Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Valitsemme Vuoden Oudon 2008

Aloittaja Outomaa, 29.11.07 - klo:19:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Rape".

Annan kaikille minua ääänestäneille 6 voltin akun jouluööliä.

Kiinni veti!

Nyt äänestän...
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Uskon, että tämän satsauksen jälkeen nukun paremmin  :D
Vaikka nyt joku lekuri väittääkin että alkoholi heikentää yöunta.

THL tiedottaa

On se hyvä, kun iso mies noin pienellä satsauksella tulee iloiseksi!
.
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Indigo

.

No voi helvatun halvattu! Kuinka nuita ääniä jo on yhyreksän molemmilla? Eihän meitä edes oo niin montaa...

Lainaus käyttäjältä: "Rape"Minua tosissaan vituttaa, että jollain Indigolla on 9 ääntä ja mulla vain 8. Tässä on jotain hämärää. Joku kertoi että Indy on majoitanut sen EU:n vaalitarkkailijan mökkiinsä. USKON että tuonpuolEisessA KOSTETAAN KAIKKI VÄÄRYYDET!

On muuten hyvää tämän Olvin joulukalja.

Annan kaikille minua ääänestäneille 6 voltin akun jouluööliä.

Niinnon, vääryttä on ihan selvästi, joku huijaa ja äänestelee ties millä nimillä. Emminä ny NOIN outo oo.
Rape on kyllä.

Jokos sinä Rape joit kaikki kaljat, voisin äänestää sinua uudelleen?

Indigo

ps. ei oo ketään täällä, tarkkailin juuri ....jollei siis oteta lukuun tota sikspäkkiä jolle yritän tulkita töyhtöhyypän ujellusta.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"ps. ei oo ketään täällä, tarkkailin juuri ....jollei siis oteta lukuun tota sikspäkkiä jolle yritän tulkita töyhtöhyypän ujellusta.

:)

Töyhtöhyypän ääntä voisi luonnehtia ujellukseksi :

http://lotta.yle.fi/ijulkaisu.nsf/ramagent?openagent&rs99990002003.ram

Siis ram-tiedosto, eli Real Player tarvitaan tai soitin, joka ymmärtää ram-tiedostot.

Indigo

8)

:roll:

Pitikö sinun nyt heti käydä äänittämässä kaikki tulkinnat..

Indigo

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Indigo"8)   :roll:

Pitikö sinun nyt heti käydä äänittämässä kaikki tulkinnat..

Indigo

En minä äänittänyt, vaan joku YLErmi :) - ujellustulkintaan minäkin päädyin. Olet vissiin myös nähnyt töyhtöhyypän lentävän ... sellaista jokseenkin holtittoman näköistä, että ihmettelee pysyykö ilmassa vai ei.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: "S"

- Kansallisuudellakaan ei ole merkitystä ihmisyyden kannalta.

Ei ehkä sinulle. Oletko ulkomailla seurustellessasi kertonut eri kansalaisuuden omaksuvalle lähimmäisellesi olevasi kansalaisuudeltasi Suomalainen kun sitä on sinulta kysytty. Jos olet, sillä on merkitys sinullekkin.

Lainaa
Tärkeää on että tuntee omat sisäiset ja henkiset juurensa.

Ja myös sukujuurensa.

Lainaa
Ymmärtää sisimpänsä tarkoituksen ja toteuttaa itsenäisyyttään sekä ihmisyyttään sopusoinnussa itsensä, ympäristönsä ja luontonsa kanssa.

Onko olemassa jokin suurempi tarkoitus jota me elämme todeksi, vai onko kyseessä vain kunkin yksilön subjektiivinen uskomus jota hän omana merkityksellisenään pitää ?

S

Kun keskustelen ja seurustelen erilaisten ihmisten kanssa; iällä, kansalaisuudella, sukupuolella, tai edes siviilisäädylläkään ei ole mitään suurempaa merkitystä. Ei ainakaan itselleni, vaikka muiden puolesta on vaikea sanoa mitään. Itse ihminen kaiken takana merkitsee kuitenkin enemmän, ilman turhia arvolatauksia ja leimoja.

Sukujuuret ovat mitä ovat, ne eivät määrää yksilön kaikki yksilöllisiä piirteitä. Korkeintaan geneettisen perimän ja joitain ympäristöön ja olossuhteisiin liittyviä myötäsyntyisiä seikkoja. Oma olemuksellisuus ja subjektiiviset arvot syntyvät sisäsyntyisesti oman itseyden ja minuuden kauttakulkuna.

Uskon että on olemassa erilaisia' suurempia' tarkoituksia, joita ihminen toteuttaa kutsumuksen ja omien valintojensa kautta. Uskomukset voivat olla myös vakaumuksellisia elämänsuuntia, joissa henkevyys ja luontaiset ihmisen ominaisuudet ja kyvyt heräävät eloon yksilöllisesti, ilman ulkoapäin ohjailua tai mitään tiettyä oppisuuntaa jota noudattaa.

Tätä kaikkea omaehtoisuutta kutsutaan oman tien kulkemiseksi ja parhaimmillaan vallitsevista arvoista vapaaksi yksilöllisyydeksi, jolla on tietenkin suurtakin merkitystä itse subjektiiviselta kantilta katsottuna. Tästä aiheesta riittäisi pohdittavaa enemmänkin, mutta ehkä tämä kyseinen ketju ei ole kaikista otollisin paikka tämänkaltaisille 'syvällisille' pohdinnoille.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

Niin, muistakaa että minussa on aatelis geenejä 25 %.
Minussa on ainesta vaikka kuninkaaksi.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä