Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Omia ilmoituksia

Aloittaja juhasamy, 20.04.12 - klo:11:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Patu


Aprilli

Ai jaa että semmoisella  ;D

Minä kun yritin raasu hyppiä pitkävartisen jakarin päälläkin, muttei mitään...

Patu

Jotenkin minä olenkin aina ajatellut ettet ole kovin raamikas....

Vuosikymmeniä sitten pomollani oli amerikanrauta, poikamies kun oli.
Olikohan se Mustang.
Päätti itse vaihtaa renkaat, pultit vaan oli pirun tiukassa.
Sisua vaan ja ...pultti katkesi.
Nyt antoi luonto periksi ja mentiin korjaamolle. Asentaja kertoi että toisella puolen autoa on vasenkätiset kierteet niin että "aukipäin" olikin "kiinnipäin".

En tiedä onko jenkkiraudoissa vieläkin niin.

Jakari on muuten vaarallinen laite, se helposti nuljahtaa. Pyöränmutteriavain on parempi. Eikä ne huoltamoiden pulttipyssyt niin tiukkaan niitä leivo, niissä on momentinrajoitin. Mutta olen minäkin joutunut halolla junttaamaan mutteriavaimen varteen. Ensi painetaan toisella jalalla tiukalle ja halolla isku. Lähtihän se.
Se ensiavaus muuten tehdään kun pyörä on vielä maassa.

juhasamy

#33

Hei taas,

Moneskohan kerta jo?

Poistuin kun Rape alkoi kehittelemään juttua, että olisin viemässä tätä foorumia perikatoon. En kai nyt niin merkittävä henkilö ole, vai mitä se Rape pelkää?

Siis kyllä saatan myötävaikuttaa Outomaan alasajautumiseen tai päinvastoin. Kumpikaan ei ole mikään erityissuunnitelmani. Olen ihan vain jutellakseni. Jos nyt jotain tulee mieleen jatkossa.

Myllyn eräs Laukkanen kai sitten koki pistäneensä hajalle. Sitäkö se oli? Pelkoa samasta? No, turha pelko, sillä Mylly onnistui tehtävässään 100 prosenttisesti. Tarkoitus oli, että johto ja jäsenet ovat kummatkin vaikutusvaltaisia. Niin siinä kävi, että johto sai kokea jaloilla äänestyksen. Tällänen juttu on ihanteellinen. Se, että johtoa voi tarvittaessa vaihtaa ja saattaa vastuuseen.

Yritän jatkossa olla poistamatta tunnusta.
Poistun kyllä pyynnöstä jos katson tarpeelliseksi.
En välttämättä osallistu paljon keskusteluihin.
Ainakaan samoin kuin ennen. Ehkä periodisesti episodeja ...

risto

 :-X.
Joutukaa sielut
on aikanne kallis

joo Laukkanen oli perikadon perikuva. Hyvä että bannasit rökäleen.
Puidaan yhdessä nyrkkiä Laukkaselle. Vitun äijä.


pensador

Lainaus käyttäjältä: JuhaSamy
(...)
Poistun kyllä pyynnöstä jos katson tarpeelliseksi.
En välttämättä osallistu paljon keskusteluihin.
Ainakaan samoin kuin ennen. Ehkä periodisesti episodeja.   
Pyydän sinua poistumaan,
tai ainakin vähentämään tuota typerää kirjoitteluasi,
tai ainakin kirjoittamaan jostain mistä ymmärrät edes jotain. 
Kerropa nyt, mistä kuvittelet hankkineesi edes vähäisen tietosi luov
uudessa. 
Onko sinussa miestä keskustelemaan oikeasti mistään aiheesta?
Älä viitsi käytyää tätä keskustelufoorumia omana yksityisbloginas.
"Any man who selects a goal in life which can be fully achieved has already defined his own limitations." - Robert, Cavett
http://quotationsbook.com/quote/add_to_site/24002/

Patu

pensador, muistelen sinun sanoneen että jokaisella viestillä on aikansa ja paikkansa. Myös JuhaSamyn viesteillä.
Onko tämä nyt viisastelua kun kysyn miten sanomasi pitää ymmärtää.
Itse asiassa tekisi mieleni kysyä miten sinä, jos olisit foorumin pomo, hoitaisit tuon, siis JuhaSamyn tolkuttoman viestinnän. Sehän, se viestintä, ei aikaansaa koskaan keskustelua, vain torjuntaa ja jopa pilkkaa.

Olen kanssasi varsin samaa mieltä siitä, että JuhaSamyn tulisi panostaa, ihan hartiavoimin ja tosissaan, viestintäänsä. Tyhjänpäiväinen heittely ilman sitä edeltävää pohdintaa saisi jäädä.
Kommunikaatio toimii vain kun siinä käytetyillä merkeillä, olivat ne sitten sanoja tai veistoksia, on sanojalla ja vastaanottajalla sama merkitys.

THL tiedottaa

#37
Lastuja veisteli jo aikanaan Juhani Aho. Jos Aho kirjoittaisi täällä, hän voisi käyttää vaikkapa nimmaria JuhaHo. Luulisin, että hänen asettelemat sanansa olisivat meille kaikille ymmärrettäviä.

Mut, niin se vain on, että kukin taaplaa tyylillään. Jos laudat sojottavat kummallisiin suuntiin ja niistä on mahdotonta rakentaa niihin muodostuneiden vänkyröiden vuoksi, onko tällöin myöhäistä neuvoa taaplaajaa? Ei ehkä silloin, jos taaplaajalla on tapana tehdä ahkerasti uusia taapeleita – niin, ja eikä silloinkaan, kun taaplaaja tunnetaan kehityskyvyltään haasteelliseksi, joskaan ei liiallisessa määrin.

Tämä on sangen vaikea ongelma ratkaistavaksi. Heittääkö suurella vaivalla kutomansa verkon toisen tarkasteltavaksi ja siten opittavaksi vai jättääkö silleen?




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

juhasamy

Lainaus käyttäjältä: pensador - 11.05.12 - klo:18:21
Kerropa nyt, mistä kuvittelet hankkineesi edes vähäisen tietosi luovuudessa.

Olen lukenut melko paljon luovuutta koskevaa kirjallisuutta.
Käynyt myös eräällä aihetta koskevalla luentosarjalla.

Valitettavasti muistini on sitä luokkaa,
etten voi toistaa asioita papukaijana.

juhasamy

#39
Lainaus käyttäjältä: Patu - 11.05.12 - klo:18:46Tyhjänpäiväinen heittely ilman sitä edeltävää pohdintaa saisi jäädä.

Vähän kuin Näkökulmalla.

Jos minulla olisi valmista, niin miksi tuoda sitä tänne enää?

Oma tapani olla liikenteessä on ihan asioiden pohdiskelu.
Ei mitään muuta.

Jos tuo ei kelpaa, niin poistun. Miten on?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä