Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Yliherkkyys

Aloittaja THL tiedottaa, 20.06.12 - klo:08:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

.
Voisitko mennä sinne edes tiedustelemaan mitä tuleman pitää?


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Ripa - 18.08.12 - klo:07:15
.
Tuskin sinua Tampereen nakkijonossa tunnetaan, mutta voihan olla että ...


Voihan sitä polvea näyttää muillekkin ihmisille  siellä nakkijonossa. Pitkä jono ja hitaasti kulkee eteenpäin. Eivät kuitenkaan uskalla käydä leukailemaan, kun näkevät tosisoturin.

Sitäpaitsi muistan kuulleeni, että joku turkulainen ex - muukalaislegioonalainen, joka oli myös törkkinyt polveensa jotakin kramaleita, jotta pääsi saikulle, niin näyttäessään nakkikioskijonossa sitä polvenpoloistaan, niin oli saanut alennusta nakkien hinnoista.

Kannattaa otta kaikki irti, mitä yhteiskunta tarjoo, epävirallisestikin.

risto

.
Niin. Tiiä vaikka saisi ylimääräisi kebabbeja imaiseksi.
Alennus ainaki napsahtaa kun kertoo että on Kollaan veteraani.
Ähänrootin joukoissa.

AveLazio

#63
Kulman takaa, aloin jo arvostaa sinua. Mutta älä edes laske leikkiä siten, että olisin hankkiutunut pois taistelusta telomalla itseäni. Itsehän hinguin taisteluun! Se on ihanaa, siviiliukkeli... Tuo on suurin loukkaus, mitä sodassa haavoittuneelle voi sanoa. Suurin loukkaus. Vaadin anteeksipyyntöä.

Haavoituin yötaistelussa polveen, huonolla säkällä (sillä luoti tuli epätyypillisesti sivulta; varmaan vahingonlaukaus lippaan vaihdon yhteydessä), itsekin olin kyllä varomaton (kohottauduin vähän vaihtaessani itsekin tuolloin lipasta; alokkaan virhe - kuin olisi vetänyt vahingossa sokan irti käsikranusta, joka on kiinni tetsareissa!).

En edes huomannut asiaa, koska ammuimme makuulta. Osuma tuntui vain pikku potkulta polveen, joka turtui heti. Taistelun jälkeen huomasin, että en pysty edes seisomaan ja että housunlahkeeni oli tyystin veressä. Kenttäsairaalassa homma hoidettiin hyvin ja 2 viikon päästä olin taas taistelemassa - with a vengeance.

Korjattu polvi kesti kunnossa kymmeniä vuosia.  8 v sitten polvi alkoi luhistua. Olihan tullut ikää ja luodin vaurioittamat hermot alkoivat kuolla. Siinä tilanteessa nyt olen - ja paremmaksi ei taida polvi muuttua, hm.

Jokohan haavoittumiseni voisi jättää keskustelun ulkopuolelle. Tiedän, että et sinä sitä lietso, vaan pohjaköli, tuo wannabe-sotilas, joka ei uskaltanut itse lähteä katsomaan, miltä se sota oikein tuntuu. Olkoon se kölin trauma - sille ei voi mitään.

Tuommoista leikkiä ei sovi laskea, Kulman takaa! Pyydä miehenä anteeksi tai sait juuri uuden vihollisen. Tämä on niin paha juttu minun elämässäni. Ymmärrätkö.

Ja köli, minä tosiaan saan ilmaisia kebabeja vanhalta mieheltä, joka pitää pientä kebab-ravintolaa Tampereella. Hänen poikansa oli vakinaisessa armeijassa siinä maassa, jossa Legioonakin taisteli. Vihollinen oli yhteinen. Kyllä ny vähemmästäki ilmasia kebabeja, peijakas! Käyn hänen luonaan syömässä ja rupattelemassa melkein joka viikko. Huomaatkos, köli, että on iloinen asia olla soturi, synkähkö hehe.
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

#64
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 19.08.12 - klo:15:36
Kulman takaa, aloin jo arvostaa sinua. Mutta älä edes laske leikkiä siten, että olisin hankkiutunut pois taistelusta telomalla itseäni. Itsehän hinguin taisteluun! Se on ihanaa, siviiliukkeli... Tuo on suurin loukkaus, mitä sodassa haavoittuneelle voi sanoa. Suurin loukkaus. Vaadin anteeksipyyntöä.

Haavoituin yötaistelussa polveen, huonolla säkällä (sillä luoti tuli epätyypillisesti sivulta; varmaan vahingonlaukaus lippaan vaihdon yhteydessä), itsekin olin kyllä varomaton (kohottauduin vähän vaihtaessani itsekin tuolloin lipasta; alokkaan virhe - kuin olisi vetänyt vahingossa sokan irti käsikranusta, joka on kiinni tetsareissa!).


.........siis omat ampui, tuo esimerkkitapaukseni turkulaisesta on kuulopuhetta. Olipas teillä operaation johto ja toteutus sekalaista, kun eivät pysy nahoissaan vaan räiskivät sinne ja tänne.

Ei tässä mitään anteeksipyyntöjä tarvita, sodat on sotia jne. Laita lokikirjoituksena tapahtumat yötaisteluista, jossa haavoituit, niin kaikki saa ne lukea, ei tule tulkintavirheitä. Kyllä kai siitä on raporttia vaikka kuinka paljon. Isäni taisteluista talvsovas, siis niissä missä hän haavoittui, niin niistä löytyy raportteja ja lehtikirjoituksia.

Sitäpaitsi tämän tästä saa lukea metsästäjienkin vahingonlaukauksista, kun ammutaan kaveria, eivät ne mitään Glooriaa ole, tuollaiset vahinkolaukaukset.

PS.

Ei kannata olla yliherkkä Foorumeilla.


AveLazio

kulma, selitin väärin, koska ymmärsit väärin. Tai sitten olet turhankin outo.

Mistä sait käsityksen, että omat ampuivat minua? :o Ensin luulit minun itse ampuneen itseäni. :o Et siis ymmärrä, että rättipäävihollinen ampui minua.

En minä pilkkaa sinua seniiliydestäsi En! Mutta mieti kaksi kertaa, ennen kuin häpäiset itseäsi lisää kirjoittamalla tälle foorumille. Tämän neuvon sinulle, ystävällisesti. Jos olet jossain laitoksessa, pyydä hoitajaa lukemaan loukkaavat tekstisi, ennen kuin lähetät niitä pahoittamaan muiden mieltä. Vai onko sinusta tärkeää loukata muita? Lieventääkö se tuskaasi? Toisaalta - ei minua käpykaartilaisten ilkeilyt ole ennenkään hetkauttaneet. Ei väliä, ukkopolo.

Mutta ota oppia Pohjakölistä, jota pyrit jäljittelemään jo nyt. Hän osaa ilkeillä älykkäästi. Jatka jäljittelyä! Et hänen tasolleen tosin yllä - Kölin saavuttama vittuilun taso vaatii jo huomattavaa älykkyyttä. Mutta yritä nyt jotain ilkeää, kun kerran mieli tekee... ::) Kyllä me kaikki yritetään ymmärtää ja sillai.

Oletko nuorna käynyt armeijan? Aselajisi?

On meillä kuule kaikilla suvussa talvi- ja jatkosodan käyneitä. Älä vapise sotasankareitten selkien takana herjaamisiesi jälkeen.

Menetit kunnioitukseni niin täysin, etten enää edes halua anteeksipyyntöä laiseltasi aralta herjaajalta.

Selvennän: Polveeni osui luoti, joka tuli vihollisen puolelta. Mutta niin sivusta vinottain, että arvelen sen olleen vahingonlaukaus. Yötaisteluissa nimittäin molemmilta puolilta ammuttiin vain suoraan eteen, jossa oli se vihollinen, joka oli minulle vaarallisin. Koska hän ampui juuri minua kohti! Ei siellä sivulle ammuttu, toisin kuin maailmansodan konekivääreillä. No, et selvästikään tiedä sodasta YHTÄÄN mitään. Niinpä pidättäydy vittuilemasta minulle haavoittumisestani.

Olet liian heiveröinen vittuilija, että vaikka loukkasit soturia (jo kahdesti!), en viitsi sanoa sinulle pahasti.

Elä elämääsi, vittuilija. Hyvää toivon sulle. Mutta jos vielä ilkeilet, nitrohippi, saatan suuttua... ;)
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

#66
Yliherkkyyttä ilmassa.

Ave on heitellyt näitä hippi-termejä solkenaan.

Seuraavaksi, Ave, luetteloi kaikki hipit hierarkiseen järjestykseen. Eihän me muut voida muutoin tietää esmes onko nitrohippi vai sivarihippi se, joka komentaa toista. Mää kyllä vähän arvaan, et miten toikin menee.

Niin, ja onko sillä merkitystä, miten kukin hippi pukeutuu? Paljonko hame alentaa statusta?





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Hame ei alenna statusta. Naisilla jopa nostaa sitä. Siis statusta.

kulma-hippi ei ole vielä täsmentänyt, minkä lajin hippi hän on. Siksi pidän oletusarvona, että hän on äkäinen, seniilistyvä nitrohippi, jolle tulee hard-on, kun pilkkaa sotilaita.

Omistan tämän hänelle:


http://www.youtube.com/watch?v=D6JZnBcyWps
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

.
Ave oli paikalla ammattitappajan roolissa. Sait siitä maksun. Kuten sanoit, tappaminen oli ihanaa.
Kai se osuma oli yhtä ihanaa nyt olet saanut retostella mokomalla paskalla lopun elämääsi.

Ällöttävä tyyppi.
.

risto

.
Jokin aika sitten Ave meni Aamukampa-foorumiin keskustelemaan "kansainvälisestä sotilasurasta" ja mainitsi että tappaminen on parempaa kuin paras seksi.
Siitä vasta nauru syntyi.

Öööööhhhh.....

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä