Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Sampo

Aloittaja Eugen, 29.03.08 - klo:16:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perjantai

Vaiha jo sitä pankkia Dianoora :wink:

dianora

:lol:  :lol:

Hiljaa hyvä tulee.. pitää edetä hitaasti kiiruhtaen tässä asiassa. Kaikissa jutuissa se ei ole onnistunutkaan  :oops:  Mutta harkinnassa on kaiken aikaa, että jos ei ...
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Perjantai

Toivo ainakin,että kesä tulee pian  :wink: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200804167529060_uu.shtml
Meinaan vaan,että lupaavat ihan kesään asti ongelmia :lol:

Eugen

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Liekkö tarkoitettu kenellekään  :P mutta mulla siihen tulee aina sellanen ilmoitus jostain turvasysteemistä ja kun sen hyväksyy, pääsee kirjautumaan  :roll:  Muistelen kuulleeni, että verkkopankki ei toimi vanhoilla Windowseillakaan (pitikö olla XP) ja että pankki on luvannut tulla vastaan (rahallisesti) niitä joilla vanhempi versio. Tiedä tästäkään jutusta...

Jossain oli, että antavat, jonkin alennuskupongin, jolla saa Mustastapörssistä ostaa satasen alennuksella tiekkarin, jos on liian vanha mylly (2k tai vanhempi)... Kanavoivat vaan ostot Keskolle ja todellisen alen kanssa niin ja näin....
"Aye, caramba!"

dianora

Vai noin se meni  :?

Mitenkähän käy niiden palvelumaksujen palautusten tai alennusten kanssa  :shock:  Taitaa olla turha toivo sekin ...
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Sampo Pankki hyvittää palvelumaksuja

Sampo Pankki ilmoitti keskiviikkona poistavansa kaikilta henkilöasiakkailtaan kuukausittaiset palvelumaksut neljäksi kuukaudeksi.

Palvelumaksuhyvitys koskee kaikkia kesä-syyskuussa veloitettavia käyttötilipakettien ja korttien kuukausimaksuja sekä jatkuvan rahastosäästämisen merkintäpalkkioita.

- Suoraan sanoen palvelumme on ollut huonoa. Nyt meillä on vain yksi vaihtoehto: olla selkeästi parempi, sanoo varatoimitusjohtaja Maarit Näkyvä pankin tiedotteessa.


http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=126531

Paha setä

Että näin:

Tampereen kaupunki siirtää toistaiseksi palkanmaksunsa pois Sampo Pankista. Päätöksen taustalla on hieman yli tuhannen työntekijän palkanmaksun myöhästyminen tiistaina Sampo Pankin tietoliikennejärjestelmän ongelmien vuoksi.

Koko uutinen löytyy osoitteesta:

http://www.yle.fi/uutiset/24h/id88892.html
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Posiella

Siirtykää Tapiolaan!

Jos siirrätte Tapiolaan(tai teillä on jo) perusvakuutukset: kotivakuutus, autovakuutus ja vaikka matkavakuutus Tapiolassa ja avaatte sinne palkkatilin, saatte vakuutuksiin 15 % alennuksen.  Lisäksi verkkopalvelu on ilmainen, kortit ilmaisia, maksut ilmaisia, ei mene palvelumaksuja ja Tapiola jopa maksaa sille palkkatilille korkoa 2.25 % päiväsaldolle!

Terveisin nimimerkki Tapiolaan siirtynyt Posi
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Indigo

Ohoh, tuohan kuulostaa jo kiinnostavalta. Kiitos Posi, henkilökohtainen pankkineuvojamme.

..komenna tuo kärpänen matkoihinsa..

Mitä sinulle oikein kuuluu, mitä olet puuhaillut kun eiole mitään kuulunut pitkään aikaan?

Indigo

Posiella

Kärpänen sai juuri uuden hengen! Ei sitä voi nyt tappaa.
Kiitos, Amanda! :D

Jaa, että missä olen luuhannut?

Olen ollut Aaronin kanssa tekemässä asuntokauppoja, tehnyt töitä ja töitä ja töitä.
Teen kahta työtä nykyään eli yritän tappaa itseni työnteolla.

Jos selviän hengissä, yritän taas laahata luuni tänne.

Kevätterveisiä ja hauskaa Wappua kaikille!

Toivoopi Posi
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä