Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 10.07.24 - klo:17:39
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 10.07.24 - klo:09:10Kaikille ns. yli-ikäisille tullee ns. huonoja päiviä - myös Biden:illä . Jumala varjelkoon maailmaa Biden huonoista päivistä juuri nyt - toivon.

Muisto

Ps. Onhan Donald Trump aikamoisen vanha, mutta ei sentään sekoile sanoissaan kuten vanhukset yleensä tekevät - uskon?

Trump pystyy huijaamaan uskottavasti, koko ajan. Presidenttinä toimiminen on aika raskasta yli 80-vuotiaalle. Lukemattomia asioita pitäisi muistaa ja osata yhdistellä koko ajan. Mutta mitähän mahtaisi tapahtua Venäjän ja Ukrainan väliselle sodalle, jos Trump tulisi valtaan? Jos presidenttiä ei voida tuomita rikoksista, niin niitähän sitten voisi tehdä koko ajan lisää.
 

Just joo ja nimenomaan suuria valtakunnanrikoksia voi tehdö tuosta lonkalta vain oman mielensä mukaan ?.

Muisto Keijo Kullervo

Johanneksen Ilmestys 21.6

"Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi."

Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 11.07.24 - klo:08:16
Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 10.07.24 - klo:17:39
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 10.07.24 - klo:09:10Kaikille ns. yli-ikäisille tullee ns. huonoja päiviä - myös Biden:illä . Jumala varjelkoon maailmaa Biden huonoista päivistä juuri nyt - toivon.

Muisto

Ps. Onhan Donald Trump aikamoisen vanha, mutta ei sentään sekoile sanoissaan kuten vanhukset yleensä tekevät - uskon?

Trump pystyy huijaamaan uskottavasti, koko ajan. Presidenttinä toimiminen on aika raskasta yli 80-vuotiaalle. Lukemattomia asioita pitäisi muistaa ja osata yhdistellä koko ajan. Mutta mitähän mahtaisi tapahtua Venäjän ja Ukrainan väliselle sodalle, jos Trump tulisi valtaan? Jos presidenttiä ei voida tuomita rikoksista, niin niitähän sitten voisi tehdä koko ajan lisää.
 

Just joo ja nimenomaan suuria valtakunnanrikoksia voi tehdö tuosta lonkalta vain oman mielensä mukaan ?.

Nyt sitten Trump sai osuman ja ampuja kuului vielä hänen omaan puolueeseensa. Ilmeisesti oli kokenut, että Trump olikin pettänyt hänet. Saa nähdä, miten paljon näitä poliittisia ampumisia vielä tulee, kun vaalit käynnistyvät. Yhdysvalloissahan kuolee ihmisiä ampumisten seurauksena joka päivä ja aika montaa poliittisessa asemassa olevaakin on ammuttu ja muutama presidenttikin joutunut kohteeksi. Olisikohan jo aika muuttaa aselakeja? Suomessakin kyllä varsinkin katuväkivalta on lisääntynyt. Aika usein puukotuksia, mutta nykyisin myös ampumisia. Työttömyyden jatkuva lisääntyminen ja tukien alentuminen saattavat myös johtaa väkivaltaisiin tekoihin. Kun tuntuu siltä, ettei millään ole enää mitään väliä. 8)

Muisto Keijo Kullervo

#1703
Kuva: Tarkoitus on mennä Kaukaan kuntohalliin jos ei mikään muu meno sitä estä. Ikää on minulla melkein 83 vuotta...



Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

USA?

Kamala(n) paikka?

Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä?"