Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Sampo

Aloittaja Eugen, 29.03.08 - klo:16:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eugen

Minulla kun tuo radio herättää aamulla Ylen Aikaisen uutisilla.... siellä kerrottiin että Sammolta on siirtynyt jo satoja asiakkaita kilpailijoille... Yksi hyvä vaihtoehto vilahti siellä nimittäin Tapiola, heilläkään ei ole palvelumaksuja nettipankissa....
"Aye, caramba!"

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Eiku sehän on Ålands Banken.... No, Aktiassa on kumminkin bättre folk först....

Aktia on suomalainen kaksikielinen säästöpankki, jonka toiminta perustuu suomalaisten asiakkaiden – yksityishenkilöiden, paikallisten yritysten, kuntien ja voittoa tavoittelemattomien yhteisöjen – tarpeille. Aktian 84 konttoria sijaitsevat rannikkoalueella Loviisasta Ouluun ja kasvukeskuksissa, kuten Tampereella.


Joskus jouduin hoitamaan yhtä asiaa Tampereen Aktian kanssa ja koska paikkakunnalla ei silloin ollut heidän omaa konttoria, paperit ja muut välitti Optia... että sellaista. Tuli muuten mieleen noita Sampo uutisia kuunnellessa tämä digiboxi hässäkkä. Kun siis uutisissa sanotaan, että Sammosta lähtee satoja asiakkaita /pv - niin samanlaista menoa oli silloin aikoinaan tv-lupien kansa :lol: Ollaanko me suomalaiset herkkää kanssa?? Hieman luulen... :lol:

Täytyy sanoa Sammon puolustukseksi, että jos asiakaspalautteeseen vastaaminen on kestänyt, niin ainakin minä sain eilen oikein ystävällisen soiton verkkopankin tiimoilta - että kiitos sinne. Luulen, että nyt minä pärjäilen sen kanssa ja voin rauhassa katsella vieraita pankkeja - ettei tarvitse ottaa sitten sitä kuuluisaa sikaa säkissä (jos siis päädyn vaihtamaan).
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Lainaus käyttäjältä: "dianora"ja eilen minua kiinnosti Aktia ( siellä olisi ollut Muumi tavattavissa  :lol: ).

Kai kävit edes Muumia tervehtimässä :wink:


En ehtinyt - oli tapaaminen tukkatohtorin kanssa  :P Hieman harmittaa, mutta ehkä näin on parempi - olisin Muumin lumoissa voinut tehdä jotain sopimuksia, joita nyt joutuisin katumaan :P
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Yksi hyvä vaihtoehto vilahti siellä nimittäin Tapiola, heilläkään ei ole palvelumaksuja nettipankissa....

Miten lie tuo S-pankki - onko sillä ollenkaan verkkopankkia  :roll: Ainakin se maksaa hyviä ( ja hyviä  :wink: ) korkoja verrattuna muihin... En ole tutustunut siihenkään pankkiin sen enempää - tiedän kyllä ihmisiä, jotka ovat siirtyneet kokonaan S-pankin asiakkaiksi. Ei hitto - täytyy sillä olla verkkopankki, ei ne ihmiset muutoin... luulen.
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

rapevainaa

.
Meikäläinen onnistui installoimaan atvive komponentin kun ensin kytkin F-securen pois päältä.

Soitin Sampoon että kannattaisi antaa sellainen ohje että virusohjelma voi estää ohjelman laiton. Sieltä päin tuli kommentti että semmoinen se secure on. Vaihda virusohjelmaa. Avasta on kuulemma ilmainen eikä estä ohjelmien pääsyä kovalevylle.  - hienoa palvelua........

Perjantai


Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "dianora"

En ehtinyt - oli tapaaminen tukkatohtorin kanssa  :P Hieman harmittaa, mutta ehkä näin on parempi - olisin Muumin lumoissa voinut tehdä jotain sopimuksia, joita nyt joutuisin katumaan :P

Onhan tuo tukkatohtori ollut huomattavasti tärkeämpi meno...ihan sama missä ne rahat on,jos löytyy jostakin niin hyvä on :wink:

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Tosi on tuo asiakkaiden  äänestäminen jaloillaan  http://www.kaleva.fi/plus/juttu720913_page0.htm

Totta molemmat puolet - kai se alkupäivinä oli satoja/pv  se muuttotahti. Lopulliset määrät tiedetään vasta kuukauden kuluttua. Minä taidan olla hieman hidas muuttamaan, kun on kyse rahoista ja niiden säilytyksestä . Olen ajatellut katsoa, mihin se Sammon verkkopankki kehittyy. En jaksa uskoa, että mikään muuttuu nyt hosumalla - varsinkaan, kun mulla ei ole ollut suuria vaikeuksia... Kortti on  toiminut ja laskut olen saanut maksettua... Ainoa juttu on se, että jos haluan pois tanskalaisten kelkasta. Mutta toisaalta mulle on ihan sama kuka mitäkin omistaa tässä yhteisessä maailmassa  :wink: Kuinkahan se elo onnistuisi, jos käyttäisi vain yksinomaan suomalaisten omistamia palveluita  :roll:  :roll: Taitaisi olla aika vaikeaa... Mahdotonta :arrow:  :?:
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Eugen

Lainaus käyttäjältä: "Rape".Vaihda virusohjelmaa. Avasta on kuulemma ilmainen eikä estä ohjelmien pääsyä kovalevylle.  - hienoa palvelua........

:lol:  Mahtaakohan tuo ilmainen estää haittaohjelmienkaan pääsyä koneelle....
"Aye, caramba!"

Yana

Lainaus käyttäjältä: "se"
Lainaus käyttäjältä: "Yana"
...nyt sai paikallinen ossuuspankki minunkin velkani ja kurjan tilini kontolleen, ...

Toivottavasti kyseessäon paikallisosuuspankki.  ;)

Tiedäthän, että osuuspankkiryhmä jakaantui kahdeksi noin 7 vuotta sitten?

Se isompi on se Osuuspankki, joka toimii koko valtakunnan alueella saman johdon alaisena, nämä paikallisosuuspankit ovat erillisiä itsenäisiä pankkeja, mutta tekevät yhteistyötä.

Paikallisosuuspankkien tunnus on se koivunlehti.

.


Hyvin hoksattu, et pettänyt minua tälläkään kertaa! :)

Mutta ei. Täällä ei ole paikallisosuuspankkia vaan paikallinen osuuspankki. Koivunlehtipankkiin olisinkin mieluummin roponi siirtänyt. Mutta eiköhän tämäkin asiakassuhde toimi.
Kiistän kaiken..edelleen

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä