maailmanlaajuisen koulukuntansakin uskollisine kannattajajoukkoineen ovat sen lisäksi vielä kehittäneet ilmiön ympärille. Fanaattisia faneja löytyy siis sankoin joukoin tältäkin saralta. Eikä se juurikaan häviä suosiossa Jeesus-kultille.

- Toisaalta olkoon jokainen autuas omassa uskossaan. Mikään ei ole kuitenkaan niin pyhää, etteikö sitä voi ääneen kritisoida, tai laskea siitä jopa leikkiä. Kaikkea saa, sekä kuuluukin arvostella - myös uskonnollisia ilmiöitä. Eivät ne tee suurtakaan eroa muihin elämän ilmiöihin nähden verrattuna!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

karpalo

Näinhän voip olla., Ässä., itseäni ei kyllä kiinnosta kenenkään uskon tai vakaumuksen mitätöiminen.

Taikka sitten sen vähätteleminen., on monesti vielä semmoinen asia., mikä on tullut mukaan ns. äidinmaidossa.  Miksi sitä alkaisi rienaamaan tai kyseenalaistamaan., siitä on aina enemmän haittaa kuin hyötyä.

Uskon avulla tehdyt rikolliset ja terroristiset työt kuuluvat taas Kriminaalipuolen asioihin.

Periaatteessa ainoa vakaumus., mitä joskus tulee arvostelleeksi., on lähinnä poliittinen ja kohdistuu joskus viherpiiperöihin.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä