Foorumeiden Yhteinen Konttori

Aloittaja Outomaa, 14.05.08 - klo:09:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

veini

Tietääkö joku, miksei jenkkien Etusivun sivut aukea !!

veini
Ps. Kolme päivää olleet tiltissä..

Tiistai

Ei aavistustakaan, miksi. Ville on sen paika guru ja ylläpitää sitä omalla domainillaan... ehkä on unohtanut jonkun laskun maksamatta! Tai hän uudistaa sitä taas, on tehnyt ennenkin.

Amanda

Etusivu.netillä on ollut paha katkos.. todennäköisesti joku häkkeri on tuhonnut tiedostoja!  :o 

http://viestit.etusivu.net/showthread.php?p=199737#post199737

Kaikki haltiattaret varjelkoon Outomaata moiselta, kaksi täyskatoa riittää ..  ???

veini

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 19.06.09 - klo:10:58

Etusivu.netillä on ollut paha katkos.. todennäköisesti joku häkkeri on tuhonnut tiedostoja!  :o 

http://viestit.etusivu.net/showthread.php?p=199737#post199737

Kaikki haltiattaret varjelkoon Outomaata moiselta, kaksi täyskatoa riittää ..  ???

No hienoa kuitenkin, ettei foorumi kokonaan kadonnut, saimme muuten juhannus numeromme valmiiksi http://finestglobe.com/forum/viewtopic.php?f=54&t=1866  lehdellä on uusi logokin:) Myöskin tuleva Best Sellerini etenee hyvää vauhtia "Bensiiniä ja Buranaa" ketjussa:)

veini

veini

No niin, olen jälleen herännyt kesä horroksestani, ja onkin aika alkaa toimimaan, onkos teillä aikomus dementoitua, vai tuletteko mukaamme, järjestetään muutaman foorumin bileet..elämä on muutakin kuin vain netissä istumista..se on myöskin tanssia..ehdottelua naurua, sekä viinan juomista..tai muuten vain hauskan pitämistä..

http://www.finestglobe.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=1893&p=33517#p33517

Ajatuksena on järjestää kunnon peilipallo bileet...ei mitään muka booleitä, vaan kunnollista heiluntaa..järjestän myöskin samalla suuren uusien tekarieni  paljastus tilaisuuden..en tiedä että kukaan muu olisi ennen tälläistä järjestänyt, mutta nyt perkele järjestää ;D Nyt tytöt minihameita kaivamaan...ja suunnittelemaan..olen minä sen verran hullu, että ne varmasti järjestän..ja onnistun myöskin! Aakku, solmiota kaapaista ja kiiltonahka kengää jalkaan, kohta se alkaa...amanda perjaantai..ja muutkin:)

veini

Aakku

Lainaus käyttäjältä: veini - 22.07.09 - klo:03:20Ajatuksena on järjestää kunnon peilipallo bileet...

Minulla on paha aukko sivistyksessä - mitä on peilipallo ?

Tarkoittaako mahdollisesti sitä, että mennään peilin eteen ja käännytään sivuttain ?

Amanda

Tavallisesti se pyörii ja valot heijastuvat siitä nätisti :P

Tschüss,
pitää lähteä tästä taas!

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 22.07.09 - klo:09:38Tavallisesti se pyörii ja valot heijastuvat siitä nätisti :P

Eihän tuo ole sananmukaisesti pallo - pikemmin monitahokas --> monitahokasbileet  ;D

veini

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.07.09 - klo:09:53
Lainaus käyttäjältä: Amanda - 22.07.09 - klo:09:38Tavallisesti se pyörii ja valot heijastuvat siitä nätisti :P

Eihän tuo ole sananmukaisesti pallo - pikemmin monitahokas --> monitahokasbileet  ;D

Niin, itse käsitän monitaokkaan hiukan erilailla, olen myöskin heitä mittaillut katseellani useinkin:) Laitan tähän erään "monitahokkaan" kuvan, eräästä tunnetusta "monitahokaisiin erikoistuneellta lehdestä!

Bileissä on kysymys tanssia tälläisten "monitahokkaiden" kanssa, ja ehkäpä sitten myöhemmin muutakin...

veini

Aakku

Lainaus käyttäjältä: veini - 22.07.09 - klo:11:51Bileissä on kysymys tanssia tälläisten "monitahokkaiden" kanssa, ja ehkäpä sitten myöhemmin muutakin...

veini

Toivottavasti kyseiset monitahokkat eivät ole Kalle-lehden kansikuvan tapaan olleet hehkeimmillään vuonna 1954  ::) Tuossa näkyy, kuvassa, 5kytäluvun erilainen suhtaantuminen julkinakuiluun ... tai eihän tuossa kuvassa edes nakuilla. Mitenköhän ko. lehdessä olivat tuolloin tekstimuotoiset informatiiviset pätkät ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä