Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Suti

Keijo taitaa olla itserakas.
Toki se Jumalan edustajalle Lappeenrannassa sallitaan.
päivä kerrallaan

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Keijo Kullervo - 21.08.17 - klo:22:24
Ja vielä varmemmaksi vakuudeksi...

Muisto Keijo Kullervo

- Missä viipyy hääkuva ?

Muisto Keijo Kullervo

USA:n viimeisin auringonpimennys?
https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/home/osa-1
Tällaista sivultani netissä:
"Hääpäiväksi oli valittu hetki jolloin tähti ja sitä kiertävä kuu olisivat samalla suoralla Aurinkoon nähden.  Planeetan pinnalle muodostuisi tumma alue ja tuon tumman alueen kohdilla olisi otollinen paikka. Kun kuu hitaasti vaeltaisi Auringon edestä, olisi pieni suloinen 'taimi' kasvamassa kohti kirkkautta. Sinnehän me kaikki olemme matkalla. Kukin kykyjensä mukaan."

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 24.08.17 - klo:11:28
?
Onko syytä huolestua..

Luin alun ja sitten vähän sieltä täältä.. miksi minulle tuli Juuli mieleen, ei tämä ole Keijo Kullervon tekstiä!

Arvosteluille ja mieltymyksille Niiskuneiti aloitti eilen ketjun, mutta laitan sittenkin tänne, orastavan huolestumiseni.

Jos tarkoitat linkkiäni, niin teksti on todella omalla lyijykynälläni kirjoitettuna jo -70, - 80 luvun taitteissa... Aikoinaan aloin ko. tekstiä kirjottamaan tietokoneeni muistiin, sitten lähetin tekstin nimimerkki Jaska Jokuselle ja sitä kautta aloimme muokkaamaan julkaisua... Oli ja on vieläkin Telian sivuilla, mutta Telia ilmoitti, että lopettaa Kotisivujen pitämisen tämän vuoden lopulla... Päätimme Jaska Jokusen kanssa, että siirrämme googlelle ja siitähän linkissä on nyt kysymys...
https://sites.google.com/site/keijokullervonkotisivu/home/osa-1
Miksi olet huolissasi Juulista - Minusta ja tekemisistäni?

Uteliaana...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Juuli Hukkaskukka 1

?
Onko syytä huolestua..

Luin alun ja sitten vähän sieltä täältä.. miksi minulle tuli Juuli mieleen, ei tämä ole Keijo Kullervon tekstiä!

Arvosteluille ja mieltymyksille Niiskuneiti aloitti eilen ketjun, mutta laitan sittenkin tänne, orastavan huolestumiseni.

Mitä mukamas on minun kirjoittamaani Keijo Kullervon nimissä. Ei niin yhtään mitään eikä missään.
Minun ei tarvitse kirjoitella kenenkään nimissä. Eikä Keijon lainailla minun tekstiäni. Miten tuo Keijon kotisivu liittyy Niiskuneitiin
tai minuun ?
Ei kannata jauhaa...tyhjää.

juuli
aino hukkanen

Suti

?
Onko syytä huolestua..

Kyllä Keijo Muisto Kullervon tekstit ovat huolestuttavia.
Se on todettava, että Juulin kuvat ovat miellyttävämpiä kuin Keijo Muisto Kullervon kuvat.

Juuli voisi rauhoittua.
Kiitos jo etukäteen.
päivä kerrallaan

Juuli Hukkaskukka 1

Hyvin se näemmä riittää siihen että me kimpassa olisimme Keijo Muiston kanssa ne kirjoitelleet nuo kotisivut.  Pettymykseksesi on todettava etten minä ole ennen tätä Keijon kotisivua nähnytkään.
Avaruusjuttuja on moni kirjotellut, oikein kirjojakin. Oikein montakin. Elokuviakin on tehty. Monta.
Joten älä viitsi !

juuli
aino hukkanen

Suti

Kyllähän Tiistai siinä on oikeassa, että Keijo Muisto Kullervon brändille vedättäminen ja vääräuskoisten jallittaminen sopii kuin nenä päähän.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

2013 kirjoitettuna niin kuin nykyäänkin:

"Olen aikamoinen erakko... Ainoastaan vaimoni kanssa tulen juttuun ja jälkeläisenikin ovat joko yli viisikymppisiä tai vähän alle ja heillä On oma elämänsä... Ei paljon mahdu vierailuja, mutta juttuun kyllä tullaan...
Olen alkanut seuraamaan tiiviisti uutisia, urheilua, pääasiassa jääkiekkoa...
Kun katselee silmät avoinna telkkaria, tietokonetta ja maantietä autolla ajaessa, ei pelin henki jää unholaan.. On mentävä, tehtävä ja yritettävä koko ajan niin vauhtia riittää koko ajan..
Yllä olevasta huolimatta tulee joskus tunne "miksi kaikki on tylsää".
Paras tapa päästää tästä on liikkua... Ennen telkkarissa oli sanonta:
"Liiku henkesi edestä."
Aika rankka sanonta, mutta puoleksi totta kanssa... Jos minun ikäinen jää petiin makaamaan, on se sama kuin panisi toisen jalan hautaan...
Varjelen henkeäni käymällä uimalaitoksella sekä punttisalissa muutaman kerran viikossa kumpaakin...
Ei se elämä niin tylsää ole kun on koko ajan jotain puuhaa ja hengästyminenkin on ihan kivaa...
Hengessä mukana..."
K.K.

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Jos kerron asioista jotka olivat -70, -80 luvulla  ajankohtaisia ja vieläkin noin keskimäärin vieläkin, ollaan väittämässä, että harrastan omaa kehua.
Jos joku sanoo, että on eri mieltä, se on luonnollistakin, mutta väittämällä, että tietää paremmin kuin tilastolliset laskelmat osoittavat, osoittaa se rajoittunutta ilmaisua kokonaisuuksien näkemisessä.

Väitetään, että 'ensin oli vale, sitten emävale ja sitten tilasto'?

Minusta tuntuu, että ainoa joka ei edellä olevasta kuulu joukkoon on tilasto. Se osoittaa, että jotain järkeä tässä kaikessa on.

Vale ja emävale osoittaa inhimillistä ymmärtämättömyyttä tosiasioiden keskellä.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä?"