Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Virallinen Obaman tarkkailu -thredi

Aloittaja Eugen, 29.04.09 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Eugenilta järkipuhetta. Eihän USA ydinasetta ole kymmeniin vuosiin tarvinnut, mutta ei nyyhky-Obaman nyt tarvitsisi koko maailmalle huudella, että USA ei käyttäis sitä edes puolustusaseena! :o :o :o
USAn saatava uusi pressa ulkopolitiikkaa varten. Siiyä Obama ymmärtää yhtä paljon kuin Rape ja Se...
Eli nada. Sori, vitsiduo. ;)
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

.
No hyvä on, hyvä on! Jos minä lupaan olla samaa mieltä kuin sinä Obaman vaihdosta, niin lupaatko sinä ottaa kiltisti sypreksat?  OK?

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 07.04.10 - klo:18:04
Eugenilta järkipuhetta. Eihän USA ydinasetta ole kymmeniin vuosiin tarvinnut, mutta ei nyyhky-Obaman nyt tarvitsisi koko maailmalle huudella, että USA ei käyttäis sitä edes puolustusaseena! :o :o :o
USAn saatava uusi pressa ulkopolitiikkaa varten. Siiyä Obama ymmärtää yhtä paljon kuin Rape ja Se...
Eli nada. Sori, vitsiduo. ;)

Tälle osastolle kirjoittamisesta laaditut ohjeet olet sisäistänyt hyvin.

Ne ohjeethan on tällaiset:

Sekalainen seurakunta
Kaikenlaista jutustelua. Voi lipsua ...


Kun vielä malttaisit tunnemyrskyltäsi katsoa, mitä näppäintä kulloinkin olet painamassa, niin avot!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 07.04.10 - klo:18:41
.
No hyvä on, hyvä on! Jos minä lupaan olla samaa mieltä kuin sinä Obaman vaihdosta, niin lupaatko sinä ottaa kiltisti sypreksat?  OK?

Sovittu. Tosin mun on ensin varmistettava lääkäriltä, sopiiko sypreksat mun muiden kymmenien lääkkeideni kanssa. Ymmärräthän. Muutenhan henkinen toimintani saattaisi rapeutua. 8)

Se, kyllähän täällä lipsua saa. Mutta saisi täällä joskus puhua asiaakin. Sinä kirjoittelet pahoin lipsuvia viestejä ydinaseista ja Lähi-idästä. Skarppaahan nyt! Pitovoidetta pohjiin! ;) Eikä minulla tästä tunnemyrskyä ole. Eivät Iranin ohjukset Suomeen putoile. Eiväthän, Se?

Mutta hyvä on, että Kiina saataneen mukaan Iranin vastaiseen jyrään. Vaikka ei se hulluille Iranin teokraateille tehoa. Odotamme vallankumousta visva-Iranissa, joka on yhtä rehti vastustaja kuin verikäsi-Churchill 2. maailman-sodassa...
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Rape - 07.04.10 - klo:18:41
niin lupaatko sinä ottaa kiltisti sypreksat?  OK?

Mitä on sypreksat? No, arvaan, mutta katsoin kuitenkin:

Google ei tunne, mutta synonyymin Syprex   kyllä!

Lainaa
Buy Now

Why live with scars when you can gently ease away their appearance with Syprex scar treatments?

Mutta miksi, arvet vain komistavat miestä :P .. olen kuullut sanottavan.


THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda


Te kyllä osaatte olla hauskoja :D

Jaa.. että.. täällä olisi useammatkin pojat sypreksalla.. uskaltaako tänne kohta enää kirjoitella, saatikka teitä moderoida  :o 8)

rapevainaa

,
no jos iraníin pitäisi hyökätä niin sypreksa on väärä aine. Kokaiini ja spiri toimii siinä. Eikä siinä kiinaa tarvita.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

#119
Lainaus käyttäjältä: Amanda - 10.04.10 - klo:14:41


Te kyllä osaatte olla hauskoja :D

Jaa.. että.. täällä olisi useammatkin pojat sypreksalla.. uskaltaako tänne kohta enää kirjoitella, saatikka teitä moderoida  :o 8)

Pitäisikö osata Modernisoitua., uskaltaako sitten paremmin kirjoitella jos porukka on Modernimpaa ? Ehkäpä pitäisi muuttua virtaviivaisemmaksi ja mennä yli, mistä aita on matalin., vähän niinkuin tyhmät lampaat ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä