Foorumeiden Yhteinen Konttori

Aloittaja Outomaa, 14.05.08 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda

Jahas.. värikäs, noin alas rullatessa ja ainakin poikia miellyttää ulkoasu ;)  En ehdi nyt lukemaan, mutta lupaan tehdä niin piakkoin.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 30.11.08 - klo:13:44

Jahas.. värikäs, noin alas rullatessa ja ainakin poikia miellyttää ulkoasu ;)  En ehdi nyt lukemaan, mutta lupaan tehdä niin piakkoin.

Juu - Kullisim:n joulunumerohan on melkein yhtä hyvä kuin Oktopussi 3.  ::)

Linux-jutussa kiinnitin huomiota lauseeseen : "No ehkä se on helpompi tykätä Linuxsista teoriassa kuin käytännössä, ken tietää?" - sillai 'Rapeasti' sanoen tykkään tästä Linukasta myös käytännössä, koska "minä tiedän, minä olen tutkinut"... jokin dumppaus Microsoftilla on mitä ilmeisimmin ollut, koska miniläppäreihin XP on luikerrellut, vaikka se alunperin ollut Linux toimii paremmin --> täällä on sellainen Asus eeePC ja siinä Linux, siippa käyttää, vaikkei ole aiemmin kuin kuullut Linuxin olemassaolosta ja senkin ilmeisesti lähinnä minulta :) Graafinen käyttöliittymä on helppo kuin mikä.

Hyvän joululehden on FinEstgloben aktiivijoukko kasannut ja erityisesti haukkatyttö on oikein haukattavan näköinen tai jos tyttö haluaa haukata, alistun haukkaukseen ilomielin...

veini

Kello 14.15 tänään 5, joulukuuta suora radiolähetys, Helsinkin ja Tallinnan tapahtumakalenteri, mitä rockn rollin tiimoilta tapahtuu..ja hiukan muutakin ....kuuntele. veinin sanoitus:)

mms://real.datanet.ee/wmtencoder/mania

veini

veini

Tässä on teillekkin upea laulu Intialaisten esittämänä suomeksi laulettuna, ei ole turhaa porukkaa sanon minä, on kielet hansksikkaassa ! Tunnelma on myöskin mielestäni romanttisen leppoisa!

http://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=32dbc83dce7fec0f0c50c548b44b9dbb

veini

Aakku

Lainaus käyttäjältä: veini - 28.12.08 - klo:16:08
Tässä on teillekkin upea laulu Intialaisten esittämänä suomeksi laulettuna, ei ole turhaa porukkaa sanon minä, on kielet hansksikkaassa ! Tunnelma on myöskin mielestäni romanttisen leppoisa!

http://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=32dbc83dce7fec0f0c50c548b44b9dbb

veini

Taitaa olla veinillä sormet pelissä :)

Silloin kun oli presidentinvaalit tulossa, Eugen teki vastaavaa - mies ja nainen kohtaukseen ymppäsi tekstit Tarzilta ja Salelta ...  ::)

veini

Vuoden ensimmäinen Haukansilmä on ilmestynyt, Tere Tulemast lukemaan juttuja...

http://finestglobe.com/forum/viewtopic.php?f=54&t=1473

veini

veini

Ajelen lappiin ensi vikolla, onko naisia jotka asuvat Oulussa (miehien ei tarvi vaivautua), tulen kahville, päväkahvin merkeistä on kuitenkin turha haaveilla, olen vasta iltasella paikalla:) Voi varata suolalohta voileipiä, ja jotakin pikku purtavaa, olen vierailulla noin pari tuntia, en kauempaa! Ei mitään yv,tä julkisesti vaan tapaamimis halut tähän ketjuun! ;D

veini

veini

Lainaus käyttäjältä: veini - 16.01.09 - klo:11:07
Ajelen lappiin ensi vikolla, onko naisia jotka asuvat Oulussa (miehien ei tarvi vaivautua), tulen kahville, päväkahvin merkeistä on kuitenkin turha haaveilla, olen vasta iltasella paikalla:) Voi varata suolalohta voileipiä, ja jotakin pikku purtavaa, olen vierailulla noin pari tuntia, en kauempaa! Ei mitään yv,tä julkisesti vaan tapaamimis halut tähän ketjuun! ;D

veini

Unohdin kinkkuleivät, ja lasi ananastuoremehua voisi olla myöskin!

veini

THL tiedottaa

Saat niin kinkkua kuin lohtakin, tietenkin nainen palvelee, kunhan poikkeat vähän ennen Oulua Zeppeliiniin!

;D

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

reedik

Zeppeliinissä on se huono puoli, että siellä joutuu itse kustantamaan syömisensä ja juomisensa. Muuten ihan kelpo paikka.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä