Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hawking ja tarpeeton Jumala

Aloittaja Bongaaja, 03.09.10 - klo:15:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Patu

Minä kyllä olen kuullut tuon, mutta en muista. JukriS se ei ole.
Meidän muija tietää sen joka latasi sen paukun ennen kuin se, jonka nimeä en millään muista, pamautti sen. Taivahan tosi on niin.

kanttuvei

.
No sitku se selviää se X niin ave tulee ja kysyy kuka pamautti X:n käyntiin.

Ave on huipputyyppi kysymään, mutta ei vaivaudu etsimään googlesta vastausta.

No minä tiedän vastauksen. Se tuli multiavaruuden rinnakkaisulottuvuudesta aikasiirtymänä.
Sen synnytti työntävä voima, niinkuin monen muunkin kuuluisan persoonan.

Homman voi pilata vain kolme sanaa: "onko se siellä!" vai oliko se sittenkin "onko se siellä?"

Patu


Sitä minäkin täällä vähän outona olen ehtinyt ihmetellä mistä Ave juttunsa bongaa. Kun minä kirjoitin JukrikSen teorioista Ave lataa Jumalasta. Piti ihan kokeilla mitä löytyy googlettamalla JukriS:
http://www.google.fi/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&channel=s&hl=fi&source=hp&q=JukriS&meta=&btnG=Google-haku



Siinä se JukriS testaa planeettojen ratoja.

karpalo

#253
Kyllä kyllä, niinkuin heti havaitsit, JukriS, kun hän on tämmöinen Kotitiedemies, niin hänellä ei ole niin suuria resursseja, kuten esim Cernin tutkimuskeskuksen avaruuden hallintaan erikoistuneilla Visionääreillä.

Siksipä hän käyttää näitä kansanomaisia "Mää Ite"-Tiedemiehen hyväksi havaittuja kotikonsteja.

Olen usein päivitellyt vaimoni ja erään hänen sukulaisensa kanssa, että kuinka noin alkeellisilla välineillä on kuitenkin päästy huippuluokan lopputuloksiin.

Esimerkki urheilupuolelta. Hinta/Laatusatsaus esim Jokereissa...Aivan Persiillään.

Tuo tutkiminen on taitolaji, kuten urheilujohtaminenkin. Tästä johtuen uskoisin, että JukriS, melkeinpä millä tahansa inhimillisellä alueella on edistyksellinen ja suuren luokan VISIONÄÄRI, sanan todellisessa merkityksessä.



Hän kantaa tiettävästi aina mukanaan Leonardo Da Vincin karttoja, muistaa tietenkin kaikki ulkoa, mutta varmuuden vuoksi kuitenkin, kunnioittaa näin oppi-isiään.

AveLazio

Mikki. Vain luuserit googlettaa. Fiksut tietää ilmankin.
At a narrow passage there's no brother, no friend


Sini

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 05.01.11 - klo:14:59
Jumalasta sen verran, että jos universumi on joskus syntynyt (eikä ole aina ollut olemassa), niin kuka sen pamautti käyntiin...

Jumala syntyi Tyhjyydestä. Tyhjyys kävi niin painavaksi, että poks vaan Jumala  syntyi...

kanttuvei


Patu

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 17.09.10 - klo:17:33
Kaikki teoriat joissa vetävä voima on, ovat satuja koska ei vetävää voimaa oikeasti ole olemassa.

Nyt minulla on laskelmat edenneet ja täytyy sanoa että JukriS onkin väärässä.
Olisikohan laittanut yhtälöihinsä vahingossa "-"-merkin kun pitää olla +. Silloin se oikeasti vetävä voima näyttäsi olevan työntävä.
Voisitko JukriS laittaa yhtälösi näkyville niin katsotaan yhdessä miten se menee.

Mustat aukot on mielenkiintoisia. Minun laskelmani osoittavat että jos tulee liian lähelle, ei kuitenkaan vielä sinne aukon suulle, se aukko vetää sisäänsä sille alueelle eksyneet kappaleet ja hiukkaset. Sinne menee eikä takaisin pääse. On ns. tapahtumahorisontti jonka takaa ei sitten kuulu enää mitään tähän maailmaan. Se on vähän kuin Kelan vakuutuslääkärin oven kynnys: sinne jos menee paperi niin sinne meni eikä mitään kuulu. THL voisi täsmentää.
Tämä mustaan aukkoon hupsahtaminen on yksi esimerkki sitä että JukriS laski väärin. Ei pelkkä työntö voi olla sellainen että jos liian lähelle menee niin ote kirpoaa. Ajattele vaikka että olet jyrkänteen reunalla ja takaa puhaltaa kova tuuli, se JukrikSen työntövoima. Voit mennä ihan vaikka kuinka lähelle reunaa ja aina voi tulla takaisin. Tuuli puhaltaa yhtä lujaa lähellä reunaa kuin reunallakin. Vasta jos menet yli reunan niin se on sitten menoa.
Mustan aukon lähellä vetovoima vaan kiihtyy, ja jos se jyrkänne olisi musta aukko niin jo ennen reunaa tulisi lähtö.

Minulla on laskelmat kesken aurinkojen, planeettojen ja galaksien synnystä. Minusta näyttää että ilman vetovoimaa niitäkään ei olisi syntynyt. Olen nyt ajanhetkessä 10-36 s. Se on tuo inflatorinen maailmankaikkeus vähän työläs laskea, mutta eihän se tavallista korkolaskentaa kummempaa ole.

Laitapa JukriS ne yhtälöt esille niin jatketaan.

THL tiedottaa

#258
Lainaus käyttäjältä: Patu - 08.01.11 - klo:10:45
Lainaus käyttäjältä: JukriS - 17.09.10 - klo:17:33
Kaikki teoriat joissa vetävä voima on, ovat satuja koska ei vetävää voimaa oikeasti ole olemassa.

... Sinne menee eikä takaisin pääse. On ns. tapahtumahorisontti jonka takaa ei sitten kuulu enää mitään tähän maailmaan. Se on vähän kuin Kelan vakuutuslääkärin oven kynnys: sinne jos menee paperi niin sinne meni eikä mitään kuulu. THL voisi täsmentää.
Tämä mustaan aukkoon hupsahtaminen on yksi esimerkki sitä että JukriS laski väärin. ...

Laskiko?

Minä kun olen ollut siinä käsityksessä, että JukriS ei osaa laskea.
No, pyllymäkeä, joo, mut ei se mitään matematiikkaa hallitse.

Pyllymäessä JukriS on siellä ylhäällä ja huutaa: "Työntäkää!"

Ja muutoin ihan oikean henkilön puoleen käännyit, kun pyysit minua täsmentään sen, miten Kelan kanssa nykyisin asioidaan.

Se menee nykyisin niin, että kaikki tapahtuu Internetissä. Kelalla on sellainen tietokoneohjelma ja sit skanneri, joka lukee asiakkaan täyttämän lomakkeen. Juu, ja hyvin tiesit: virheitä tulee niin maan peijakkaasti. Eräskin Reisjärven syrjäkylällä asuva 94-vuotias mummo sai lähetteen sekä alkoholistiparantolaan että työkyvyn arviointijaksolle. Jos mummo laiminlyö jommankumman, häneltä viedään kaikki etuudet. Näin sanotaan Kelan lähettämässä kirjeessä.

Kelasta on annettu tänään tiedote, jossa vakuutetaan, että kaikki virheet kyllä korjataan. Tähän mennessä virheellisiä päätöksiä, siis pelkästään tästä uudesta järjestelmästä johtuvia, on lähtenyt maailmalle yli 3000. – Arviolta, eihän sitä kukaan oo pystyny laskeen, kuten ei Jukriskaan omia työntövoimiaan.





 
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 08.01.11 - klo:13:21

Kelasta on annettu tänään tiedote, jossa vakuutetaan, että kaikki virheet kyllä korjataan. Tähän mennessä virheellisiä päätöksiä, siis pelkästään tästä uudesta järjestelmästä johtuvia, on lähtenyt maailmalle yli 3000. – Arviolta, eihän sitä kukaan oo pystyny laskeen, kuten ei Jukriskaan omia työntövoimiaan.

Olisko tämä, THL faktaa vai Fiktiota? en lähde itse tutkimaan, on vähän kiire nyt, uskon sanaasi, jos totta on niin onhan tää aika hauskaakin aikaa, siis tulossa monelle ihmiselle mielenkiintoisia viestejä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä