Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hitlerin kohtalo

Aloittaja AveLazio, 23.09.10 - klo:14:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

Letti

Ketkä muuten täällä on hitlereitä...
En ole kohdannut täällä moisia. Amandan syliin kerran pelästyksissä hyppäsin ja sain äidillisen halauksen.

Hei, keistä koostuu Outomaan ylläpito?

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Amanda - 01.10.10 - klo:20:42

MINÄ  en ole ...

"I did not have sexual relations with that woman..."
(Clinton)

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

SE, viesti on piilossa paperikorissa:

Lainaus käyttäjältä: QUITO - 24.09.10 - klo:14:04
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 24.09.10 - klo:11:34
Koskaan ei Hitlerin ruumista ole kyllä löydetty. Ja sehän vitutti Stalinia. Lapsia Aatulla ei ollut - luulen, et se oli homo...
Veikkaan, että Argentiinaan livisti monien muitten natsipomojen tavoin.

just luin että hitler oli 3 kertaa naimisissa ja hänellä oli tytär ja poika.

Letti

Lainaus käyttäjältä: se - 01.10.10 - klo:20:57

MINÄ  en ole ...

(Clinton)

Tämän takia olen sinua aina jahdannut. Olet isällinen hahmo ja tuo Amanda äidillinen.

Canardian

No okei, ei se sit ollu Amanda joka täällä Hitler sensuroi, ehkä Eugen?
Jos ei muuta syyllistä löydetä, syytän sitten juutalaisia, niinhän ne roomalaisetkin, kristityt, muslimit, eqyptiläiset, ja kaikki muutkin aina tekee! :)
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Letti - 01.10.10 - klo:21:20
Lainaus käyttäjältä: se - 01.10.10 - klo:20:57

MINÄ  en ole ...

(Clinton)

Tämän takia olen sinua aina jahdannut. Olet isällinen hahmo ja tuo Amanda äidillinen.

Silloinko jo 40-luvulla?
Olenkin pitkään ja ankarasti pohtinu, että kuka ihme tyttö se silloin oli, joka roikkui polvihousujeni henkseleissä alinomaan.

Vai tarkoitatko sittenkin aikuista, sukukypsää aikaa... no, ei, en minä niin kovin hyvä niissä hommissa ole (ainakaan Clintonin veroinen jälkipuheissa), joten ei minua kannata jahdata.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 01.10.10 - klo:21:34
Jos ei muuta syyllistä löydetä, syytän sitten juutalaisia, niinhän ne roomalaisetkin, kristityt, muslimit, eqyptiläiset, ja kaikki muutkin aina tekee! :)

Minä en ole poistanut tästä yhtään kenenkään toisen viestiä! Ikävää , jos modetiimistä aletaan heittelee tälläisiä paranoidisia väitteitä. Kysyisit suoraan Rapelta poistiko hän itse oman postauksensa.
"Aye, caramba!"

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 02.10.10 - klo:09:06
Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 01.10.10 - klo:21:34

Minä en ole poistanut tästä yhtään kenenkään toisen viestiä! Ikävää , jos modetiimistä aletaan heittelee tälläisiä paranoidisia väitteitä. Kysyisit suoraan Rapelta poistiko hän itse oman postauksensa.

aika usein poista postauksiani mutta en pidä lukua miksi ja mitä. Usein vaan alkaa kaduttaa.

S

Toisaalta on äärimmäisen helppoa hankkia tietämyksensä kirjoista, tai netistä linkkeinä muiden esittäminä yleisinä totuuksina; sekä vedota sitten niiden antamiin tietoihin, joiden informaatiosisältöä on hyvä joka tilanteessa nyökytellen myötäillä. Tälläinen teidon hankinta ei vaadi mitään ylivertaista neroutta keneltäkään.

- Mutta haastavampaa on olosuhteista riippumatta tuoda esiin omia poikkeavia käsityksiään/näkemyksiään, jossa ajattelu perustuukin omaehtoiseen tietämykseen, enemmänkin omilla aivoillaan ajatteluun.

- Se onkin sitten eri asia, pystyykö tällä omalla laajamittaisella tietämyksellään muuttamaan globaalilla tasolla yhteiskuntaa mieleisekseen. Omia kuvioitaan voi kuitenkin mielensä mukaan yrittää muokata parhaaksi katsomallaan tavalla.

Ainakin historia on osoittanut tämänkin otsikossa mainitun herran epäonnistuneen näissä omissa muutosyrityksissään jossakin määrin. Hänen traaginen kohtalonsa on sitten kaikkien tiedossa - jos noihin historian kirjoihin, tai niistä kyhättyihin dokumentteihin on vähänkään uskomista?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.
Ässän karjaisussa oli globaalia syleilyä ja historiallista syvyyttä.

Graniittiin hakattua viisautta, joka on omasta päästä otettua.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä