Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

lokikirja: mitä me tänään opimme

Aloittaja rapevainaa, 30.08.10 - klo:11:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Ässä, keksitkö ihan omasta päästä tuon kaiken potaskan? Sitten vielä esiinnyt maailmantalouden asiantuntijana.

Sinä olet putipuhdas kommunisti. Synnynäinen kaaderi kolmannessa polvessa. Koulutettuna sinusta saa siperiaan hyvän vankilanjohtajan. Siellä voi kouluttaa toisinajattelijoita. Se olisi hyvä homma.

PusiSusi

Hooka hey!

Tämän perusteellisen tyhjentävän analyyttisen pohdinnan jälkeen voisin kuitata, jotta rikas nousuhumala on köyhää harmautta paree.

Rehellisesti, oletteko koskaan olleet nousuhumalassa?

S

Kyllä nuo omakohtaiset ajatukseni ovat puhtaasti eletyn elämän tuomaa syvämietteistä kokemuksellisuutta. Tosin olen siltikin kannanotoistani, tai ns. toisinajattelijan luonteestani huolimatta mahdollisimman epäpoliittinen hahmo. Minut voi kyllä ihan vapaasti määritellä miksi haluaa - ei se minua mitenkään häiritse, pikemminkin huvittaa!

- Lyököön siis leimoja tai luokitekoon ne, jotka sellaisia omissa ahdasmielisissä asenteissaan muutenkin harrastavat. Itseäni se ei hetkauta puoleen eikä toiseen. Olen kuitenkin kaikesta vastustuksestakin huolimatta oma ainutlaatuinen itseni, jota ei mitkään ulkopuoliset määritelmät muuksi muuta!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Letti

Ihminen on riistäjä, eikö koskaan antaja?

Eläkeläinen ja sairaseläkeläinen maksaa yhteiskunnalle ja valtion virkamies päivät pitkää netissä, maksaa yhteiskunnalle.

Joku ne maksaa, me veronmaksajat, mutta on kiva, että otatte meidät yhteisöönne.

PusiSusi

Mun maksaa aina perjantaisin lunnaat, oi kuinka kauniit on kunnaat ja surua, turhaa murhetta liikaa, elämä on ihanaa, kun oikein kunnolla tsiikaa.

Letti

Elämä on suurta,
syvää ja hyvää,
haastetta ja jyvää.
Pahaa ja sahaa,
rahaa ja vähää.

Kaikki on alkanut näyttää feikiltä.

PusiSusi

Kaikki ei ole siltä mitä näyttää, hyvä pahakin voi olla jopa timangi ja ihan paras.

Letti


THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: PusiSusi - 15.10.10 - klo:23:02
Kaikki ei ole siltä mitä näyttää, hyvä pahakin voi olla jopa timangi ja ihan paras.

Niin, ei oo kaikki sitä, mitä näyttävät.
Susi lampaan vaatteissa, oot varmaan kuullu sata kertaa.
Hyvä Paha? Onko se jotain viinaa?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä