Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Taas sattuu pieneen päähän...

Aloittaja Paha setä, 31.07.08 - klo:20:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Golden AWe"

Olen ehdottomasti sitä mieltä että minun vitsilleni olisi pitänyt nauraa.

Tätillä on selvästi painetta ...aamu,ehkä töihin menossa.ja ampiainen vielä kiusasi häntä kaiken lisäksi....ärsytit varmaankin häntä "ihan tahallaan"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Golden AWe"On se Helsinki totinen paikka.

Aamubussissa vieressä istuneen ison rouvan ympärillä pyöri ampiainen ja huitoi kovasti sitä osumatta. Sanoin "kerrankin olisi ilmaislehdille käyttöä" viitaten busseissa tarjolla oleviin Metro- ja Uutislehti 100-julkaisuihin. Ei nauranut, ei tajunnut.

Pistikö se ampiainen edes sitä muijaa ? Siitä olisi saanut erinomaisen vahingoniloiset naurut ... huitominenhan on juuri vihonviimeistä ... silloin kaikkein todennäköisimmin pistää. Puolustautuu.

LainaaOlen ehdottomasti sitä mieltä että minun vitsilleni olisi pitänyt nauraa.

Ilmanmuuta - ei tainnut mamma tajuta vitsin kärkeä...

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Golden AWe"

Olen ehdottomasti sitä mieltä että minun vitsilleni olisi pitänyt nauraa.
Tai ainakin antaa ymmärtää että ymmärsi, vaikka  ei sattunut olemaan naurutuulella. Ei varmaan tajunnut :)

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Niin. Mitä tekee se raiskattu lapsi kun on aikuinen?

Hyvä kysymys ... veikkaan, että kostaa myöhemmin mustamaalaamalla raiskaajansa julkisesti :P

Surullista kyllä, luulen sinun veikanneen väärin. Luultavasti joko tappaa itsensä, tappaa jonkun muun tai raiskaa jonkun alaikäisen.


Lainaa
LainaaKuinka sinä, Aakku voit sanoa, että ei kai pedofiilin syntymistä kukaan muu aiheuta??? Minua ei kukaan saa uskomaan, että pieni lapsi on syntyessään paha.

Pedofiilarien päässä täytyy jo lapsena olla jotain pielessä --> he ovat jo lapsina pahoja ... terapiaa ja ankaralla kädellä.

Kukaan ei ole lapsena paha. Pahuus syntyy väärinkohtelusta ja rakkaudettomuudesta. Ympäristö aiheuttaa lapsen väärän käytöksen. Toiset ovat vahvempia ja toiset heikompia, toiset kestävät epäoikeudenmukaisen kohtelun, mutta kaikki eivät. Jotkut saavat elinikäisen vamman ja esimerkiksi alkoholisoituvat tai yrittävät huumeilla parantaa oloaan. Tai terrorisoivat ympäristöään koko aikuisikänsä.  

Lainaa
LainaaKunpa maailma olisikin niin yksinkertainen, että voitaisiin vain nauraa ja olla ivallisia kaikille, jotka eivät kuulu joukkoon. Niinkuin alakoulussa. Tai niinkuin työpaikoilla hivutetaan porukalla seläntakana. Tottakai siitä voi saada itse nenilleen jos menee edessäpäin sanomaan mitä ajattelee, mutta takanapäin puhuminen on pelkurimaista. ...itselleni kävi kerran niin kun totaalisesti hermostuin silloiseen esimieheeni - soitin siinä paikalla hallintojohtajalle ja jouduimme molemmat puhutteluun. Esimieheni sai jonkinajan kuluttua potkut.

Indigo

Huomasitko riskin - sana vastaan sanaa ja pääsääntöisesti ylempiarvoinen on oikeassa --> johtopäätös : kasvoton ivallinen vastarinta on parempi. Sillä saadaan ehkä sopeutumaton pomo savustettua kokonaan jengistä ulos ja häipymään.

Otit riskin ... olisit itse saattanut joutua lähtemään ja tänäpäivänä on pirun vaikeaa saada uutta mielekästä työtä. En tunne tapausta, mutta ehkä sinulla oli parempi näyttö ... näin ei aina ole.

Tottakai huomasin riskin, minä vain en ajattele riskiä silloin kun koen epäoikeudenmukaisuutta ja suutun riittävästi.


Indigo

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"Surullista kyllä, luulen sinun veikanneen väärin. Luultavasti joko tappaa itsensä, tappaa jonkun muun tai raiskaa jonkun alaikäisen.

Minä taas luulen sinun olevan väärässä - poikkeuksiakin on, Sanna Sillanpää, joka tappoi ampumalla häntä kaltoinkohdelleet miehet. Raju kosto - useimmilla lievempi, se mustamaalaus ja henkinen kosto ... Sinällään raiskaajan tappaminen on rikos, joskaan minun mielestäni ei kovin paha, mutta laki sanoo toista ... parempi olisi "munat pois ja linnaan" :P



LainaaKukaan ei ole lapsena paha. Pahuus syntyy väärinkohtelusta ja rakkaudettomuudesta. Ympäristö aiheuttaa lapsen väärän käytöksen. Toiset ovat vahvempia ja toiset heikompia, toiset kestävät epäoikeudenmukaisen kohtelun, mutta kaikki eivät. Jotkut saavat elinikäisen vamman ja esimerkiksi alkoholisoituvat tai yrittävät huumeilla parantaa oloaan. Tai terrorisoivat ympäristöään koko aikuisikänsä.

Ne geenit, ne geenit ... pelkkä ympäristö ei tee rikollista.



LainaaTottakai huomasin riskin, minä vain en ajattele riskiä silloin kun koen epäoikeudenmukaisuutta ja suutun riittävästi.



Indigo

Maailma on epäoikeudenmukainen ja siihen täytyy vain asennoitua, ellei halua ottaa oikeutta omiin käsiinsä, joka taas on rikollista, vaikkakin joissain tapauksissa minusta oikein. Rikos on rikos vasta, jos jää kiinni :roll:


Golden AWe

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"
Lainaa
LainaaKuinka sinä, Aakku voit sanoa, että ei kai pedofiilin syntymistä kukaan muu aiheuta??? Minua ei kukaan saa uskomaan, että pieni lapsi on syntyessään paha.

Pedofiilarien päässä täytyy jo lapsena olla jotain pielessä --> he ovat jo lapsina pahoja ... terapiaa ja ankaralla kädellä.

Kukaan ei ole lapsena paha. Pahuus syntyy väärinkohtelusta ja rakkaudettomuudesta. Ympäristö aiheuttaa lapsen väärän käytöksen. Toiset ovat vahvempia ja toiset heikompia, toiset kestävät epäoikeudenmukaisen kohtelun, mutta kaikki eivät. Jotkut saavat elinikäisen vamman ja esimerkiksi alkoholisoituvat tai yrittävät huumeilla parantaa oloaan. Tai terrorisoivat ympäristöään koko aikuisikänsä.  

Tuo "syntymäpahuus" nyt on mielestäni aika vanhoillinen juttu, ja kaikki pahuus ei synny ympäristöstä, samalla tavalla kuin skitsofrenia ja vastaavat mielen sairaudet kehittyvät vasta aikuisiällä voidaan joku päivä todeta että vastaavantyylinen myöhemmin kehittyvä geenihäiriö löytyy myös pedofiileilta. Ympäristö ja elämäntavat toki vaikuttavat mahdollisesti laukaisevana tekijänä.

Henkisen ja fysiologisen pahoinvoinnin raja kun on hiuksenhieno joka tapauksessa...ja menee ristiin niin kauan kuin lääketiede ei ole vielä tarpeeksi pitkällä.
KROKETT ÜBER ALLES

Indigo

Lainaus käyttäjältä: "Golden AWe"
.... myöhemmin kehittyvä geenihäiriö löytyy myös pedofiileilta. Ympäristö ja elämäntavat toki vaikuttavat mahdollisesti laukaisevana tekijänä.

Niin ja myös toisinpäin, ympäristö ja elämäntavat voivat estää "geenihäiriön" esiin tulemisen.
Siksi minusta on niin tärkeää miettiä mikä käytös aiheuttaa minkäkinlaisen ketjureaktion.

Lainaa
Henkisen ja fysiologisen pahoinvoinnin raja kun on hiuksenhieno joka tapauksessa...ja menee ristiin niin kauan kuin lääketiede ei ole vielä tarpeeksi pitkällä.

Niin, olen kanssasi samaa mieltä siitä, että se raja on hiuksenhieno. Siitä taas, kun lääketiede on pidemmällä, veikkaisin seuraavan sen, että yhä enemmän otetaan henkinen pahoinvointi huomioon osana fyysistä pahoinvointia.

Indigo

Aakku

Hmmm...

Ehdotan kainosti Indigolle ammatinvaihtoa :P

Opiskele ammattiymmärtäjäterapeutiksi, niin viimeistään silloin kohtaan ihmiselämän kaikkein pimeimmän puolen.

Tunnen parikin tämän alan ihmistä ja toinen aikoo lopettaa ne hommat, koska se on yksinkertaisesti liian raskasta hänelle - aikoo hakeutua oikeisiin lääkärin töihin, kuulemma. Toinen, sairaanhoitaja, aikoo kuulemma vielä jaksaa jatkaa ...

Indigo

Oi, kiitos ehdotuksesta, Aakkunen!
Uskon kyllä, että terapeutin ammatti on niitä raskaimpia hommia henkisesti. Luulenpa, että se tuntuu myös fyysisenä väsymyksenä... en varmaankaan jaksaisi sitä tehdä palkan eteen. Minusta kuitenkin jokaisen ihmisen tulisi olla ymmärtäväinen kaikkia läheisiään kohtaan ja vieraitakin. Silloin tosin terapeutit saisivat vähemmän asiakkaita.
Ymmärtäväinen ei kuitenkaan sanastossani tarkoita väärintekojen ja epäoikeudenmukaisuuden hyväksymistä, päinvastoin...taidan olla aika tiukkapipoinen niissä asioissa.



Indigo

Alien Weird

Voisinko minä tehdä jotain jolla tekisin jonkun oudon mielen edes hiukkaakaan paremmaksi?


.........ai että en.

No ei sitten.


Tuli ainakin kysyttyä ........ ja itselle vähän parempi omatunto.




.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä