Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Esmerkixin ketju

Aloittaja Esmerkix, 18.04.15 - klo:16:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Hyvä, kun ainakin jaksat yrittää.

Olet melkoisen sosiaalinen ihminen. Kunnioitan sinua siitä myös, että et koskaan väkisin tuputa omia mielipiteitäsi täällä muille ihmisille.

Hyvää jatkoa, toivon sinulle ja koko saitille, eiköhän se tästä vielä nouse ?

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 12.10.19 - klo:13:20
Hyvä, kun ainakin jaksat yrittää.

Olet melkoisen sosiaalinen ihminen. Kunnioitan sinua siitä myös, että et koskaan väkisin tuputa omia mielipiteitäsi täällä muille ihmisille.

Hyvää jatkoa, toivon sinulle ja koko saitille, eiköhän se tästä vielä nouse ?

Kiitos.
Yritetään, ponnistellaan...

Esmerkix

Tänään on niin kaunis päivä, että on pakko lähteä ulos kävelylle. Minua kyllä hieman harmittaa (hieman?), kun täällä on niin vähän väkeä kirjoittelemassa ja niitä harvoja, jotka kirjoittavat, arvostellaan taas ankarasti.  Voimakas, usein asiatonkin arvostelu on se alkuvoima, joka lopettaa vähitellen kirjoittelun vähän jokaisella palstalla. Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia keskenään ja se pitäisi vain hyväksyä. Jos emme hyväksy sitä, niin meidän on pakko muuttaa korpeen, yksinään asumaan ja mieluimmin ilman mitään mukavuuksia ja yhteyksiä ulkomaailmaan, toisiin ihmisiin eritoten.

Suti

Olen pitkään rajoittanut osalistumiseni vain seurantaan. En ole kirjoittanut mitään.

Esmerkix kirjoittaa usein asiaa, mutta ei myönnä että politiikassa on tehtävä yhteistyötä ja kompromisseja. Kompromissiton keskustelu tappaa foorumin siinä kuin asiaton arvostelu.
päivä kerrallaan

Esmerkix

#564
Lainaus käyttäjältä: Suti - 23.10.19 - klo:17:37
Olen pitkään rajoittanut osalistumiseni vain seurantaan. En ole kirjoittanut mitään.

Esmerkix kirjoittaa usein asiaa, mutta ei myönnä että politiikassa on tehtävä yhteistyötä ja kompromisseja. Kompromissiton keskustelu tappaa foorumin siinä kuin asiaton arvostelu.

Kaikesta ei voi eikä tarvitse tehdä politiikassakaan kompromisseja. Siksi hallitukset muodostetaankin usein sellaisten poliittisten ryhmittymien kesken, joiden näkökulmat ovat lähimpänä toisiaan. Puolue, joka tekee sellaisen kompromissin, jota sen äänestäjät vastustavat, menettää yleensä huomattavasti kannatustaan seuraavissa vaaleissa.
On aika vaikeaa arvioida, milloin jokin poliittinen puolue on tehnyt kompromissin, eli pettänyt äänestäjiensä odotukset, vai onko äänestäjät vain kuvitelleet, että ko. puolue toimisi heidän etujensa puolesta. Seuraavalla kerralla petetyiksi itsensä kokeneet saattavat äänestää mieluimmin jotakin toista puoluetta tai - mikä nykyään on aika yleistä - jättävät kokonaan äänestämättä.





karpalo

Kompromisseja tehdään niin politiikassa kuin avioliitossakin.

Yksinvaltius ei ole tätä päivää muualla kuin Islamismissa, eikö niin ?

Esmerkix

Kylläpä ovat hyviä nuo kuivatut, ryppyiset karpalot - salaatin joukossa... ;)

karpalo

Tuo karpaloista ottamani valokuva kertoo vain sen, että suolla taapertaessa voi löytää itsensä ihmemaasta.

Aivan kuin ihminen joka taapertaa epäonnistumisten viidakossa, siellä suossa, pitkin harmaata arkea, saattaa joskus löytää onnen omien ponnistustensa ansiona ja palkkana.

En kait ole niin ryppyinen, mitä Esmerkix ounastelee. Toisaaltaan joku ryppy siellä täällä ei haittaa, se vain kertoo elämän viisauden sisäistämistä ?

Esmerkix

Tässä ovat minun kuivat ja ryppyiset, mutta maukkaat karpaloni.

karpalo

Näyttää hyvältä nuo karpalot, vaikka ovat ryppyisiä. Itse en ole noin ryppyinen lähestulkoonkaan.

Mitä on karpaloiden alla, onko juustoa, vai sämpylä, vai mitä kummaa ? Klikkasin kuvan suuremmaksi, mutta ei selvinnyt hetimiten ?