Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Valitsemme Vuoden Oudon 2008

Aloittaja Outomaa, 29.11.07 - klo:19:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Eugen

Niinistön Sauli rullaluisteli vaalikamppanjan aikana.... Indigo voimistelee...

Tee Rape perässä....
"Aye, caramba!"

rapevainaa

.

Joo, ja mulla on 11%:n johto, Kivaa!
42% kaikista äänistä.  Indigolla vain 38%.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: "Rape".

Joo, ja mulla on 11%:n johto, Kivaa!
42% kaikista äänistä.  Indigolla vain 38%.

Jaa, onko?
"Aye, caramba!"

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"[

Jaa, onko?

Erikoinen äänestys. Lupasin 6 V kaljakopan kaikille jotka äänestävät minua. Ei ymmärrä hyvän päälle.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Rape"Erikoinen äänestys. Lupasin 6 V kaljakopan kaikille jotka äänestävät minua. Ei ymmärrä hyvän päälle.

Eukalla on varmaan mittavat kaljavarastot kun käy sitä halvalla Tallinnasta hakemassa :) Kunhan päästään toiselle kierrokselle niin keksi jokin hyvä täky... Tyttöjä voit houkutella outohunajalla, noin esimerkkinä. Muuten - jos joskus satun pyörähtämään Helsingissä, niin ilmoitan sinulle koska haluaisin ostaa [halvalla] jokusen purkin tuottamaasi hunajaa - tai mehiläisethän sen varsinaisesti ohjauksessasi ovat tuottaneet.

Siellä edesmenneellä Outomaalla oli joskus lähettämäsi kuva, jossa sinulla on mehiläisparta :

Tuolla kuvalla on ilmeisesti ikää jonkunverran - siispä laitamme myös Indistä kuvan, jolla on myös jonkunverran [ei kovin paljoa] ikää :D

[Tämä jälkimmäinen oli aikanaan ketjussa "Miltä näytin ennen ja miltä näytän nyt"]

Indigo

No hö, tuosta on tosi paljon aikaa, olin jotain yhdeksäntoista.

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Niinistön Sauli rullaluisteli vaalikamppanjan aikana.... Indigo voimistelee...

Tee Rape perässä....

Tässä taas, Eugenin löytämässä kuvassa... hei Eugen, mistä löysit juuri sen kuvan, jossa ryppyvoiteeni oli ollut pari viikkoa lopussa? ... niin siis olen hivenen vanhempi.

Kuka kumma täällä muuten äänestelee, eikös nyt jo kaikki mahdolliset ole äänestäneet jo aiemmin?

Indigo

THL tiedottaa

No, nyt Indis ja Rape on taas tasoissa!

(Epäilyttää, että ylläpito äänestelee aina vaan, antaa niitä toisia ja kolmansia ääniään...)   :lol:

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "se"No, nyt Indis ja Rape on taas tasoissa!

(Epäilyttää, että ylläpito äänestelee aina vaan, antaa niitä toisia ja kolmansia ääniään...)   :lol:

Pikemminkin Eukka taisi pantata omaa ääntään jännityksen ylläpitämiseksi :?

Eugen

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "se"No, nyt Indis ja Rape on taas tasoissa!

Pikemminkin Eukka taisi pantata omaa ääntään jännityksen ylläpitämiseksi :?

Jep, jep...  :lol:
"Aye, caramba!"

dianora

Hieman mua hymyilytti huomata nimeni tällä "vaalilistalla", mutta on ollut ilo ja kunnia olla täytenimenä äänestyksessä. En todellakaan kuulu tähän joukkoon - tämä kuluva vuosi on ollut aika rikkinäinen niin täällä kuin sielläkin, siis enpä ole ollut Outomassa kuin silloin tällöin, mutta... Odotan jännityksellä vaalin toista kierrosta :lol:  Mitähän ehdokkaat lupaavat meille maan matosille  :P
Indigokaan ei ole nostellut kortteja viime aikoina..   :jocolor:
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä