Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kahvinurkkauksen lepopaikka

Aloittaja Joku vaan, 18.09.07 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PusiSusi

Menen lie tänään etsimään etsikkejä. Korkeintaan suppilovahveroita oletan löytäväni, laitetaanpa vielä niiden virallinen kuva tähän:



Tämähän on kanttarellin eli keltavahveron lähisukulainen.

Hienoa, Weird, että sain houkuteltua Sinutkin esiin. Kyllä mä hyvät sienet vainullani löydän, vaikkei "se" niistä muhennosta osaa aina tehdäkään :D


Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Sen lampun päällä on lämmittelemässä ja siipiään räpyttelemässä nokkosperhonen. Mistä lienee lokakuussa tänne tupsahtanut...


Indigo

Minulla ei täällä ole perhosia mutta kukkia kylläkin on puutarhassa vielä monenlaisia, on vaaleanpunaisia ruusujakin.

Kylläpäs kesän aikana on kertynyt hurjasti kompostoitavaa materiaalia.  Nyt ennen talven tuloa kerään kaikki isoon kasaan, jos siinä isossa kasassa kompostoituminen jatkuisi pitempään, talveen asti.

kunnioittaen
Alien Weird
kompostoija

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"Nyt ennen talven tuloa kerään kaikki isoon kasaan.....

Mihin se kaikki multa hupenee, jos joka vuosi kukkamaille levittää viimevuoden lehdistä tulleen kompostin?
Eikö periaatteessa maan pitäisi nousta liian korkealle, kun kukkamaa ei itsekseenkään ilman lisättyä kompostia laske alemmaksi?

Kysyy kompostoinnista juurikaan ymmärtämätön
Starseed
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.



Anonymous

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"
Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"Nyt ennen talven tuloa kerään kaikki isoon kasaan.....

Mihin se kaikki multa hupenee, jos joka vuosi kukkamaille levittää viimevuoden lehdistä tulleen kompostin?
Eikö periaatteessa maan pitäisi nousta liian korkealle, kun kukkamaa ei itsekseenkään ilman lisättyä kompostia laske alemmaksi?

Kysyy kompostoinnista juurikaan ymmärtämätön
Starseed

Etkö ole ennen kuullut kulyyuurikerrostumista.  
Joskus 1000 v. kuluttua uudet puutarhurisukupolvet kaivelevat maata muutamaa metriä korkeammalla.  Jos arkeologit jostain syystä kiinnostuvat tuhannen vuoden päästä minun vanhojen kompostikasojeni jäänteistä niin niiden pitää kaivaa aika syvältä.

Jos haluatte niin nyritän saada tänne kuvan kompostikasastani sen nykymuodossa kunhan saan sen valmiiksi.  Se on vasta puolessa välissä lopullisesta koostaan.

kunioittaen
Alien Weird
kompostinkokooja

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"
 
Joskus 1000 v. kuluttua uudet puutarhurisukupolvet kaivelevat maata muutamaa metriä korkeammalla.  Jos arkeologit jostain syystä kiinnostuvat tuhannen vuoden päästä minun vanhojen kompostikasojeni jäänteistä niin niiden pitää kaivaa aika syvältä.

Tuskin he sinun kompostistasi kiinnostuvat, ellet sitten piilota sinne jotain kiinnostavaa ja hajoamatonta.
Mukavaa että uskot tuhannen vuoden päästä täällä vielä puutarhuroitavan. Pidän optimisteista  :wink: .


LainaaJos haluatte niin nyritän saada tänne kuvan kompostikasastani sen nykymuodossa kunhan saan sen valmiiksi.  Se on vasta puolessa välissä lopullisesta koostaan.


:roll: ...kuva kompostista? Laita mieluummin joku kaunis syksyinen puutarhamaisema meille ihailtavaksi.


Namaste!
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"

Etkö ole ennen kuullut kulyyuurikerrostumista.  


No, en todellakaan!

Ootko niitä 60-luvun kuldyyrilaisia?
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"
Joskus 1000 v. kuluttua uudet puutarhurisukupolvet kaivelevat maata muutamaa metriä korkeammalla.  Jos arkeologit jostain syystä kiinnostuvat tuhannen vuoden päästä minun vanhojen kompostikasojeni jäänteistä niin niiden pitää kaivaa aika syvältä.

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"
Tuskin he sinun kompostistasi kiinnostuvat, ellet sitten piilota sinne jotain kiinnostavaa ja hajoamatonta.
Mukavaa että uskot tuhannen vuoden päästä täällä vielä puutarhuroitavan. Pidän optimisteista  :wink: .


Ei minun kompostissani mitään mielenkiintoista olekaan koska se on kokonaan hävinnyt.  Minä en laita kompostiin sellaisia materiaaleja jotka kestävät 1000- vuotta.  Mutta eiväthän ne tulevaisuuden arkeologit sitä tiedä jos nämä kirjalliset dokumentit eivät säily.  Voihan olla että tulevaisuudessa arkeologit vain kuukkeloivat ja nimellä ja vuosiluvulla päsevät käsiksi mm. täälä outomaassa julkaisemaani materiaaliin.  Mutta eivät ne tida olla kiinnostuneita jostain alienista kun ne voivat kuukkeloida vaikkapa nykyisen päministerimme tekstiviestitystä tyttöystäviensä kanssa.  

LainaaJos haluatte niin nyritän saada tänne kuvan kompostikasastani sen nykymuodossa kunhan saan sen valmiiksi.  Se on vasta puolessa välissä lopullisesta koostaan.

Lainaus käyttäjältä: "Starseed"
:roll: ...kuva kompostista? Laita mieluummin joku kaunis syksyinen puutarhamaisema meille ihailtavaksi.


Namaste!

Voi olla ettei puutarhasta löydy kuvattavaia kukia enää tänään. Kello on nyt viisi aamulla ja kuukkeli näyttää että pihalla on -2 astetta.  Mukava ettei tarvitse nousta katsomaan lämpötilaa mittarista. Ei muten tarvitse katsoa eles ulos ikkunasta nähdäkseen millainen keli on, kun sen voi kuukkeloida nettikameroista ja satelittikuvista.

On se niin väärin ja ikävää minun kannaltani ettei minun komea kompostini kiinnosta ketään.
Minäkun olen siitä kompostistani niin ylpeä ja onnellinen.  

Sitäpaitsi kompostin teko teettää enemmän työtä kuin niden vaaleanpunaisten ruusujen, jalokärhön, köynnöskrassin, syyshortensian, kanadanpiiskun, kallionauhuksen ja syysasterin kasvattaminen jotka vielä eilen kukkivat puutarhassani.  :)

kunnioittaen
Alien Weird
jonka komposti ei valitettvasti kinnosta nykypäivän ihmisiä sen enempää kuin tulevaisuuden arkeologejakaan.  
*********Huokaus*********

Ztara

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"

Ei minun kompostissani mitään mielenkiintoista olekaan koska se on kokonaan hävinnyt.  Minä en laita kompostiin sellaisia materiaaleja jotka kestävät 1000- vuotta.  Mutta eiväthän ne tulevaisuuden arkeologit sitä tiedä jos nämä kirjalliset dokumentit eivät säily. .... Mutta eivät ne tida olla kiinnostuneita jostain alienista kun ne voivat kuukkeloida vaikkapa nykyisen päministerimme tekstiviestitystä tyttöystäviensä kanssa
.  

Pääministerejä menee ja tulee, ei heissä ole mitään erityistä, puhumattakaan heidän tyttöystävistään joissa ei heissäkään ole mitään erityistä. Päästäkseen historiankirjoihin tai edes historioitsijoiden mielenkiinnon ja arkeologien kaivausinnon kohteeksi, on tehtävä tai oltava jotain erityistä elinaikanaan. Eikö Alien ole potentiaaliltaan sentään paljon kiinnostavampi aihe tutkimuskohteeksi kuin pahanpäiväinen ministeri?

Jos sinulla on nykyään aikaa, niin ala hakkaamaan kiveen Alienin muistelmia ja laita paadet pystyyn puutarhaasi. Jo vain joku arkeologi niistä tulevaisuudessa kiinnostuu ja ehkä alkaa myös samalla analysoimaan kallista kompostiasi siinä paaden juurella löytäen kärhön- ja piiskunsiemenesi samalla.
Kunhan vain pidät ne naapurin koirat poissa kakkimasta, etteivät pilaa otoksen puhtautta.

LainaaVoi olla ettei puutarhasta löydy kuvattavaia kukia enää tänään. Kello on nyt viisi aamulla ja kuukkeli näyttää että pihalla on -2 astetta.  Mukava ettei tarvitse nousta katsomaan lämpötilaa mittarista. Ei muten tarvitse katsoa eles ulos ikkunasta nähdäkseen millainen keli on, kun sen voi kuukkeloida nettikameroista ja satelittikuvista.

Minä nostin pelargoniaruukut aamulla pois parvekkeelta. Näyttivät viluisilta mutta ovat hengissä. Mitä minä nyt niille teen, ei tuommosia muovilaatikoita voi sisätiloissakaan pitää enkä raaski niitä heittääkään :cry: .

LainaaOn se niin väärin ja ikävää minun kannaltani ettei minun komea kompostini kiinnosta ketään.
Minäkun olen siitä kompostistani niin ylpeä ja onnellinen.

Miten se voisi ketään kiinnostaakaan, kun vasta lumien tultua maahan sen menetystä täällä alat itkemään  :evil: .Ihan oikein sinulle, kun olet koko kesän yksin sitä hellinyt ja jättänyt meidät Outomaalaiset tänne oman onnemme nojaan kompostoitumaan. No...mukava kuitenkin kuulla että olet onnellinen. Lämmittää jotenkin sydäntä tuo sinun valituksesi, se tuntuu niin kotoisalta  :wink: .

Lainaa
Alien Weird
jonka komposti ei valitettvasti kinnosta nykypäivän ihmisiä sen enempää kuin tulevaisuuden arkeologejakaan.  
*********Huokaus*********

No niin niin... Kaikki muuttuu taas hyväksi, älähän nyt. Tässä hiukan lohdutusta:



Namaste!
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä