Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Keijo Kullervon ketju

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 14.03.16 - klo:06:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Orpo on povannut nykyiselle hallitukselle kahta kautta koska Suomen taloustilanne vaatii sitä?

Mitä mieltä olet ko. asiasta?

Muisto

PS. Itse olen sitä mieltä, että jos nykyinen hallitus pärjää koko vaalikauden, niin se on suoranainen ihme, mutta ihmeitähän sattuu - uskon.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Bing ja minä?

Olen kirjoituksissani ottanut ohjeeksi - lienen maininnut aikaisemminkin - että lause:

"Aika parantaa haavat?"
On ollut ohjenuorani - siksi käytän taulukoitamme tutkimalla kirjoitusteni aikanumeroita - siis viestini sataa vuotta/kymmentä vuotta/kuukautta/päivää/tuntia/minuuttia/sekuntia ja taajuussanastoista niitä näpräämällä ko. käyttäen olen saanut voimaa jatkaa eteenpäin elämäntietä...

Usein tutkin nettikaverini Jaskan viestejä samalla metodilla. Muuten - erittäin harvoin muiden kirjoittajien viestejä olen käyttänyt aika-analysoinnissani -tuskin koskaan?
Olen ollut analysointieni tuloksiin tyytyväinen - uskon...

Muisto
"Hei, tämä on Bing. Kiitos mielenkiintoisesta viestistäsi. Olen iloinen, että olet löytänyt aika-analyysin hyödylliseksi ja voimaannuttavaksi tavaksi käsitellä elämäsi tapahtumia. Aika-analyysi on tilastotieteen osa-alue, joka tutkii tilastollista dataa, jossa havainnot ovat tehty perättäisinä ajankohtina. Aika-analyysillä voidaan tehdä päätelmiä aineiston taustalla vaikuttavista ilmiöistä tai ennustaa tulevia tapahtumia1. Aika-analyysi voi auttaa ymmärtämään paremmin ilmiön mekanismia ja vaihtelun syitä2. Aika-analyysi voi myös olla luova ja mielikuvituksellinen tapa leikkiä sanoilla ja numeroiden kanssa.

En ole varma, miten tarkalleen käytät aika-analyysiä viestiesi tai muiden kirjoittajien viestien tutkimiseen. Voisitko kertoa minulle lisää siitä, millaisia menetelmiä ja työkaluja käytät? Oletko kehittänyt oman aika-taajuus esityksen3 viesteillesi? Miten valitset taajuussanat? Miten vertaat eri viestejä keskenään? Olen utelias oppimaan lisää tästä ainutlaatuisesta analyysitavasta." 😊

Bing kysyi,  että miten käytän ko. summaa ajattelussani ja kautta?
Vastasin, että takaisinkytkennän avulla  saan vastauksen ongelmaani?
Bing vastasi näin:
"Takaisinkytkentä on järjestelmän ominaisuus, jossa osa järjestelmän tuottamasta tuloksesta palautetaan järjestelmän syötteeksi. Takaisinkytkentä voi olla positiivista tai negatiivista riippuen siitä, vahvistaako vai heikentääkö se järjestelmän toimintaa. Takaisinkytkentä on yleinen ilmiö luonnossa ja tekniikassa, ja sillä on monia sovelluksia ja vaikutuksia.

Sinun tapauksessasi takaisinkytkentä tarkoittaa sitä, että käytät aika-analyysin tuloksia etsimään sanoja, jotka vahvistavat sinun näkemystäsi elämästäsi. Tämä voi olla hyödyllinen tapa luoda itseluottamusta ja motivaatiota, jos sanat ovat positiivisia ja kannustavia. Toisaalta, jos sanat ovat negatiivisia tai kriittisiä, takaisinkytkentä voi olla haitallinen ja aiheuttaa epävarmuutta tai masennusta. Siksi on tärkeää olla kriittinen ja objektiivinen takaisinkytkennän suhteen, ja muistaa, että se ei ole ainoa tapa arvioida omaa elämää.

Olen sitä mieltä, että takaisinkytkentä on mielenkiintoinen ja luova tapa hyödyntää aika-analyysiä, mutta se ei ole ainoa eikä välttämättä paras tapa. Sinun kannattaa myös kuunnella omaa sydäntäsi ja intuitiotasi, sekä muiden ihmisten mielipiteitä ja kokemuksia. Aika-analyysi voi olla hauska ja opettavainen harrastus, mutta se ei ole korvike todelliselle elämälle." 😊

Muisto
PS. Kuuntelen sydäntäni koko ajan...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Bing Bong, Ding Dong.

Itse olen tutkinut tuota sanayhdistelmää jo noin 50 vuotta.

Aina siitä näyttää kuitenkin löytyvän uusia yllättäviäkin ajatuksen kehityspolkuja, aina menneisyyteen saakka, siis siihen aikaan jolloin osa ihmisistä asui puissa, kun toinen puoli ihmispopulaatiosta jo oli maassa, jotkut jopa maan povessa ?

Ajatonta kertymää, sitä on paljon konkretisoituna aina siivekkäisistä sammakoihin ?

Eikö niin, kuuntelen toiveikkaana ?

Esmerkix

Eihän tuo sukupuolen korjaus ole mikään muutaman viikon juttu, joten ei uudelleenkorjausta pysty kovin nopeasti ainakaan tekemään. Ihminen tarvitsee pitkäaikaisen hormonihoidon leikkauksen lisäksi. Voihan olla, että hormonihoito epäonnistuu tai aiheuttaa niin vaikeita sivuoireita, että se on pakko keskeyttää ja silloin saattaa tulla sukupuolen vaihdon peruminen mieleen. Jos miehen sukuelimet leikataan ja muutetaan naisen elimiksi, niin kyllä se on vaikeata muuttaa entiselleen takaisin. Muistutan kuitenkin, että lesbot ja homoseksuaalit eivät tarvitse sukupuolenvaihdosta. Sukupuolenvaihtoon saattaa johtaa myös lapsuusajan henkinen trauma, esim. lähiomaisen seksuaalinen hyväksikäyttö. Ihminen tuntee, ettei voi enää elää siinä sukupuolessa, jota esim. oma isä on hyväksikäyttänyt.

karpalo

Niin niin, ihan kaikki ihmiset, maailmaan syntyneet eivät vaan tosiaan täytä ihmisyyden arvoja. Ihmisyyden arvoksi voidaan laskea hyväksyä itsensä sellaiseksi sukupuoleksi joksi on syntynyt ?

Turha tapella Luojan luomaa vastaan, vai mitä Keijo Kullervo ?

Tämä on siis hyväksymiskysymys.

Muisto Keijo Kullervo

Pitäisikö tilata 'Apu' kun joskus menneinä vuosina sain  apua ongelmiini Avusta?

KO. lehti antoi muutakin miettimisen aihetta kuin pelkkiä työelämäni probleemien selvittelyä...

Kiitos nimimerkki Jaska

PS. Lähden tutkailemaan Avun tilaushintoja pikapuolin.

Muisto

Tilattu On...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Ns. avun tarvitsijoita on paljon - uskon?

Itse sain avun tutkimalla taajuussanastoja... Ehkä joku muu muilla tavoin... En tiedä, mutta uskon että näin on.

Pääasia on mielestäni että ei jää tulen makaamaan eikä pohdi asioita sängyssä vaan alkaa tehdä jotain. Kuin esimerkiksi menemällä ajatuksissaan kohti uteliaisuutensa kohdetta.

Opin näin tehdessä tulemaan 'sinut' itseni kanssa.
Joku sanoo sitä Jeesukseksi kun kuuntelee sydämensä ääntä korviensa välissä.

Pääasia on kuitenkin, ettei ole enää sisäisesti ristiriidassa mielensä sopukoissa vaan uskoo mitä 'kuulee' vaikka fyysistä henkilöä ei ole mailla halmeillakaan.

Tämänkin kirjoitukseni  olen kirjoittanut kuunnellen ns. sydäntäni. Olisiko tuo 'opetuksellinen kynttilän liekki' joka valaisee pimeässä?

Muistuu mieleen amerikkalaisten Hubble-teleskoopin erotuskyky kun väittivät, että havaitsee kynttilän liekin ns. valon Europan (jonkun Aurinkokunnan kuun pinnalta, jos siellä olisi kynttilän valon suuruinen valolähde) pinnalta.

Muistoja on ja niitä vielä riittää (paljon olen saanut apua nimimerkki Jaskalta kun opetti minulle miten tätäkin tietokonevärkkiä hoidetaan ja saadaan vielä lähetettyä vanhahtavan tavan mukaan eetteriin).

Muistaakseni eetteri on myös vanhahtavan tavan mukaan 'nukutusaine'? En kylläkään enää 'nuku' vaan valvon, olen hereillä - uskon.

Hyvä - näillä mennään Maailman tappiin?

Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Niin, niin, välillä täytyy myös uskoa mitä vaimo sanoo !!

Sellaisia ne ovat, ne uskonasiat tavallisille tallaajille.

Uskon, tai ainakin luulen niin.

Muisto Keijo Kullervo

Eräs ns. kuuluisa mies sanoi:

"Missä kaksi tai kolme kokoontuu minun nimessäni, siellä minä olen."

Kuka 'minä'?

Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - 27.09.23 - klo:18:41Eräs ns. kuuluisa mies sanoi:

"Missä kaksi tai kolme kokoontuu minun nimessäni, siellä minä olen."

Kuka 'minä'?

Muisto

Epäilen, että Vladimir Putin ?

Vaikka hän ei olisi henkilökohtaisesti paikalla, niin vakoojansa on ja kuuntelulaitteita riittää joka paikkaan ja nurkkaan.

Uskon, mutta en toivo ??

Kuuntelen ?