Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hawking ja tarpeeton Jumala

Aloittaja Bongaaja, 03.09.10 - klo:15:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Kysys ave vielä lisää miksi minä hermostun sun älykkäistä kysymyksistä.

Kysy myös jotain muuta helpompaa.

AveLazio

Kyl mä nyt tajuan, Quito, että tää aihepiiri ei ole mielestäsi miellyttävä. No, minun puolestani voidaan jättää ketju tähän. Eihän tässä Lopullisia Vastauksia ole odotettavissa.
Älykäs kysymys: Jos Aurinko räjähtäisi just nyt, koska havaitsisimme tapahtuman? Eli heti vai jonkin tietyn ajan kuluttua? Perustele.
Helppo kysymys sinulle: Ovatko mehiläiset tänä kesänä vähentyneet (kuten raportoidaan eri puolilta Eurooppaa)? Olikos se Einstein, joka sanoi, että kun mehiläiset kuolevat, ihmiskunnalla on elinaikaa 30 vuotta..
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Typeriä kysymyksiä. Just oli tapettu 80 milj ihmistä sodissa ja einstein alkaisi murehtia mehiläisiä. Sitä paitsi euroopan maissa oli viimeistä huuhtoa ihmisen rodunjalostus. Saksa oli vain yksi näistä maista.

Jos mehiläiset kuolisivat, on 20000 muuta pölyttävää pistiäistä.


Lisääminen juurista,mukuloista jaa pistokkaista
viljat tuulipölytteisiä
melkoinen osa on itsepölyttäviä
esim taatali pölytetään käsin koska poikapalmuja ei kannata  kasvattaa.


Fuulaa fuulaa


Ihanfoorumifuulaa.

karpalo

Meillä on ulkona pihassa itsepölyttyviä.

Sisällä meikäläinen kuulemmä pölyttää., muttei pyyhi pölyjä, eikä muutenkaan siivoo. Tää on niin tätä falskia foorumimönjää., jos näin juohevasti asian ilmaisen.

rapevainaa



Tiistai




Se on sitä evoluutiota, ihminen joko pärjää tai ei pärjää, elämä jatkuu täällä ilman meitäkin.. myös, jos saastutamme koko maapallon ydinaseilla.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 12.09.10 - klo:22:27



Se on sitä evoluutiota, ihminen joko pärjää tai ei pärjää, elämä jatkuu täällä ilman meitäkin.. myös, jos saastutamme koko maapallon ydinaseilla.

niin, maailmanlopusta ei ollakkaan keskusteltu pitkäänaikaan. Eiköhän se kohta tu. 1 vuosi ja 3 kk

Bongaaja

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 12.09.10 - klo:22:27

Se on sitä evoluutiota, ihminen joko pärjää tai ei pärjää, elämä jatkuu täällä ilman meitäkin.. myös, jos saastutamme koko maapallon ydinaseilla.

voi tulla jänniä mutantteja

jännää!

mutta saastutamme sen jo muilla konsteilla

karpalo

Lainaus käyttäjältä: QUITO - 12.09.10 - klo:23:33

niin, maailmanlopusta ei ollakkaan keskusteltu pitkäänaikaan. Eiköhän se kohta tu. 1 vuosi ja 3 kk

Eikä maailman alkuräjähdyksestäkään.

Mun mielestä kannattais miettiä vähän enemmän vielä sitä alkua. Sanoin alkuräjähdys., JukrikSella on ihan omat kuviot tossakin, mutta mielestäni jotkut tutkijat laskevat alkuräjähdyksen varaan.

Sitäpaitsi on tuntunut olevan puhetta., että kun ajassa aletaan pääsemään takaperin, takaisin päin., niin päästään jopa niin pitkälle, että pystytään näkemään tämä alkuräjähdys.

Joo., mutta silloin., tietysti, kun sitä kuvataan ja tulee Telkasta ulos., niin varmaan laittavat maksulliselle kanavalle ja tietysti kaikkein kalleimmalle!!

Ajattelinkin tehdä silloin vaan pienen määräaikaisen sopparin kanavamaksuissa. Mulla on hyvä Wanha WHS-Nauhuri, nauhoitan ko. Alkuräjähdyksen. Tällä vanhalla nauhurilla on niin peijakkaan näppärää kelailla edes ja takas ja taas ja ees taas jne. Mielestäni hauskempaa kuin uusilla DVD- vehkeillä.

Pystyy näinollen tutkimaan alkuräjähdyksen lennättämiä ainesosia ja huomioimaan noin silmämääräisesti, että mitä ne on "syöneet",  siis sisällänsä pitää.

Niin ei tarvii sitten Kysellä JukrikSelta YV:llä



Toki parempaa kuvanlaatua odotan. Tää häikäisee liikaa., hyvät herrat suodattimia., tai noettuja lasinpaloja.

S

Kummasti tämä alkuräjähdys-teoria vaan kiehtoo loputtomasti ihmisten mieliä, koska kukapa nyt ei olemassaolonsa sekä olevaisuutensa perusteita haluaisi tietää. Itselleni oli jo aikojen alusta selvää, että maailmankaikkeus lähti laajenemaan tietystä 'erikoispisteestä', joka sitten kehittyi laajenemalla massiiviseksi tulimereksi, käsittämättömän suurella nopeudella. Tämä ns. kosminen kehityskulku universumin syntyhetkineen, oli kaiken kaikkiaan ainutlaatuisuudessaan jotain, jota jaksaa aina vain ihmetellä - vaikka sen perusteet ovatkin niiden todellisesta empiriikasta perillä oleville selvääkin selvemmät.  

- Näin luonnonvoimat synnyttivät miljardeja vuosia sitten myöskin tämän telluksemme, planeetan jossa nyt kuolevaisina tallustelemme, pähkäilen elämän tarkoitusta, sekä sen mysteerejä kehdosta hautaan saakka. Maan luomishetket sen syntymätuskineen, sekä vuosimiljardien muutosprosesseineen kaikkineen olivat nekin varsin dramaattiset. Nämä mahtavat luonnonvoimat siis loivat monien vaiheiden kautta tämän turvapaikkamme, sekä kotimme täällä universumissa. Joten kyllä näissä kuvioissa ihmettelemistä riittää joillekin edelleenkin - vaikka itselleni tämä kaikki onkin ollut varsin tuttua kauraa jo niin kauan kun täällä olen olevaisen ominaisuudessa kuljeskellut.

- Eikä tähän luomisprosessiin mitään ulkopuolista jumalaa ole konkreettisessakaan mielessä tarvittu, ellei sitten halua näitä luonnonvoimia siksi kutsua. Itse kylläkin ole kelaillut tätäkin aihetta vuosikymmenien ajan, jo melkein kyllästymiseenkin asti; eikä todellakaan ole mitään ulkopuolista oppimateriaalia tarvinnut missään vaiheessa tähän havainnointiini käyttää. Sillä olen selvittänyt täysin itsenäisesti nämäkin mysteerit omien tietolähteideni, sekä empiiristen tutkimusteni kautta. Aivan kuten näin ovat tehneet lukuisat muutkin maailmalla vaikuttaneet arvonsa tuntevat tutkijat & tiedemiehet tahoillaan - tätä ennen, sekä monesti sen jälkeenkin, luode näin omat teoriansa maailmankaikkeuden/elämän synnystä!    
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä