Foorumeiden Yhteinen Konttori

Aloittaja Outomaa, 14.05.08 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

veini

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.04.09 - klo:20:12
Salasana, Veinin, on minustakin mieleenpainuva ja siksi sen laitoin, mutta voit tietysti muuttaa sen vähemmän mieleenpainuvaksi milloin hyvänsä :)

Minun ylioppilaslakkini on kemiallisesti kellastettu, että se näyttäisi enemmän kokeneen konkarin päähineeltä wappuna ... tosin enpä tuota ole sitten opiskeluaikojen käyttänyt edes wappuna.

Kemiallinen kellastus tehtiin silloin aikanaan kun yksi kahdesta kämppiksestäni oli kemisti ... en muista millä aineella, mutta meidän kaikkien kolmen lakit käsitteli ja niistä tuli oiken kauniin kauhtuneennäköiset.

Lakeista tuli mieleeni, että jokaisella koululla on eestissä omat lakkinsa, meidänkin pojillamme on vihreät lakit kiiltävällä lipalla toiset käyttää niitä joka päivä, mutta pakollista se ei ole, meidän pojat eivät jostakin syystä hattuja käytä, (varmaan hukanneet ne):)

Kouluilla on omat värinsä, sekä aika pitkälle myöskin joku teema, poikiemme koulu on suuntautuneet taiteisiin ja musiikkiin, sekä koripalloon, niin se taisi mennä! Minusta tuo lakki asia on hieno ja upea traditio, tuollaisista asioita kannattaa pitää kiinni, samoin eestissä on tapana viedä ensimmäisenä koulupäivänä kukkia opettajalle, suomessa siitä taitaisi saada ikuisen perseenuolijan leiman otsaansa.

veini

Aakku

Lainaus käyttäjältä: veini - 17.04.09 - klo:21:07Minusta tuo lakki asia on hieno ja upea traditio, tuollaisista asioita kannattaa pitää kiinni, samoin eestissä on tapana viedä ensimmäisenä koulupäivänä kukkia opettajalle, suomessa siitä taitaisi saada ikuisen perseenuolijan leiman otsaansa.

Kyllä vaan - hyvä, että eestiläiset pitävät perinteistä kiinni. Ja totta puhut ... nykysuomalaisille nuorille ei moinen onnistuisi - ei kertakaikkiaan :)

AveLazio

Jep, virolaisilla on tuo hieno tapa. Mut kuten Aakku sanoi, ei kannata edes yritää lanseerata sitä Suomeen... ;D
At a narrow passage there's no brother, no friend

veini

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.04.09 - klo:00:04
Lainaus käyttäjältä: veini - 17.04.09 - klo:21:07Minusta tuo lakki asia on hieno ja upea traditio, tuollaisista asioita kannattaa pitää kiinni, samoin eestissä on tapana viedä ensimmäisenä koulupäivänä kukkia opettajalle, suomessa siitä taitaisi saada ikuisen perseenuolijan leiman otsaansa.

Kyllä vaan - hyvä, että eestiläiset pitävät perinteistä kiinni. Ja totta puhut ... nykysuomalaisille nuorille ei moinen onnistuisi - ei kertakaikkiaan :)

Kummallista muuten koko eestin koulu juttu, se on paljon tiiviimpää jotenkin kuin meillä, katson vaimoani joka tekee joka päivä lapsien kanssa kolme neljä tuntia töitä, kotona, minun äitini ei auttanut minua koskaan:) Poikamme ovat molemmat huippu arvosanoilla koulussa, katson ihmetellen kenen poikia ne oikein ovat, tulevat vitosten kanssa kotiin, se on eestissä kymppiä vastaava..saatana epäilen aviorikosta:)

veini

veini

Olen muuten aukaissut kalsarikänni musiikki ketjun (globelle), koonnut sinne omaa mieli musiikkiani:) Tervetuloa tutustumaan:) Olen tällä hetkellä juonut brandyä olutta...ja kaikki tipat mitä kaapista löytynee, kohta lähden oksentamaan.. ;D

veini

Aakku

Lainaus käyttäjältä: veini - 18.04.09 - klo:02:53Poikamme ovat molemmat huippu arvosanoilla koulussa, katson ihmetellen kenen poikia ne oikein ovat, tulevat vitosten kanssa kotiin, se on eestissä kymppiä vastaava..saatana epäilen aviorikosta:)

Jäämme odottamaan uutista : "Mies otti eron lasten koulumenestyksen takia".

veini

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.04.09 - klo:13:29
Lainaus käyttäjältä: veini - 18.04.09 - klo:02:53Poikamme ovat molemmat huippu arvosanoilla koulussa, katson ihmetellen kenen poikia ne oikein ovat, tulevat vitosten kanssa kotiin, se on eestissä kymppiä vastaava..saatana epäilen aviorikosta:)

Jäämme odottamaan uutista : "Mies otti eron lasten koulumenestyksen takia".

Ahaa olen kännipäissäni käynyt kehumassa juttuja täällä, sehän on mukavaa, selvinpäin ei millään kehtaisikaan:)

veini

Aakku

Lainaus käyttäjältä: veini - 18.04.09 - klo:19:39Ahaa olen kännipäissäni käynyt kehumassa juttuja täällä, sehän on mukavaa, selvinpäin ei millään kehtaisikaan:)

veini

Kännisyysaste ei kuitenkaan viesteistäsi näkynyt ...

veini

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.04.09 - klo:20:57
Lainaus käyttäjältä: veini - 18.04.09 - klo:19:39Ahaa olen kännipäissäni käynyt kehumassa juttuja täällä, sehän on mukavaa, selvinpäin ei millään kehtaisikaan:)

veini

Kännisyysaste ei kuitenkaan viesteistäsi näkynyt ...

niin, olen loistava näyttelijä tarvittaessa:) Asiasta toiseen, olen ottanut nyt asiakseni auttaa Susania, kysyisinkin onko Outomaa mukana mikäli löydämme sopivan henkilön suutelemaan Susan tyttöä, ajattelin että keräisimme sen verran varallisuutta porukalla, että saisimme lähetettyä jonkun suutelemaan tätä tyttöstä, lisäksi haemme sopivaa ehdokasta niin täältä kuin globeltakin, itse lähtisin mielelläni, mutta vaimo ei varmaankaan pitäisi siitä, eli onkohan Outomaalla sopivaa ehdokasta..

http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Simon+Cowell+ei+aio+suudella+Susan+Boylea/1135245267373

Mitä muuten äkkilähdöt Scotlantiin maksaa..?

veini
Ps. Kielari !

reedik

Ehdotan keräystä yhteisen konttorin hoitajan matkakassan kartuttamiseksi, että hän pääsisi toteuttamaan toiveensa, suutelemaan Susania. Makuasia. Minäkin lupaan jalomielisyydessäni kartuttaa matkakassaa ja voihan konttorinhoitaja selittää puolisolleen kyseessä olevan pelkkä työnhakumatka. Ehkä sitten lupakin irtoaa. Susanin kielisuudelma voi sytyttää tulisenkin lemmenpalon, joten jos konttorinhoitajan toive toteutuu, hänen on syytä varoa amorin nuolen täysosumaa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä