Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Soitatko?

Aloittaja Sini, 24.09.10 - klo:15:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Hienoa ÄSSÄ, tunnen ylpeyttä saadessani kuulua tähän tasokkaaseen yhteisöön.

Unohdin muuten äsken kertoa, että olen melkoisen taitava taidemaalari., viimeksi kylläkin taiteillut jonkin akvarellin. Aika ei tahdo riittää., pitäisi keskittyä ja hankkia kunnon välineet Öljyvärimaalauksen harrastamiseen.
Luulisin saavani melko pian nimeä sillä sektorilla., voisin pitää oman myyntinäyttelyn., ja jopa vaikka rikastua., lapsukaiseni voisivat sitten myöhemmin paistatella isän kuuluisuuden varjossa kuoltuani., ja myydä taulujani tuhottoman kalliiseen hintaan.

Siis lahjakkuutta tuohon löytyy, se on aivan Warmaa.

AveLazio

Jos haluatte nähdä Sinin, katsokaa Tubesta video "It's a wonderful life" by Hurts. Sini tanssii siinä. Vieläkö sit ihmettelette, miks jahtaan sitä. Sini pyysi kyllä korostamaan, että nyt hänellä on pitkä kiharapilvi hiuksina.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Letti

Kerrostalossa eletään erilaisia elämiä. Minunkin talossa on naapureita, mutta en lähtisi ottamaan himokasta orgasmia pattereita pitkin naapureihin. Otan sen mieluummin nettiä pitkin. Yritän olla hiljaa kotonani, koska tiedän ettei kukaan kestä naapureiden "the one and only the ever best known"-musiikkimakua. Meitä on niin moneen lähtöön.


S

Otsikon monitulkintaisen kysymyksen voi tosiaankin kääntää myös leikkimieliseksi. Eli unohdin kertoa, että osaan soittaa myös lahjakkaasti suutani. Ovikelloa tai puhelimella nyt osaa kaikki soittaa, puhumattakaan stereoiden huudattamisesta, joten niitä en maininnut erikseen.

- Toisaalta taas tuosta otsikosta voi saada itse alustusta lukematta mielijohteen, että annetaan mahdollisuus soittaa asianomaiselle, mutta ainoastaan puhelinnumero enää puuttuu...?! Joten soitellen sotaan vaan!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

karpalo

Soittamisesta.., siis laajan tulkinnan mukaan.., moniko on soittanut Pirunviulua ja tiedetäänkö mistä on kysymys?

Minä olen.


Letti

Hieno soitin, kertoi wikipedia, itse olisin veikannut pieruksi.

Ja siitä tuli mieleen lorina, joka laulelee putkistoissa.

S

Eikös tuo pirunviulu ole vanha pilailuleikki, jossa rautalanka kiristetään naulalla ikkunan viereiseen seinään. Sitten vaan vingutettaan sitä hartsinpalalla hankaamalla.

- Jotkut osaavat soittaa taitavasti jopa sahaa. Nuotilleen soittaminen onkin sitten taito sinänsä, joka ei kaikilta luonnistukkaan. Itse osaan soittaa suutani myös niin; että matkin mm. syntetisaattorin rytmikoneen komppia, sekä eri soittimien ääniä. Tätä taitoa kutsutaan human beatbox-tekniikaksi.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Letti

Niin, minun instrumenttini on keho, jolla tanssin. Puhettakin, joka kantautuu naapurista. Ei vaan, en niin puutteessa ole.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Letti - 25.09.10 - klo:20:59
Hieno soitin, kertoi wikipedia, itse olisin veikannut pieruksi.

Ja siitä tuli mieleen lorina, joka laulelee putkistoissa.

Letti hyi sinua, vai pieruksi olisit arvaillut. Minä olen alkanut tuosta asiasta käyttää nimitystä ilmavaiva, taikka "tuhnu", on jotenkin kultivoituneempi sanonta, ei liian vulgääri, tai rahvaanomainen.

Olisi säädyllisempää antaa pehmeiden arvojen kuvaa Foorumistamme, jos aremmat ihmiset lukevat näitä juttuja, ettei oltais liian "rohkeita" tahi maallisia.

Letti

Väliin jäi se herkkyyteni, mutta ei sen väliä.
Edellisistä en kehtaa puhuakaan, mutta hirveä asia, kuorsaus. Bassoböriläs.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä