Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muistopäivä

Aloittaja AveLazio, 13.03.13 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

#40
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 16.03.13 - klo:08:20
Edellä sanottu tarkoittaa (kuten Sinä sivistynyt herrasmies toki ymmärrät sanomattakin), että minun olisi mahdotonta olla kommunisti, fasisti tai kansallissosialisti.

Oletko sinä, NR, kokenut aikuiskasteen? Vai siirtynyt ateismiin? Eller va?

Tavallinen Ev Lut. Kuvassa Rauman kirkko, Pyhän Ristin kirkko on avoinna joka päivä.  Rauma on Suomen kolmanneksi vanhin kaupunki. Sai kaupunkioikeudet vuonna 1442. Mitään niin vanhaa ei kaupungista taida kuitenkaan löytyä tätä yhtä kirkkoa ja toisen kirkon raunioita lukuunottamatta



Joo, tuolla tulee poikettua ehkäpä viiden vuoden välein, lähinnä jonkun uteliaan, tutun taikka sukulaisen kanssa. Rukoilen suht harvoin eikä minulla ole mitään taikakaluja rukousteni aikana.

Rukouskin voi olla vain joku henkäys taikka toivomus:

 - Tulisi nyt Lotossa vaikka jotakin hieman enemmän !

Tai vastaavaa. Mikä on oma rukoilukäytäntösi ?

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

AveLazio

#42
Ylväs kuva Pyhän Ristin kirkosta. Kiitos, Nicht Rauchen. Se on maamme varjeltavia kohteita - onkohan se myös UNICEFin listalla. Ja eikös Puu-Rauma ole myös suojelukohde? Vai menikö väärin... Rauma ist gut - kieli vain pelottaa ainakin savolaisia. :) Oletko sillä seuduin syntynytkin?

Rukoilu: Olin arkinen tapakristitty. Sitten vammauduin pahasti, kaksikin kertaa. Tuolloin lupasin Jumalalle, että jos selviän tästä, en koskaan kiellä Hänen nimeään. Selviydyin. Ja lupaukseni olen pitänyt (Jumalan kanssa ei oikein uskaltaiskaan ruveta sanojaan pyörtämään...). Rukoilen lyhyesti aamuisin ja iltaisin.

Tälle saa nauraa ja tätä saa pilkata niin paljon kuin haluaa. Vaistoan, että sinä Nicht Rauchen, et tästä ilkeile.
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Me protestantit emme rukoile tuommoista. Anon läheisilleni hyvää - siinä sivussa itsellenikin. Hmm, erityisesti itselleni. Pahaa en kokemusteni jälkeen ole rukoillut edes pahimmille vihollisilleni (jotka kyllä saisivat jäädä bussin alle...).

Oletteko muuten huomanneet maailman tekopyhimmän lauseen: Kun tapahtuu jotain järkyttävää joku mukahurskas sanoo, että "tätä en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni". Hehe, kylläpä varmaan toivoisi.

Etkö sinä Tuplanikki rukoile koskaan? Vai pelkästään pahoissa paikoissa?
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Lainaus käyttäjältä: juuli - 16.03.13 - klo:09:52
.
.

.......Kirkkoni.




Jos eivät kalat anna anteeksiantoa, niin siis hukuttaudut murheinesi tuonne ?


Juuli Hukkaskukka

.


Rauchen, valitan. Minun on tuotettava pettymys.
Minulla ei ole  murheita. Olen onnellinen.
Käyn kiittämässä uudesta alusta. Halvauksesta toipumisesta.
Minä kävelen.
.
reino & aino hukkanen

AveLazio

#46
Tupla, mitäs näistä pikku torailuista. Nobody cares.

Mutta toivoisin, että jättäisit jo tuon ikivanhan vitsisi "Ave ampui itseään". - En ole ikinä ymmärtänyt, miksi häpäiset haavoittunutta jalkaani vittuilemalla, että ammuin siihen itse. Miksi loukkaat minua noin.

Olisikohan sinusta ollut aavikkosotiin lähtijäksi. :D Leiki siel kodossasi sotasankaria He-Man-nukeillasi ihan rauhassa. En pilkkaa enkä kerro kellekään. (Minulla ois muuten ylimääränen Skeletor-nukke hameineen kaikkineen, interested?)

Tuplanikki, vakavasti tämä: Sinä revit elämääsi valoa vittuilemalla muille. Hmm - onko hyvä... Saat kympin jos keksit kerrankin aidosti myönteistä sanottavaa 3 viestin verran.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Juuli Hukkaskukka

#47
.
.

Ota tupla huomioon jotta minulla on mistä revitellä. Sulla ei.  
.
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

reino & aino hukkanen

risto


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä